Stil

DeletedUser

Guest
niet afdwalen van onderwerp abrikoosje :)

dat er winst gehaald wordt is oud nieuws maar ging mij om de grootpraat omtrent mijn account ff makkelijk wegedelen


en hiermee bewezen dat ik de King ben en niet Watje want die is slechts een slaafje van de real King:D

je account zal vanzelf verdwijnen denk ik ... gemakkelijker dan dat kan niet ...
 

DeletedUser

Guest
-TaDa- en Only krijgen klappen aan de stamaktes te zien? Tevens veel inactiviteit te zien.

Exe.! doet het erg lekker. Chapeau! :)
 

DeletedUser

Guest
W7: Koaieus |Exe.!

Als je verder zou kijken dat zou je zien dat Koaieus niet meer bestaat op w7.

Ik ben al 7 maand terug gestopt dus nogmaals hoezo eigen lof?
Omdat ik in Exe.! heb gezeten mag ik nou geen compliment maken?

Ga eens deffen joh ;)
 

DeletedUser

Guest
Hij moet gewoon ergens zijn frustratie's kwijt denk ik ;)

nee,
gewoon
toen exe verloor tegen DARE......stilte.
toen exe verloor tegen TADA.......stilte.
Nu met 5 tegen 1,van DARE ff winst en hopla !!!! en ....Daar zijn de hoera kreten weer.

het verwonderd mij dat what nog niet met de pluimen probeert te gaan lopen.
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand me even updaten wat er met Only aan het gebeuren is en gaat gebeuren?:)
 

DeletedUser

Guest
Hoe staat het hier eigenlijk op Wereld 7? Is het nu exe tegen de rest?
 

DeletedUser

Guest
Hoe staat het hier eigenlijk op Wereld 7? Is het nu exe tegen de rest?

pfff, in mijn regio is het exe tegen niemand ... weinig of geen tegenstand, enkel het aantal beschikbare edels bepaalt hoeveel dorpen je per dag edelt ... ik verveel me dood zo, en heb er steeds minder zin in .... of is dit de nieuwe taktiek van only : de tegenstander doodvervelen?
 

DeletedUser43405

Guest
pfff, in mijn regio is het exe tegen niemand ... weinig of geen tegenstand, enkel het aantal beschikbare edels bepaalt hoeveel dorpen je per dag edelt ... ik verveel me dood zo, en heb er steeds minder zin in .... of is dit de nieuwe taktiek van only : de tegenstander doodvervelen?

Wat je misschien kan doen, je zal je sowieso niet meer vervelen dan, is met een kleine groep(ex TWR bijvoorbeeld), uit Exe.! gaan, en Exe.! aanvallen. Klinkt dat niet interessant? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan