Praattopic

DeletedUser45033

Guest
bruno gaat niet op delete hoor :)

wel grappig dat je op bruno zit te hakken terwijl hij meer dorpen, meer ODA, meer ODD heeft dan jezelf
 

DeletedUser60153

Guest
Een speler is gestopt nadat hij werd aangevallen, hier ook alleen gaf hij geen ww af en ging op delete. Ik zie overeenkomsten
 

DeletedUser45033

Guest
tijd voor een brilletje want ik zie geen overeenkomsten met bruno ;)
Hij heeft een langdurige massa op zich gekregen en heeft al bij al goed stand gehouden. Dus waar zit dan de overeenkomst ???
 

DeletedUser60153

Guest
De bril heb ik al, maar het is algemeen bekent dat de hoofdspeler heel snel is gestopt nadat hij zijn eerste aanvallen binnen kreeg.
 

DeletedUser60153

Guest
Ach joh loop niet te liegen man, er zijn er nu al 3 spelers gestopt. Misschien teruggekomen, maar wel gestopt.
 

DeletedUser45033

Guest
Sedert het account bij ons zit is het nog steeds dezelfde speler hoor. Wat ervoor gebeurde weet ik natuurlijk niet maar bij ons is het nog altijd dezelfde.
Of telt vakantiereis hetzelfde als stoppen en terugkomen???

Als je toch andere gedachten hierover hebt mag je gerust zeggen wie wanneer zou gestopt zijn.
 

DeletedUser60153

Guest
verwijderd was gestopt destijds. Is nu weer terug, dat wel. Over die andere 2 zou ik even navraag moeten doen, ik hou me niet zo bezig met Hap!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45033

Guest
dan moet je eerst beter laten informeren vooraleer je hier zaken post waar je maar de helft of niets van weet ;)
 

DeletedUser64388

Guest
Backwolf warrior is ook op vakantiereis hoor ^^
BTW: ik ben Alexandrakos van Lemon
 
Bovenaan