De Grote Oorlog.

DeletedUser45033

Guest
Net voor de zomer. Is toch mooi want dan kunnen we lekker gaan zwemmen zonder ons zorgen te maken over onze dorpjes :cool:
 

DeletedUser

Guest
we vinden het een eer door de nr1 - 3 en 4 de oorlog verklaard te worden.
en Lawzz zijn jullie bg dus maken we het rijtje waarschijnlijk wel vol.

Zal een hele uitdaging worden :eek:

sorry dat ik het zeg maar mischien hebben jullie het hier beetje zelf naar gemaakt
 

DeletedUser

Guest
Sorry moet nog warm draaien, met meer dan de helft van de clears die nog intact zijn. Worden er wel mokerslagen uitgedeeld aan deze kant. Het aantal veroverde dorpen zal nog wel een stukje stijgen. :eek:


Maar wie heeft deze vage oorlogsverklaring gemaakt?



Is dat het dametje genaamd S.

Het draakje speelt niet op W21 gent. Laat staan dat ze ergens anders speelt.
 

DeletedUser45033

Guest
we vinden het een eer door de nr1 - 3 en 4 de oorlog verklaard te worden.
en Lawzz zijn jullie bg dus maken we het rijtje waarschijnlijk wel vol.

Zal een hele uitdaging worden :eek:

naja lawZzZ kans ons niet echt helpen tegen jullie :p
maarja dat is ook niet nodig :D

30.05.
08:49 De stam BLACKS is toegetreden tot de oorlog.

30.05.
09:17 De stam LawZzZ is toegetreden tot de oorlog.

toch een beetje helpen dan ;)


als ik het kaartje zo bekijk kunnen ze misschien Reb! ook nog vragen want er is nog een gaatje in het oosten


Uploaded with ImageShack.us
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Yes ik lig in het oosten, ik kan wegrennen van deze oorlog:)

Vluchten heeft geen zin. Je kunt vluchten, maar uiteindelijk vind Last man standing je wel:)


Het draakje speelt niet op W21 gent. Laat staan dat ze ergens anders speelt.

Graag een herkansing! Verwijder de oorlogsverklaring en kom met een zinnige verklaring:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61408

Guest
Umm. Jongens dit is geen oorlogsverklaring. Dit is gewoon het verder zetten van een oorlog ;)
 

DeletedUser61935

Guest
tijd om de film "300" nog eens te gaan bekijken :eek:

Slag bij Thermopylae right?

Wikipedia zei:
Leonidas en zijn mannen werden toen van voor en van achter aan gevallen. Dit werd de Spartanen echter te veel. De daaropvolgende slag was zeer heftig. De Spartanen vochten fel, en slaagden erin twee broers van Xerxes te doden. Uiteindelijk werd Leonidas gedood, samen met al zijn mannen.
 

DeletedUser45033

Guest
Je moet de film eerst eens goed zien. Die driehonderd man waren de strijders uit het dichtsbijzijnde dorp. Toen die verslagen werden en heel wat troepen gekilld waren stuiten ze op het echte Spartaanse leger (laatste minuutje van de film ;).

En het gaat mij ook meer over de samenhorigheid, de listen en de moed die ze getoont hebben om met slechts een handvol troepen de strijd aan te gaan met een overweldigende meerderheid
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50691

Guest
Je moet de film eerst eens goed zien. Die driehonderd man waren de strijders uit het dichtsbijzijnde dorp. Toen die verslagen werden en heel wat troepen gekilld waren stuiten ze op het echte Spartaanse leger (laatste minuutje van de film ;).

En het gaat mij ook meer over de samenhorigheid, de listen en de moed die ze getoont hebben om met slechts een handvol troepen de strijd aan te gaan met een overweldigende meerderheid

klopt ^^
 
Bovenaan