Afscheid

DeletedUser52559

Guest
Beste (ex-) wereld 3-spelers, vrienden, forum-gangers, of toevallig passanten

Hierbij kondig ik mijn afscheid voor het volledige tribalwarsgebeuren aan. Na meer dan 4jaar tribalwars te spelen met ups en downs heb ik na de teleurstellende examenuitslag van gisteren besloten om definitief en volledig te stoppen.

Wat rond eind maart 2008 begon als een onschuldige aanmelding voor een onbekend spel is in 4 jaar tijd uitgegroeid tot een enorme verslaving. In deze 4 jaar tijd heb ik ontzettend veel mensen leren kennen, leuke uitdagingen gehad, veel bijgeleerd zowel in game als in real life. Tribalwars hoorde tot mijn dagelijkse activiteit.

Ik heb dan ook echt veel meegemaakt op Tribalwars, naast sociale aspecten heb ik op gewone werelden mooie dingen laten zien, heb ik me op Classic 1 meer dan laten opmerken. Heb ik samen met wat tw-vrienden de langste .nl (?) speed gewonnen (#speed399), ben ik gamemoderator geweest en heb ik het zelfs tot co-speler van de Speedkampioen geschopt.
Maar aan alle mooie sprookjes komt een einde, nu is het mijn beurt. Ik bedank iedereen, maar dan ook iedereen waar ik ooit contact mee had op dit spel, de mensen die mij dit spel geleerd hebben, waarbij ik samen in een stam zat, of waar ik gewoon leuke conversaties mee had.

Mijn account op wereld 3 wordt hopelijk doorbespeeld door mijn co zodat het na al die jaren toch in de winnende stam kan blijven vertoeven. Op de Classic zullen Aoisakura, .EndEverAfter, Xinix-NL en DownOnMe ook hopelijk zonder bij blijven verder schitteren :)

De reden dat ik dit afscheid via een topic doe en niet gewoon dmv hun aan te spreken is gewoon omdat ik zoveel leuke/toffe vrienden (die soms vijanden zijn in het spel) heb leren kennen en hun gewoon niet allemaal nu kan bereiken, of ze zelfs zelf niet meer spelen. Een topic blijft (hopelijk) langer zichtbaar dan een PM. :)

Het ga jullie allemaal goed op dit spel, dat jullie nog mooie dingen mogen laten zien hier!

@W3; DA, zorg dat jullie blijven spelen zoals jullie bezig zijn zodat jullie rond de grote vakantie W3 op jullie naam schrijven! (Sorry Mark :p)
@Classic, ik hoop dat er nog mooie battles komen, maar zorg er wel voor dat Ik.MadamEivormking wint éh! ;)
@Vrienden die ik geen persoonlijke mededeling gaf, het ga jullie goed! Hopelijk tot nog eens (buiten dit spel dan :p)
@de rest: hoi, niet spammen hier kthnxbye.

Greetz

Ingo, Kill666, Farmer x
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
:( Helaas. Mag je nog herkansen?
 

DeletedUser13822

Guest
Makker, een harde maar zowiso slimme keuze! School zal je net iets meer helpen in het verdere leven dan tw. Ik kan enkel spreken over w3, maar in deze wereld heb je veel bijgedragen aan de ontwikkeling ervan en zal je stempel zeker tot het einde zichtbaar zijn! W3 mag blij zijn een speler als u te hebben gehad.

Een persoonlijke imput voor mezelf dan: In de moeilijke tijden in de tijd we nog BG's waren was het altijd fijn om met u te kunnen spreken en handelen, constructieve gesprekken zonder een verstarde kijk en dat voor "maar een tiener". Was nice te zien dat er nog meerdere jonge gasten capabel waren een stam te leiden en overzicht te houden over de gehele wereld. Twas nice om met u samen te hebben kunnen spelen, ook al is dat al enkele maanden geleden.
 

DeletedUser49938

Guest
Hé Ingo, jammer je was/bent in al die jaren een goede buur en vriend geweest.
En ja, school brengt je meer dan TW in de toekomst, zorg dat er begin september een goed resultaat te vertellen is.

Succes!!!
Prutsers
 

DeletedUser57186

Guest
En hebben mensen het al kunnen accepteren dat hij weg is? Of zijn er sommige mensen nog altijd aan het wenen?
 
Reactiescore
786
toevallig voorbijganger

Het gaat je goed.
je naam komt me bekend voor.
vooral al die op classic.
 
Bovenaan