Maak je eigen TOP 5

DeletedUser39679

Guest
True that, jij mag wss dromen dat je ooit in zo'n lijstje kwam. Ik kwam zelfs al in vaak in tww :eek:

Dat jij je ex-co, en ook andersom, elkaar ligt af te kraken is al zielig genoeg. Maar dat nu een redenen van jou is, waarom jij in lijstjes voor komt, omdat jij in TWW hebt gestaan, vind ik toch echt schitterend.
 

DeletedUser

Guest
Dat jij je ex-co, en ook andersom, elkaar ligt af te kraken is al zielig genoeg. Maar dat nu een redenen van jou is, waarom jij in lijstjes voor komt, omdat jij in TWW hebt gestaan, vind ik toch echt schitterend.

True story bro
 

DeletedUser10429

Guest
Mij vragen ze ook iedere week voor het TWW, maar ik hoef al die aandacht niet
 

DeletedUser53985

Guest
Dat jij je ex-co, en ook andersom, elkaar ligt af te kraken is al zielig genoeg. Maar dat nu een redenen van jou is, waarom jij in lijstjes voor komt, omdat jij in TWW hebt gestaan, vind ik toch echt schitterend.

Wat staat hier? :eek:
 

DeletedUser

Guest
En nu 1tje buiten je stam. Is nogal voorspelbaar dit.

Over de andere spelers kan ik moeilijk oordelen, Xanthippus heeft al verschillende dingen bewezen en verdient het daarom voor mij om daar te staan.
Veel 'kennis' over de spelers heb ik niet op deze wereld, maar zal vanavond een lijstje posten met niemand van mijn stam erin ;).
 

DeletedUser

Guest
Over de andere spelers kan ik moeilijk oordelen, Xanthippus heeft al verschillende dingen bewezen en verdient het daarom voor mij om daar te staan.
Veel 'kennis' over de spelers heb ik niet op deze wereld, maar zal vanavond een lijstje posten met niemand van mijn stam erin ;).
Ja tuurlijk snap ik. Maar zie hieronder :D

Vind jij dat ze er niet inhoren dan?

Dat zeg ik niet. Maar is eentoning en cliche als iedereen zijn stamgenoten erin zou zetten.
 

DeletedUser

Guest
Xanthippus
Het def'en van aanvallen + deftig blijven groeien.

Licor Cuarenta Y Tres
Al geruime tijd in de top terug te vinden, hier zal hij wel thuis horen!

Conductedhero
Hier zouden veel spelers van verschieten, maar ze zijn echt goed. Die komen we nog tegen in de top 20!

Kenshin Rurouni
Deze speler verwacht ik nog in de top 20, hij gaat lekker en volgens velen is het een goede speler.

Smashing Pumpkins.
Al een tijd bij de top, en heb gekeken naar de spelers die erop spelen & het leek me allemaal dik in orde.
 
Bovenaan