Speedronde #732 - Barbarenronde

DeletedUser51009

Guest
Das dan ook wel weer zo...:D
Veel backstab deze ronde zag ik? Zonde, zonde, zonde... Het moet toch eens afgelopen zijn met dat stabben.

ja der moet zo'n knop komen bij de speler , dat als je erop drukt support kan sturen en voor backstab aanklagen amet bewijzen erbij van pm fzo krijgt hij dna 50% vermindering van dorpen , punten of troops ;D
 

DeletedUser34283

Guest
ja der moet zo'n knop komen bij de speler , dat als je erop drukt support kan sturen en voor backstab aanklagen amet bewijzen erbij van pm fzo krijgt hij dna 50% vermindering van dorpen , punten of troops ;D

Dat zou ideaal zijn, mijns inziens. Als je niet kan winnen zonder, weet ik niet echt of je je bewust impopulair maakt, of dat je gewoon niet zonder kan...
 

DeletedUser53227

Guest
ja der moet zo'n knop komen bij de speler , dat als je erop drukt support kan sturen en voor backstab aanklagen amet bewijzen erbij van pm fzo krijgt hij dna 50% vermindering van dorpen , punten of troops ;D

Of gewoon een prijs voor spelers die niet backstabben ;-)
Zou ook mooi zijn, x
 

DeletedUser34283

Guest
ja ze hebben zelfs mij gebackstabd :mad::mad:

Nou, als ik zo terug lees, is het wel één van de grootste faalstabs uit de geschiedenis:D
Knap ook dat je nog 3e bent (gebleven). Toch nog jammer, dat stabben moet ook @ NLS eens afgelopen zijn. Zeker als ze jou gaan stabben:D
 

DeletedUser39990

Guest
Nou, als ik zo terug lees, is het wel één van de grootste faalstabs uit de geschiedenis:D
Knap ook dat je nog 3e bent (gebleven). Toch nog jammer, dat stabben moet ook @ NLS eens afgelopen zijn. Zeker als ze jou gaan stabben:D

Nouja het is een beetje hun eigen schuld. Toen ik smiddags in de stam ging - ze vroegen mij zelf om te joinen - had ik maar 300K, terwijl zij al +- 2 miljoen hadden. Toen konden ze mij zeer makkelijk killen. Maar nee, ze laten mij eerst joinen om sterk te worden, om mij daarna te backstabben :p

Tja, dan is het mooi je eigen schuld. Ik kan alleen maar zeggen dat ik gisteren avond nog eens serieus gelachen heb..
Heb al veel backstabs meegemaakt, maar deze slaat echt alles :D
 

DeletedUser

Guest
Je moet mensen kunnen vertrouwen of niet. Als je vertrouwen geschaad word dan is het ook klaar en kun je het ook niet terug winnen. Helaas zijn hier nog steeds mensen die erin trappen. Tja, eigen schuld dikke bult.
 

DeletedUser57908

Guest
Nouja het is een beetje hun eigen schuld. Toen ik smiddags in de stam ging - ze vroegen mij zelf om te joinen - had ik maar 300K, terwijl zij al +- 2 miljoen hadden. Toen konden ze mij zeer makkelijk killen. Maar nee, ze laten mij eerst joinen om sterk te worden, om mij daarna te backstabben :p

Tja, dan is het mooi je eigen schuld. Ik kan alleen maar zeggen dat ik gisteren avond nog eens serieus gelachen heb..
Heb al veel backstabs meegemaakt, maar deze slaat echt alles :D

het was idd leuk :D
en op skype ging het nog even verder;D
 

DeletedUser

Guest
Nou, als ik zo terug lees, is het wel één van de grootste faalstabs uit de geschiedenis:D
Knap ook dat je nog 3e bent (gebleven). Toch nog jammer, dat stabben moet ook @ NLS eens afgelopen zijn. Zeker als ze jou gaan stabben:D

Mmmz, ik dacht dat jij het wel leuk zou vinden om over een stab te lezen en alle rages van mensen inbegrepen, maar dit is dus niet zo:eek:?
 

DeletedUser

Guest
Dat ragen van Die atzen maakt je avond toch soms weer goed of licht dat bij jullie anders? :D
 
Bovenaan