oude bekende

DeletedUser

Guest
Zijn er hier nog oude bekende die me kennen van vroeger ?:D

Shikea ik speelde in de stam de belastingsdienst , ik ben in fusie gegaan met Fader48 daarna gestopt.
 

DeletedUser13918

Guest
Nope ik ken je niet :D:D:D

Althans niet van bij de belastingsdienst ;);) Ik ken die stam nog wel, maar dat is al enige tijd geleden.

Zijn er nog bekende van in mijn 'jonge' tijd? Ik meen dat mijn maatje Chaos Neos ook gestopt is ...
 

DeletedUser

Guest
Nope ik ken je niet :D:D:D

Althans niet van bij de belastingsdienst ;);) Ik ken die stam nog wel, maar dat is al enige tijd geleden.

Zijn er nog bekende van in mijn 'jonge' tijd? Ik meen dat mijn maatje Chaos Neos ook gestopt is ...



die is al even gestopt, alleen vind ik het een beetje sneu dat die niets tegen mij verteld aangezien we goed TW bevriend waren ;)


Maar inetim ik herriner me je nog altijd hoor ;)
 

DeletedUser30977

Guest
Nope ik ken je niet :D:D:D

Althans niet van bij de belastingsdienst ;);) Ik ken die stam nog wel, maar dat is al enige tijd geleden.

Zijn er nog bekende van in mijn 'jonge' tijd? Ik meen dat mijn maatje Chaos Neos ook gestopt is ...

als jij je "jonge tijd" bedoelt met chaos neos, dan ken ik je ook nog van toen op W6. Hele leuke tijden toen.
 

DeletedUser29300

Guest
ga eens allemaal terug naar jullie eigen werelden :p

enne TRI, ze achtervolgt je nog steeds hé hahahahahahaha
 

DeletedUser18229

Guest
Ik herinner je nog je bent samen met Fader48-Dorus..-en jij zijn samen in de bBd gekomen.
Is nog enkel Fader48 die overgebleven is....


Kleinemama herinner in me ook, eerst icon dan dbd dan denk ik terug icon en dan nog een paar stamveranderingen....



Zijn op wereld 6 niet veel meer orginele spelers over denk ik(allez in het totaal zijn er ook niet veel meer)
 

DeletedUser

Guest
Ik herinner je nog je bent samen met Fader48-Dorus..-en jij zijn samen in de bBd gekomen.
Is nog enkel Fader48 die overgebleven is....


Kleinemama herinner in me ook, eerst icon dan dbd dan denk ik terug icon en dan nog een paar stamveranderingen....



Zijn op wereld 6 niet veel meer orginele spelers over denk ik(allez in het totaal zijn er ook niet veel meer)

er zullen er erg veel gestopt zijn,
maar volgens mij zijn er stiekem toch nog redelijk wat spelers die over zijn,
alleen soms verschoven naar een ander acc
 

DeletedUser

Guest
Ik herinner je nog je bent samen met Fader48-Dorus..-en jij zijn samen in de bBd gekomen.
Is nog enkel Fader48 die overgebleven is....


Kleinemama herinner in me ook, eerst icon dan dbd dan denk ik terug icon en dan nog een paar stamveranderingen....



Zijn op wereld 6 niet veel meer orginele spelers over denk ik(allez in het totaal zijn er ook niet veel meer)



Wat is origineel he:)
 
Bovenaan