De Wereld 23 Maand Awards

DeletedUser8655

Guest
Iedere maand is er 2x 50 pa te verdienen:eek:. Hoe doe je dat nou:
Je zorgt ervoor dat je de grootste Aanvaller/Verdediger van de dag haalt.
Je maakt er een screen van en post het in dit topic.
Aan het eind van de maand zal ik kijken wie het hoogste heeft en die krijg 50pa. Je kan ook meerdere keren pa verdienen natuurlijk :D.
Voor de awards Rover en Plunderaar is geen plaats :), dat is voor award geilertjes.
Wordt gesponsord door onze lieftallige mod :Kuppie Keek.


Hoogste AVVD Mei:
2vhta2f.png

Try?
Hoogste VVDD Mei:
70knjr.png

Devillance


Edit: Grootmacht eruit gehaald op verzoek ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Grootmacht van de dag is dan voor de grootste interner/barb edelaar? :p
 

DeletedUser59641

Guest
Oké wie wilt al onze clears?
Maken we een dealtje voor aanvaller/verdediger :D
 

DeletedUser

Guest
Hoe ik daar aan kom? Goeie vraag.

Misschien door mensen te clearen:p
 

DeletedUser59552

Guest
Wij doen ook even mee, datum staat hier helaas niet bij aangezien we al een keertje eentje hebben gehaald die hoger was, wil je controleren dat wij hem hadden, kijk dan eventjes bij hall of fame, zie je het als het goed is staan ;)

vy6opf.jpg
 

DeletedUser53131

Guest
Wij doen ook even mee, datum staat hier helaas niet bij aangezien we al een keertje eentje hebben gehaald die hoger was, wil je controleren dat wij hem hadden, kijk dan eventjes bij hall of fame, zie je het als het goed is staan ;)

vy6opf.jpg

het gaat om de datum, het moet natuurlijk binnen deze maand behaald zijn. anders telt het niet :p
 

DeletedUser59552

Guest
het gaat om de datum, het moet natuurlijk binnen deze maand behaald zijn. anders telt het niet :p

Dat betekend dat het dus alleen mogelijk is als je hoger haalt dan je al eens gehaald hebt, aangezien wij al een keertje meer dan 1m hebben gehaald wordt het dus voor ons zo goed als onmogelijk om het te halen. Ik geef dan netjes aan dat ik hem heb dat je kan controleren via hall of fame, anders bewijzen kan niet, vind het dan toch eigenlijk mislukt topic.
 
Reactiescore
3.536
Dat betekend dat het dus alleen mogelijk is als je hoger haalt dan je al eens gehaald hebt, aangezien wij al een keertje meer dan 1m hebben gehaald wordt het dus voor ons zo goed als onmogelijk om het te halen. Ik geef dan netjes aan dat ik hem heb dat je kan controleren via hall of fame, anders bewijzen kan niet, vind het dan toch eigenlijk mislukt topic.

Het leven kan hard zijn :p
 
Bovenaan