Praattopic

DeletedUser60153

Guest
Omdat ik het tww-topic niet meer kon vinden, plaats ik het maar hier:

Op zich wel een ok tww-artikel, dat over de grote oorlog, maar je kunt er niet zomaar vanuit gaan dat iedereen het AF volgt en op de hoogte is hiervan. Dus een inleidende eerste alinea om iedereen daarvan op de hoogte te brengen zou niet hebben misstaan
Ook ben ik het niet eens met de conclusie, in de eerste maand is er inderdaad 1 hoge top, maar blijft de rest onder de 5 dorpen hangen, in de 2e maand zijn er al 8 dagen met meer dan 5 overnamen en in de laatste maand zijn er ook al wat overnamen (dit is overigens vanuit Plague bekeken)
Verder staan er nog wel wat taalfouten in:
zo maar
verklaard
tot zover of tot zo ver, weer ik het eigenlijk niet

Het 2e artikel:

Ik mis een beetje de statistieken als punten, puntengemiddelde, een kaartje
En de taalfouten:
Heb je ze zelf beantwoord, of beantwoord gekregen? ;)
reden
Nu en huidig betekent hetzelfde, niet? :)

Hier kan je zeuren :p
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel het topic op het w21-subforum ;)

ps, dikke doei w21, tot nooit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Omdat ik wel lang genoeg met tw bezig ben geweest; het begon flink te vervelen en de nadelen van het account onderhouden wogen niet meer op tegen het voordeel van de leider zijn, dus dan is de keuze snel gemaakt
 

DeletedUser61935

Guest
Omdat ik wel lang genoeg met tw bezig ben geweest; het begon flink te vervelen en de nadelen van het account onderhouden wogen niet meer op tegen het voordeel van de leider zijn, dus dan is de keuze snel gemaakt

Jammer. Zien we je nog terug binnen enkele maanden? ;)
Of blijf je AF?
 

DeletedUser

Guest
Mij ga je nevernooit meer terugzien, maar op het AF blijf ik inderdaad nog wel rondhangen. Al zou het kunnen dat dat me vrij snel ook niet meer trekt, maar dat zie ik dan wel
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik wel lang genoeg met tw bezig ben geweest; het begon flink te vervelen en de nadelen van het account onderhouden wogen niet meer op tegen het voordeel van de leider zijn, dus dan is de keuze snel gemaakt

Vandaar dat je al bijna een jaar van plan bent te stoppen en nu pas de knoop doorhakt. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, ik was niet van plan te stoppen ;)
Zat er wel langer over na te denken, maar tot vorige week vond ik het nog leuk genoeg om door te spelen
 

DeletedUser

Guest
Als hij weg gaat op het AF wordt het hier denk wel een stuk rustiger :p
Trouwens, het was vandaag hier ook best wel rustig. Hoe komt het mensen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Haha, das aardig :)
Maar heb liever een gezellig forum waar gepraat wordt hoor ;) En dan het liefst zo dat ik ook geen waarschuwingen/berispingen hoef uit te delen
 
Bovenaan