De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
ik doe niet of plague slecht is dat maken jullie ervan. Ik zeg dat die speler slecht is en dat is zo daar kun je niet onderuit dus dat ga ik ook niet. Daarnaast is dat dus 1 lid, het woord stamleden past hier dus niet. Ik zal daarnaast nooit mijn eigen stamleden onderuit halen in zeg alleen maar de waarheid.
Daarnaast ben ik de enige die normaal met patrick om gaat meestal loopt iedereen binnen plague hem te fucken. Van mij kan je dat niet zeggen. Check voortaan allemaal je feiten voor je wat zegt.

M. om hier ten allen tijden een simpel maar duidelijk gebaar te maken. Een stamgenoot kan hoe slecht hij ook is niet afgekraakt worden naar externe en zelfs niet interne spelers. Dit behoor je te doen aan het adres van de leiding. Daarbij moet je eerst naar je eigen kijken voor je uberhaupt met een vinger gaat wijzen ;). Lijkt me verstandig om nog eens een keer terug te denken op de situatie van Full-time toen deze net bij ons in de gelederen erbij kwam.


pff dan hadden ze je daar wel wat meer mogen leren :p en het is gwn waar dat verwijderd kapot slecht is, niks aan te doen, leer hem dan is wat bij!!!

verwijderd kan kwalitatief misschien niet de beste zijn. Er zijn er hier genoeg die het net zo goed/slecht doen als verwijderd. (Voor jouw een moment om in de spiegel te kijken.) Echter gaat het niet altijd om kwaliteit. Als iemand de wil heeft om bij te leren dan zal hij/zij ook dingen leren. In dit geval is dit bij verwijderd ook zo. Hij komt er dus nog wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het wordt tijd voor een echte oorlog dan dit slappe gezeik op elkaar..
Gebeurd er nog wat ergens op W21 aan de grenzen van plague en lawzzz?
 

DeletedUser62436

Guest
Het wordt tijd voor een echte oorlog dan dit slappe gezeik op elkaar..
Gebeurd er nog wat ergens op W21 aan de grenzen van plague en lawzzz?

Mwauh niet echt volgens mij we worden in de weg gezeten maar niemand weet ons in punten te laten dalen :D
 

DeletedUser

Guest
De val van W~A~R
user_image.php

Ik wil graag dit verhaal beginnen door wat geschiedenis te delen.

W~A~R is altijd een stam van gezelligheid geweest. De stam begon als 'elite'-stam in C84, opgericht door broodjebakpau88.
In de beginfase is W~A~R een zeer stabiele stam geweest die met vrij weinig moeite alle gevaren in de buurt kon domineren.
W~A~R is snel uitgebreid naar C83 waar zij ook succes boekte. Ons eerste echte gevaar was /Care.

/Care opgericht door fire berry, bezat een groot deel van C83. Een obstakel waar W~A~R ooit doorheen zou moeten. Echter, voordat dat kon gebeuren, kregen wij een verzoek van /Care: "Help ons tegen Plague, dan zullen we jullie niet aanvallen". Hier zagen wij op dat moment echter helemaal niets in. Plague was geen gevaar voor ons op dat moment, en dus hielden wij ons afzijdig. 1 of 2 maanden later kregen wij opnieuw een verzoek van /Care. Zelfde verhaal, echter nu begon Plague ook ons in de nek te hijgen, alhoewel we nog nooit aanvallen hadden gehad. Wij accepteerde het verzoek, maar het was voor niets. Voordat wij het wisten, was /Care verleden tijd. Een deel van de leden ging naar W~A~R, de rest ging naar Fruit.

Dan was er het oosten, onze bondgenoot TAO wou met ons fuseren. Op dit moment was de oorlog met Plague net uitgebarsten, we hadden een klein offensief ontvangen. De fusie is doorgegaan, helaas waren er een paar TAO-leden die het niet eens waren met de fusie.
Hierdoor ontstond .Rogue een 'revolutie'-stam opgericht door Anthony McPartlin FTW(IG) en ik dacht grizwald(AF), die hier mooi trots kwam doen dat hij een revolutie begon tegen W~A~R. En dus begon ook de oorlog met .Rogue. Nu hadden we te maken met een twee-frontenoorlog en moesten keuzes maken.
We besloten eerst .Rogue op te ruimen om ons daarna volledig te focussen op Plague.(vandaar dat er in het begin geen offensief van ons op Plague is geweest)
Deze oorlog is afgelopen toen Anthony McPartlin FTW op delete ging.

De rest is zo goed als bekend, dus nu over tot de val zelf.


Plague en de val van W~A~R
user_image.php

Op 28 april vond het eerste grote offensief van Plague plaats.
Rond de 4000 clears kwamen bij ons binnen.
Helaas was dit moment het omkeerpunt voor W~A~R. Sommige leden waren zeer ontevreden over de activiteit van sommige leden en hun bijdrage aan OS.
W~A~R heeft zich met veel moeite kunnen voorbereiden voor de massa die precies 1 week daarna zou wederkeren. Gelukkig heeft W~A~R deze massa zonder al teveel verliezen kunnen af kunnen ronden. Echter de problemen waren er nog steeds.
Door een grote massa te organiseren, hoopte de leiding het moraal op te krikken.
Dit leek in eerste instantie gelukt, door de hoge trots die geuit werd op het AF.
Echter kwamen de problemen weer naar boven. Dit keer vonden sommige leden dat enkele leden niet actief genoeg waren tijdens de massa, waardoor het edelen een ramp was.
Dit bleek genoeg voor 1 lid van onze leiding(cornettoijsje) om naar Fruit. over te stappen, met een oproep aan de actieve leden om mee te gaan.
Er werd gezegd dat men alleen een berichtje moest sturen naar Fruit. om naar binnen te mogen. Maar dit bleek niet het geval. Een VV check was noodzakelijk. Dit om de goede leden, van de 'slechte' te onderscheiden. Enkele leden besloten om niet naar Fruit. te gaan.

We gaan nu kijken of de overstap de juiste keuze is geweest. We hopen in ieder geval van wel.

Ik wil Plague feliciteren voor het succes dat zij hebben geboekt, ik vindt het nog steeds jammer dat W~A~R zo heeft moeten vallen.
 

DeletedUser

Guest
zo goed dat jullie niet eens een inactief account weg vegen!:D

& veel geluk in fruit ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hehe het is zeker een goede keuze dat die war leden naar fruit zijn gegaan :D:D
 

DeletedUser60881

Guest
coelie
niet plague feliciteren
maar het hun bikkelhard maken tot het einde!
ze hebben hun slag gewonnen.
maar deze oorlog gaat nog wel effe verder ;)
 

DeletedUser62436

Guest
coelie
niet plague feliciteren
maar het hun bikkelhard maken tot het einde!
ze hebben hun slag gewonnen.
maar deze oorlog gaat nog wel effe verder ;)

Ajoh in fruit. of in W~A~R maakt ons geen verschil, ik hoop gewoon op een mooie en eerlijke oorlog. Wens jullie veel suc6 in fruit. En we zien wel waar de tijd ons brengt :p
 

DeletedUser60881

Guest
Ajoh in fruit. of in W~A~R maakt ons geen verschil, ik hoop gewoon op een mooie en eerlijke oorlog. Wens jullie veel suc6 in fruit. En we zien wel waar de tijd ons brengt :p
Idd
niks is te voorspellen op tw.
Maar ik ben bereid tot mijn laatste dorp is gevallen door te gaan met het vechten tegen plague
 

DeletedUser

Guest
Idd
niks is te voorspellen op tw.
Maar ik ben bereid tot mijn laatste dorp is gevallen door te gaan met het vechten tegen plague

Dan zullen we na dat clustertje toch maar eens flink door moeten stomen naar je andere cluster is het niet?:p

@Coeliejoeli,
Wat gaat er nu nog met de huidige WAR spelers gebeuren? Laten jullie die als stam nu vallen als bg of hoe moet ik dat zien?
 

DeletedUser

Guest
Dan zullen we na dat clustertje toch maar eens flink door moeten stomen naar je andere cluster is het niet?:p

@Coeliejoeli,
Wat gaat er nu nog met de huidige WAR spelers gebeuren? Laten jullie die als stam nu vallen als bg of hoe moet ik dat zien?

De huidige spelers in W~A~R willen in W~A~R blijven tot het absolute einde. Het is niet echt aan mij of de BG zal vallen, aangezien ik niet in de leiding van Fruit. zit.
Wel zullen er nog veel Persoonlijke NAP/BG's zijn tussen Fruit en W~A~R leden
 
Reactiescore
1.728
Ajoh in fruit. of in W~A~R maakt ons geen verschil, ik hoop gewoon op een mooie en eerlijke oorlog. Wens jullie veel suc6 in fruit. En we zien wel waar de tijd ons brengt :p

Kan een groot verschil zijn hoor. Betere samenwerking tussen Fruit en oud war zeg maar. Is voor ons een klein nadeel, aangezien we dan ietsje meer moeite moeten doen :(. Bah, ik ben al zo lui XD.
 
Bovenaan