De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Overigens heb je de vijanden nu ook duidelijk gemaakt dat er op Camilio (veel) meer te halen valt, driemaal raden waar ze nu extra druk op gaan uitoefenen?
 

DeletedUser

Guest
dat is veel te voorspelbaar :p maar full-time je kraakt je stamleden nu echt af, dat doe je toch niet? stamleden verdedig je, voor elke vijand heb ik wel respect maar zeker niet voor jou, vooral door die opmerking, je doet alsof plague slecht is, plague is niet slecht, er zitten zeg maar veel pro's in waar ik zkr niet tegen op kan maar jij trapt ze onderuit denk voortaan een beetje na!!
 

DeletedUser62436

Guest
dat is veel te voorspelbaar :p maar full-time je kraakt je stamleden nu echt af, dat doe je toch niet? stamleden verdedig je, voor elke vijand heb ik wel respect maar zeker niet voor jou, vooral door die opmerking, je doet alsof plague slecht is, plague is niet slecht, er zitten zeg maar veel pro's in waar ik zkr niet tegen op kan maar jij trapt ze onderuit denk voortaan een beetje na!!

ik doe niet of plague slecht is dat maken jullie ervan. Ik zeg dat die speler slecht is en dat is zo daar kun je niet onderuit dus dat ga ik ook niet. Daarnaast is dat dus 1 lid, het woord stamleden past hier dus niet. Ik zal daarnaast nooit mijn eigen stamleden onderuit halen in zeg alleen maar de waarheid.
Daarnaast ben ik de enige die normaal met patrick om gaat meestal loopt iedereen binnen plague hem te fucken. Van mij kan je dat niet zeggen. Check voortaan allemaal je feiten voor je wat zegt.
 

DeletedUser

Guest
zelfs lavendel zegt het :D maar jij doet echt te stoer, jij hebt zelf bijna aan geen actie mee gedaan je loopt op te scheppen enz.
 

DeletedUser62436

Guest
zelfs lavendel zegt het :D maar jij doet echt te stoer, jij hebt zelf bijna aan geen actie mee gedaan je loopt op te scheppen enz.

Ik heb tot nu toe maar aan 1 stam aktie niet mee gedaan sinds ik BLACKS joinde met het account mad minds. Zeg nou niets als je niet gelijk hebt.
 

DeletedUser

Guest
pff dan hadden ze je daar wel wat meer mogen leren :p en het is gwn waar dat patrick kapot slecht is, niks aan te doen, leer hem dan is wat bij!!!
 

DeletedUser62436

Guest
pff dan hadden ze je daar wel wat meer mogen leren :p en het is gwn waar dat verwijderd kapot slecht is, niks aan te doen, leer hem dan is wat bij!!!

Dat heb ik al vaker gedaan, en op zich kan hij ook wel wat. Maar nog niet genoeg om op dit niveau mee te draaien. op het moment is hij ook aan het leren bij iemand. Je moet niet denken dat wij elkaar als stamgenoten niet helpen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37444

Guest
pff dan hadden ze je daar wel wat meer mogen leren :p en het is gwn waar dat patrick kapot slecht is, niks aan te doen, leer hem dan is wat bij!!!

Hahaha, en dat komt uit het toetsenbord van diegene die een acc van nét 1,5 mio heeft? :eek:

Joh, laat naar je kijken grapjas :D
 

DeletedUser

Guest
ha ettie :p maar het is gwn zo, miss heb ik niet zo erg veel punten maar camilio is gwn slecht, jij bent wat btr, dus jou pakken word wat moeilijker ;)
 

DeletedUser37444

Guest
ha ettie :p maar het is gwn zo, miss heb ik niet zo erg veel punten maar camilio is gwn slecht, jij bent wat btr, dus jou pakken word wat moeilijker ;)

Wat ik bedoel is: je hebt niet echt recht van spreken met zo'n acc.... of vindt je nou echt van wel?

Mss iets minder hier rond hangen en het spelletje spelen? Dan mag jij ook een waardeoordeel over een ander geven. Maar dat duurt echt nog heeeeeel lang als ik het zo bekijk :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat ik bedoel is: je hebt niet echt recht van spreken met zo'n acc.... of vindt je nou echt van wel?

Mss iets minder hier rond hangen en het spelletje spelen? Dan mag jij ook een waardeoordeel over een ander geven. Maar dat duurt echt nog heeeeeel lang als ik het zo bekijk :rolleyes:

denk dat hij dat zelf wel bepaald is ut nie?:eek: & omdat jij een ''groot'' account hebt zou je wel mogen spreken? waar gaat het heen zeg :eek:
 

DeletedUser

Guest
hehe maikelzzz ;) maar ik speel het spelletje genoeg :D en hier hang ik toch altijd rond :p heb meestal zo'n 6 uur per dag de tijd dus genoeg tijd om hierop te zitten ;)
 

DeletedUser

Guest
De koning van W21 verdient wel wat meer respect Maikelzzz :D

begin maar alvast met respect geven dan!:p nee maar ik vind het bullshit dat hij gaat kleineren -.- omdat hij een minder groot account heeft zou hij hier zijn mondje niet mogen openen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
begin maar alvast met respect geven dan!:p nee maar ik vind het bullshit dat hij gaat kleineren -.- omdat hij een minder groot account heeft zou hij hier zijn mondje niet mogen openen?:confused:

Omdat de Koning jou een irritante spammer vindt :)D), wil nog niet zeggen dat je zijn woorden moet verdraaien. Hij grapte maar wat, hoewel hij wel wat gelijk heeft :p
 

DeletedUser

Guest
> Nee


> Hoe kom je aan die wijsheid?


> Bwahhhhhh


dan heb jij pech want als hij wil blijven posten doet hij dat hea:rolleyes:

& niet van jou want dan zou ik nog dommer zijn dan ik nu al ben:eek:

& alles goed verder?:D

Omdat de Koning jou een irritante spammer vindt :)D), wil nog niet zeggen dat je zijn woorden moet verdraaien. Hij grapte maar wat, hoewel hij wel wat gelijk heeft :p

ogerum ik zou bijna stoppen met spammen omdat hij het irritant vind :eek: weet je wat ik daar om geef :eek:? helemaal niks :)

ik verdraai zijn woorden niet & zijn grappen zijn nog slechter dan die van mister bean -.-!
 
Bovenaan