Wereld 27, wie o wie

DeletedUser19380

Guest
Zijn er nog mensen die op deze wereld spelen die ook wereld 27 spelen? Ik heb na lange tijd besloten weer tribal te gaan spelen en ben eigenlijk benieuwd of oude bekende op wereld 27 spelen. Ik heb daar de naam [player]Sleeping Death[/player]. Ik zat zeker 2 jaar terug in stam BORG en ook een van de vele voorlopers van FIRM.
 

DeletedUser19263

Guest
had het eigenlijk over mighty maar nee ik speel niet op w 27, dit gaat mijn laatste wereld worden 6 jaar tw is genoeg voor mij
 

DeletedUser19263

Guest
aflopende zaak... ik blijf tot het einde maar zal niet meer voor de top 20 gaan
 

DeletedUser7975

Guest
had het eigenlijk over mighty maar nee ik speel niet op w 27, dit gaat mijn laatste wereld worden 6 jaar tw is genoeg voor mij

Haha, dan zoek je weer een ander spel, ik was ook gestopt, en nu speel ik weer grepolis.
 

DeletedUser19263

Guest
ook dat niet denk ik;) deze spellen duren te lang

ook wint vaak de massa en daar hou ik niet zo van
 

DeletedUser

Guest
ook dat niet denk ik;) deze spellen duren te lang

ook wint vaak de massa en daar hou ik niet zo van

Kwestie van hoe je het bekijkt.
De oorlog was massa tegen massa. De ene massa was nu eenmaal sterker.
 

DeletedUser19263

Guest
het gaat er mij niet om dat dtw en cervix gefuseerd zijn, het gaat me er meer om dat er dan nog zoveel spelers geinvite worden
jullie waren sterker en hadden het ook zeker gewonnen dus snap niet waarom je nog spelers toelaat van je vijand.... maarja so be it
 

DeletedUser14450

Guest
het gaat er mij niet om dat dtw en cervix gefuseerd zijn, het gaat me er meer om dat er dan nog zoveel spelers geinvite worden
jullie waren sterker en hadden het ook zeker gewonnen dus snap niet waarom je nog spelers toelaat van je vijand.... maarja so be it

ik denk om een einde te maken aan het spel.. W3 heeft telang geduurd, ook voor mij, daarom nu maar weer even begonnen, samen met Gerard van Rossum :p

:p
 
Bovenaan