Eindvoorwaarden

DeletedUser

Guest
Beste spelers van W20,

Naar aanleiding van volgende post van Duckje, had ik een support geopend om hem erop te wijzen dat de hoogste stam nu meer dan 200 000 000 punten heeft.

Iedereen 100 pa?

/me deelt een sorry-koekje uit.

Nuja, om hier toch even op terug te komen. De beste stam heeft op dit moment 120.000.000 punten en is dus nog lang niet om op de helft van de overwinningsvoorwaarden te komen. Omdat er op die periode nog veel meningen kunnen veranderen is er besloten dit nog even af te wachten en hier opnieuw naar te kijken als de beste stam 200.000.000 punten behaald heeft. Dan zullen we door middel van een in-game enquête opnieuw polsen naar de meningen van spelers. Opnieuw in een niet-bindende stemming

Pas daarna zullen we het opnieuw overwegen en bespreken. We vinden het op dit moment te vroeg om hier al een beslissing over te nemen. Het feit dat een zo vroege algemene mening en stemming al deze kant op wijst betekent voor ons voldoende om de deur niet definitief te sluiten maar het op een later tijdstip te herbekijken.

Graag heropenen we deze discussie als de beste stam 200.000 punten behaald heeft. Tevens graag even met een pm mijn kant op zodat ik hieraan herinnerd wordt.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

Na lang wachten heb ik vandaag eindelijk een antwoord gekregen. Dat er alsvolgt uitziet

Beste thomstar2,

Mijn excuses, ik zal je hier reageren.

Ik zie op dit moment niet een 'oproep' van het forum om opnieuw de eindvoorwaarden te wijzigen. Ik zie dus ook niet het animo ervoor dat er bij vorige stemming wel was.

Denkje dat dit animo er nog is, of komt het in dit geval voornamelijk van jou / 1 stam?

Met vriendelijke groeten,

*** (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl

Dus zoals hij al zegt twijfelt hij of er ook nog andere mensen dit vinden!

Graag jullie mening :D

Met vriendelijke groeten,
Heulsen
 
Reactiescore
4
Hij twijfelt omdat hij er waarschijnlijk toch niet meer aan doet dan naar kijken durf ik te zeggen ;).

Vorige keer was het ````niet het moment```` en nu te weinig WTF? waar gaat het heen tegenwoordig..
 

DeletedUser

Guest
Hij twijfelt omdat hij er waarschijnlijk toch niet meer aan doet dan naar kijken durf ik te zeggen ;).

Vorige keer was het ````niet het moment```` en nu te weinig WTF? waar gaat het heen tegenwoordig..

Hij vraagt alleen of er meer mensen zijn die vinden dat de eindvoorwaarden moet gewijzigd worden ;)
 
Reactiescore
4
Hij zal eens een keer niet iets vragen en gewoon een voorstel doen zonder zijn ````voorwaarden````
 

DeletedUser

Guest
Uiteraard is hier nog steeds animo voor. Zeker vanuit heel onze stam.

Zover ik weet zijn er enkel in BWR leden die willen dat de wereld eindigd. En aangezien de helft van de stam uber inactief is of onder vv staat...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
4
Uiteraard is hier nog steeds animo voor. Zeker vanuit heel onze stam.

Zover ik weet zijn er enkel in BWR leden die willen dat de wereld eindigd. En aangezien de helft van de stam uber inactief is of onder vv staat...

Als het goed is waar ik op hoo is een enquete tot een hoogte waar de nieuwe voorwaarden verlengd word, waar enkel spelers op kunnen stemmen die nu niet i VV staan.
 

DeletedUser

Guest
Geen animo voor? Ik zet het verd*mme zelfs in men interviewtje xD
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop in ieder geval dat hier veel reactie op komt :D
 

DeletedUser57892

Guest
Ik zeg Enquete over de top 200 laten gaan en dan de meeste stemmen gelden.
 

DeletedUser56302

Guest
wat mij betreft gaan we ook voorlopig nog vrolijk door :D
 

DeletedUser

Guest
ik vind als de 200.000.000 is behaalt het wel een waardige stam moet zijn
 

DeletedUser

Guest
Wereld laten doorgaan, dan zal BWR maar meer elite moeten gaan met al hun inactieve kneuzen :D.
 
Reactiescore
4
Actieve spelers enkel meetellen, komen ze nieteens aan de 200mio, ik zeg tot 500mio verlegen want W2 draait ook al jaren.
En hier vangen jullie meer dan op W2. ;).

oF

Sluiten bij 300mio , je eigen ruiten ingooien en zelf geld wat wij uitgeven voor W20 bijleggen.
 
Reactiescore
57
Door gaan natuurlijk.
Ik vind dat een winnende stam toch echt wat van zich zelf moet laten zien.
Het lijkt mij inderdaad zoals iemand hiervoor al zei, goed als we de top 200 of top 100 laten stemmen.
 

DeletedUser

Guest
Wat mij betreft;

gewoon doorgaan met die handel!

Ik weet het, iedereen die in deze wereld gestart is, wist dat deze zou eindigen als aan bepaalde voorwaarden voldaan zou zijn. Ik wist het ook en ben toch gestart. Je steekt tijd, geld, en energie in je account. Je ziet het groter worden, er ontstaan interessante wendingen, je gaat allianties aan en sloopt geheel in smurfenstijl niet-smurfen. ;) En je hoopt op die grote slag, waar meerdere stammen om de dominantie strijden, waarbij uiteindelijk na een grote oorlog 1 stam uitsteekt boven de rest.

Nu het "einde" nadert merk ik aan mezelf dat de zin om te spelen minder wordt. Waarom? Omdat de wereld niet zal eindigen met een grote strijd. BWR is de grootste stam en zal dat op deze manier blijven. Ja, de topstammen kunnen fuseren om boven BWR te komen maar laten we eerlijk zijn; volgens mij heet het spel Tribalwars en geen Fusionwars. Het moet toch niet zo zijn dat er nu gespeeld moet worden om "wie het eerst bij de 300mil punten is"? Laten we doorgaan met deze wereld, nieuwe allianties sluiten, allianties verbreken. Maar laten we vooral doorgaan met oorlogje spelen!

Voor Innogames was het wellicht een experiment om te zien hoe zon wereld (met eindvoorwaarden) zich zou houden. Wat mij betreft is het experiment ten einde. Schrap die eindvoorwaarden en implementeer het nergens, het geeft spelers (mij in ieder geval) absoluut geen voldaan gevoel. En dat is toch de reden waarom ik een spel speel.

Cheers,

Joep
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wil ook dat die doorgaat!
Het zou iig erg zonde zijn dan te stoppen! Al die tijd voor niets.

Ook heeft Innogames meer inkomen door al die Pa die wordt verkocht!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Komt nog eens bij dat ze van minstens 400 spelers PA ontvangen per maand. Dat komt neer op minstens 2000 euro voor deze server. Niemand gaat me wijsmaken dat het onderhoud hiervan duurder gaat zijn per maand.
 
Bovenaan