Buiten, Troepen, Grondstoffen en gebouwen

DeletedUser

Guest
Wachtlijsten van HQ/Stal/Kaz respectievelijk 48 / 35 / 30 uur.

Ik ga moeten stoppen met farmen :(

Ik ken het... Je moet je opslag naar 30 doen omdat je teveel grondstoffen krijgt en ondertussen moet je boerderij naar 30 omdat je die grondstoffen in je kazerne en stal propt (die al meer dan 40 uur produceren)... :rolleyes:

Als je zo doorgaat maak je straks in 1 dag je trein compleet. :cool:
 

DeletedUser33734

Guest
Ik ken het... Je moet je opslag naar 30 doen omdat je teveel grondstoffen krijgt en ondertussen moet je boerderij naar 30 omdat je die grondstoffen in je kazerne en stal propt (die al meer dan 40 uur produceren)... :rolleyes:

Als je zo doorgaat maak je straks in 1 dag je trein compleet. :cool:

Nice, doe jij ff de VV bij mij dan :cool:
 
Reactiescore
116
Ik ken het... Je moet je opslag naar 30 doen omdat je teveel grondstoffen krijgt en ondertussen moet je boerderij naar 30 omdat je die grondstoffen in je kazerne en stal propt (die al meer dan 40 uur produceren)... :rolleyes:

Als je zo doorgaat maak je straks in 1 dag je trein compleet. :cool:

Bij mij mag je ook eens komen farmen :D
 

DeletedUser57186

Guest
Ik ken het... Je moet je opslag naar 30 doen omdat je teveel grondstoffen krijgt en ondertussen moet je boerderij naar 30 omdat je die grondstoffen in je kazerne en stal propt (die al meer dan 40 uur produceren)... :rolleyes:

Als je zo doorgaat maak je straks in 1 dag je trein compleet. :cool:

En tijdverlies.
 

DeletedUser

Guest
Jeeeeej,
Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (490.942 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser

Guest
Ik zou wel eens willen weten hoeveel lc iedereen nu eigenlijk heeft, vooral van de top 20.
 

DeletedUser

Guest
Tot nu toe heb je xxxx dorpen geplunderd. Het huidige record staat op 18.113 geplunderde dorpen.
 

DeletedUser46225

Guest
Soms vraag ik me toch af waarmee die topaccounts bezig zijn.

650k geroofd momenteel met mijn mini accountje.
 

DeletedUser

Guest
15.929 15.929 12.382 44.240/***.***

Toppie :D Nu aan 550k en pas 4uur bezig :)
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel puntjes heeft het wel?

Zelf heb ik nu een 600 k bij elkaar gefarmt, maar ben om 10 uur begonnen en had nog tennisles ;-)
 
Bovenaan