Topstammen

DeletedUser27722

Guest
lol..... 2 jaar geleden bestond GDB al.
Als we het toen niet aangekund hadden, dan zouden we nu niet meer bestaan .......toch :confused:

Hij bedoelt het begin van de wereld, toen men nog actief was.
Ook gezien GDb bestaat uit vriendjespolitiek en fusies en een hoop internen, hebben jullie jaren niets gedaan. :)
 

DeletedUser

Guest
och och... zo ken ik ook nog wel een paar.
MLP bestaat niet uit vriendjespolitiek, fusies en internen?

Kom nou toch.... probeer het eens uit te spreken... het is echt niet zo moeilijk.
 
Reactiescore
328
och och... zo ken ik ook nog wel een paar.
MLP bestaat niet uit vriendjespolitiek, fusies en internen?

Kom nou toch.... probeer het eens uit te spreken... het is echt niet zo moeilijk.

Ik heb het niet over *MLP*, ik heb ook niets met hun. Momenteel zijn we aan het praten over GDB.

En ach, 2 jaar geleden kon *MLP* het niveau wel aan, wil je dat nu ontkennen? :p
 

DeletedUser

Guest
En ach, 2 jaar geleden kon *MLP* het niveau wel aan, wil je dat nu ontkennen? :p

Als het ergens goed gaat, blijven de spelers.
Als het niet meer goed gaat, worden ze inactief en verdwijnen ze.

Waarom zijn dan die "goede spelers" van 2 jaar geleden weggegaan?
Ja, dat er wel eens 1 weggaat om prive... dat heeft elke stam.
Maar waarom is de rest weg?
 

DeletedUser

Guest
Het niveau van GDB was(lees:is) zo laag, dat het voor MLP niet leuk meer was. Daarom zijn ze weg. Wat dacht je anders wel :p
 

DeletedUser27722

Guest
Als het ergens goed gaat, blijven de spelers.
Als het niet meer goed gaat, worden ze inactief en verdwijnen ze.

Waarom zijn dan die "goede spelers" van 2 jaar geleden weggegaan?
Ja, dat er wel eens 1 weggaat om prive... dat heeft elke stam.
Maar waarom is de rest weg?

Zever, als de wereld zo ver gevorderd is, stoppen spelers vanzelf.
Het ging bij mij ook goed, ik stopte ook, gewoon; geen zin meer in dit spel.
Ik was daarvoor ook al lang inactief, dat heeft dus niet te maken met als het nu al dan niet goed gaat.

3 jaar. Waarom? Omdat er velen zijn die enkel graag starten en vanaf dat men al miljoenen punten heeft het een sleur wordt, waar het op activiteit aankomt?
Ook kan er in al die jaren wel veel gebeuren waardoor men stopt, privé redenen. ;)
 

DeletedUser32664

Guest
Zever, als de wereld zo ver gevorderd is, stoppen spelers vanzelf.
Het ging bij mij ook goed, ik stopte ook, gewoon; geen zin meer in dit spel.
Ik was daarvoor ook al lang inactief, dat heeft dus niet te maken met als het nu al dan niet goed gaat.

3 jaar. Waarom? Omdat er velen zijn die enkel graag starten en vanaf dat men al miljoenen punten heeft het een sleur wordt, waar het op activiteit aankomt?
Ook kan er in al die jaren wel veel gebeuren waardoor men stopt, privé redenen. ;)

Zo even in een notendopje samengevat wat elke wereld opnieuw gebeurd.
 
Bovenaan