Awards

DeletedUser

Guest
Speel geen tw meer. Gezond en wel dus :eek:

Dat is uiterlijke schijn, de realiteit is dat je nu je tw-verslaving hebt vervangen door een RL-verslaving. Ga maar na, hoeveel uur per dag ben je bezig met je RL? Nou? Is dat niet een schrikbarend hoog getal?
Ik weet zeker dat het beter voor je is als je je leven opgeeft en weer gaat tw'en
 

DeletedUser

Guest
Dat is uiterlijke schijn, de realiteit is dat je nu je tw-verslaving hebt vervangen door een RL-verslaving. Ga maar na, hoeveel uur per dag ben je bezig met je RL? Nou? Is dat niet een schrikbarend hoog getal?
Ik weet zeker dat het beter voor je is als je je leven opgeeft en weer gaat tw'en

Ja, ben doodziek :(
 

DeletedUser

Guest
Oh en onthoud:
4085408_700b.jpg
 

DeletedUser60153

Guest
Wie heeft btw de aanvaller vd dag? Die **** staat 10 k voor me (agian...)
 

DeletedUser55740

Guest
Dit is ook leuk, ik krijg mijn awards dubbel uitbetaald.
dubbeleaward.png

Ik heb dit natuurlijk al gemeld bij de support, ookal ben ik er zo blij mee.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind 2 rovers op 1 dag halen ook wel een vermelding waard in het 'Legends of w21'-topic :p
 

DeletedUser

Guest
Rover vd dag :D. Ik zag dat de co aan het nolifen was. Wou ff solidair zijn, maar nu ga ik wel naar buiten.

Trouwens caporzo , je bent een fakefarmer. Je hebt helemaal geen barbs :)D). Of heb je alle barbs in mijn oude cluster gefarmed. Profitariaat ftw in ieder geval :eek:
 

DeletedUser55740

Guest
Ik farm idd jouw clustertje leeg, die van mij is allang dichtgeedeld door mijn DB.
 

DeletedUser55740

Guest
Er zijn 3 7k bb's gepakt om wat kortlopende edels te hebben.
En meteen is dit stelletje clustergeilers geïriteerd :)
 

DeletedUser

Guest
Ik farm idd jouw clustertje leeg, die van mij is allang dichtgeedeld door mijn DB.

Doet pijn om te weten dat iemand met een enorm faalcluster daardoor aan een rover geraakt :D

Pr breken is een kwestie van tijd en veel clears. Er is geen enkel scenario dat jullie min of meer kunnen zegevieren. Activiteit wordt opgeschroefd aan jullie front, en jullie hebben te weinig kwaliteit in huis als ik jullie accounts bekijk. Wij groeien sneller, stacken zal dus minder en minder effectief worden mettertijd

Je zou beter van de zomer genieten de komende maanden :)D)
 

DeletedUser55740

Guest
Doet pijn om te weten dat iemand met een enorm faalcluster daardoor aan een rover geraakt :D

Pr breken is een kwestie van tijd en veel clears. Er is geen enkel scenario dat jullie min of meer kunnen zegevieren. Activiteit wordt opgeschroefd aan jullie front, en jullie hebben te weinig kwaliteit in huis als ik jullie accounts bekijk. Wij groeien sneller, stacken zal dus minder en minder effectief worden mettertijd

Je zou beter van de zomer genieten de komende maanden :)D)

We zullen zien hea, ik ga ervan uit dat deze oorlog heviger zal worden dan hij nu is. Jullie stam is groter en heeft betere spelers, maar tot nu toe staan wij wel voor. We zullen zien of wij dat vol kunnen houden, mogen de beste winnen ;)

Mmm ik speel niet, maar zou wel geïrriteerd raken. Gelijk 100 clears erop, per dorp! :D

Dat zou leuk zijn ;)
 

DeletedUser45033

Guest
op 29.05.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (824.803 eenheden)!
 
Bovenaan