Mijlpalen W25.

DeletedUser

Guest
Heb het over de clears ervoor timen he :D

dan nog, handvat had ook zo'n front, dat was echt continue deffen, kijken voor snipen, weeral 100 nieuwe tags, zelf een aanval doen want anders blijven ze me in de tang houden, dodgen, weer snipen.

Soms wil men ook eens de aanvallende partij zijn :)
 

DeletedUser38984

Guest
dan nog, handvat had ook zo'n front, dat was echt continue deffen, kijken voor snipen, weeral 100 nieuwe tags, zelf een aanval doen want anders blijven ze me in de tang houden, dodgen, weer snipen.

Soms wil men ook eens de aanvallende partij zijn :)

True, maar deffen hoort erbij
 

DeletedUser

Guest
Als je pm's krijgt van Hoefman daarover dan is het natuurlijk niet echt te betrouwen ;)

Lol, wat bedoel je daar mee? Het was wat het was. Je verloor dorpen, zag het niet meer zitten en bent dan maar naar degene aan wie je dorpen hebt verloren gegaan, en eerst gevraagd of hij met jou wou fuseren (milo). Poging mislukt, dan neem je maar de 2e, iets minder goede optie: gewoon z'n stam joinen. Zeggen dat er geen plannen waren is niet waar. Er waren plannen maar door een lek (via BG?), heeft 34tmysh0rts besloten daarmee te wachten. Jij luisterde niet en moest zonodig toch gaan aanvallen. Milo z'n dorpen bleken effectief zwaar gestackt te zijn (no shit sherlock) en jij liep al je clears dood. Dat was het moment waarop je begon te klagen dat het de schuld was van de leiding en blablabla...

Hoefman is geen ijzervreter, ze spelen met 5 op dat account; krijgen op 1 dag een stuk of 100 incomings, vragen of ik vv wil doen voor de hele dag, niks getagd, alles met eigen dorpen ondersteunt, niks meer om te snipen en hebben me 3 keer voor 3 minuten onderbroken, Wie loopt er dan weg van oorlog; S1ful himself was zelfs al gestopt omdat hij de bui zag hangen ..

Nou, veel succes ermee in je stam :D

en als je met ijzervreter, interner bedoeld zoals kist en klawier dan heb ik er natuurlijk geen probleem mee want van fuseren en internen heeft hoefman wel kaas gegeten ..

In de pm van viddon staat niet dat er een speler uit angst naar een stam trekt om z'n eigen hachje te redden dus ik zie geen verband

rl man. Paasvakantie --> zat thuis onder de ogen van mijn ouders te blokken. Ik kon mij echt niet permitteren om dan een dagje te deffen. En op dat moment hadden we geen 5 man. Hoefman was net door een periode van activiteitsproblemen aan het gaan (vandaar het zakken ff op de ranglijst, maar daar wordt alweer aan gewerkt :D)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol, wat bedoel je daar mee? Het was wat het was. Je verloor dorpen, zag het niet meer zitten en bent dan maar naar degene aan wie je dorpen hebt verloren gegaan, en eerst gevraagd of hij met jou wou fuseren (milo). Poging mislukt, dan neem je maar de 2e, iets minder goede optie: gewoon z'n stam joinen. Zeggen dat er geen plannen waren is niet waar. Er waren plannen maar door een lek (via BG?), heeft 34tmysh0rts besloten daarmee te wachten. Jij luisterde niet en moest zonodig toch gaan aanvallen. Milo z'n dorpen bleken effectief zwaar gestackt te zijn (no shit sherlock) en jij liep al je clears dood. Dat was het moment waarop je begon te klagen dat het de schuld was van de leiding en blablabla...



rl man. Paasvakantie --> zat thuis onder de ogen van mijn ouders te blokken. Ik kon mij echt niet permitteren om dan een dagje te deffen. En op dat moment hadden we geen 5 man. Hoefman was net door een periode van activiteitsproblemen aan het gaan (vandaar het zakken ff op de ranglijst, maar daar wordt alweer aan gewerkt :D)

Fout, ik vroeg al een week voordat ik HEM aanviel aan milo of hij wilde fuseren daarna heb ik stuk of 6 clears gedropt waarvan er 3 doodgingen(wat een verlies), de anderen werden gedodged, het is vooral myshorts die troepen verloren is. milo had 3 dorpen kunnen pakken, en als we niet zo'n inactieve stam hadden gehad had ik 0 dorpen verloren. ik vraag, wie kan er straks voor me backdraften -> geen reactie, daardoor ben ik een dorp verloren, maar als ik iemand anders account moet vv'en voor de hele dag , geen woord van dank. chico en andross zagen mij er graag bij en omdat ik en milo al veel langer met elkaar praten en soms zelfs samenwerkten had hij er geen bezwaar tegen denk ik. Tja, ik heb aan dat lek foute informatie doorgespeeld dus zo erg kon het niet zijn hé, er was nog niet eens plan die er een beetje op trok ..

Jp, max, mathijs, nick, jim, tjeu, rik .. namen genoeg zeker(en jezelf niet te vergeten)
Maar dat ik geen tijd heb en mijn jaar op school bijna verscheten is heb ik waarschijnlijk niet genoeg onderstreept.
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd... hoop ik niet dat jij een leider bent... want je bent echt vreselijk dom.... man, man, man... *schudt zijn hoofd*

Maakt ie een DT fout,
0176.gif
(antho is toch zo pro)
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor Sieb want het is hij schudt zijn hoofd, als echte grammar-nazi moet ik je hierop wijzen ondanks dat ik aan jou kant sta :D
 

DeletedUser

Guest
Fout, ik vroeg al een week voordat ik HEM aanviel aan milo of hij wilde fuseren daarna heb ik stuk of 6 clears gedropt waarvan er 3 doodgingen(wat een verlies), de anderen werden gedodged, het is vooral myshorts die troepen verloren is. milo had 3 dorpen kunnen pakken, en als we niet zo'n inactieve stam hadden gehad had ik 0 dorpen verloren. ik vraag, wie kan er straks voor me backdraften -> geen reactie, daardoor ben ik een dorp verloren, maar als ik iemand anders account moet vv'en voor de hele dag , geen woord van dank. chico en andross zagen mij er graag bij en omdat ik en milo al veel langer met elkaar praten en soms zelfs samenwerkten had hij er geen bezwaar tegen denk ik. Tja, ik heb aan dat lek foute informatie doorgespeeld dus zo erg kon het niet zijn hé, er was nog niet eens plan die er een beetje op trok ..

Jp, max, mathijs, nick, jim, tjeu, rik .. namen genoeg zeker(en jezelf niet te vergeten)
Maar dat ik geen tijd heb en mijn jaar op school bijna verscheten is heb ik waarschijnlijk niet genoeg onderstreept.

Dat zijn de co's die op het ac geweest zijn. Op dit moment is het alleen jp (heel klein beetje), mathijs en ik. En ja, ik herinner mij het moment dat je je clears verloor. Je zei dat je wou opgeven :p.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor Sieb want het is hij schudt zijn hoofd, als echte grammar-nazi moet ik je hierop wijzen ondanks dat ik aan jou kant sta :D

[0:45:02] # .Antho =3: . want je bent echt vreselijk dom.... man, man, man... *schudt zijn hoofd*
[0:45:07] # .Antho =3: maakt ie een DT fout

was ik niet

Dat zijn de co's die op het ac geweest zijn. Op dit moment is het alleen jp (heel klein beetje), mathijs en ik. En ja, ik herinner mij het moment dat je je clears verloor. Je zei dat je wou opgeven :p.
Hoeveel keer heb je mij al iets sarcastisch zien zeggen?
je kunt in 50ms 4 treintjes versturen?

gewoon elk dorp 1 edel en die erin treinen? dan kan onder de 150ms simpel:)
 

DeletedUser

Guest
Misschien kan deze pm duidelijkheid scheppen ivm ChillinLikeaKrillin. (moet hem weer in 2 opsplitsen wegens +10 000 tekens)

Milo001 op 09.04. om 06:23 uur
je mb valt me aan....., niet slim...

ChillinLikeaKrillin op 09.04. om 06:24 uur
ik heb maar 1 mb en daar heb ik momenteel de vv van?

Milo001 op 09.04. om 06:24 uur
[player]Xeroa[/player]

ChillinLikeaKrillin op 09.04. om 06:26 uur
mb van duck sauce staat er ? daar heb ik niks aan te zeggen hoor, maar kijk add me nu ff op skype :)

Milo001 op 09.04. om 06:27 uur
idd, mb van duck.... . Ik zal je straks adden ;)

ChillinLikeaKrillin op 09.04. om 06:28 uur
ja? :D

ChillinLikeaKrillin op 09.04. om 07:14 uur
val bijna in slaap :p

ChillinLikeaKrillin op 09.04. om 15:04 uur
komop milo :(

ChillinLikeaKrillin op 09.04. om 15:26 uur
Luister naar wat ik te zeggen heb :p
als je geen skype hebt, msn dan
siebert***@hotmail.com

ChillinLikeaKrillin op 09.04. om 15:44 uur
wrm doe je daar zo moeilijk over ^^

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 00:34 uur
Is het nog voor dit jaar :eek:

Milo001 op 10.04. om 06:20 uur
weer verkenners...

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 08:08 uur
Was co die mededelingen niet leest en niets weet van de plannen. Het is een idioot en krijgt het te horen.

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 14:59 uur
NEE, helemaal niet, die vorige mededeling is van een co
KIJK milo001, ik heb je de kans gegeven om mij toe te voegen op skype omdat ik je iets te zeggen heb, als jij daaraan niet wil luisteren is dat jou probleem maar ik vind het ongehoord en zeer onbeleefd. je zou je moeten schamen

Milo001 op 10.04. om 15:21 uur
hoe oud denk je dat ik ben??

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 15:23 uur
42, maar je lijkt 10

Milo001 op 10.04. om 15:26 uur
wie dat het zegt.... . Omdat ik je niet aan skype toevoeg, val je me aan... . Denk je dat ik noob ben of wat?

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 15:28 uur
haha, ja, ik had je wat te zeggen.
je hebt geen enkele reden om me niet toe te voegen, je blijft maar rond de pot draaien, zo verlies ik kostbare tijd en jij blijft maar rond edelen ..

Milo001 op 10.04. om 15:30 uur
als je iets te zeggen hebt, kan je dat ook via pm!! Ik voeg niet zomaar iemand toe aan skype of MSN!! Das alleen voor stamleiding... . Manipulatie helpt bij mij ook niet...., ben ik net iets te oud voor... .

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 15:31 uur
nee, want ik had iets vertrouwelijks te zeggen.
Chico heb ik ook op skype, wat maakt dat nu uit zeg ..

Milo001 op 10.04. om 15:32 uur
ik zie dat je het niet alleen aan durft :) Laat maar komen :)

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 15:32 uur
nee haha, ik durf niet alleen te vechten ^^

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 16:32 uur
precies of ik weet niet dat je al je troepen al verloren hebt op xeroa hahaha en hij neemt dorpen van jé :$


S.
 

DeletedUser

Guest
Deel2:

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 16:32 uur
precies of ik weet niet dat je al je troepen al verloren hebt op xeroa hahaha en hij neemt dorpen van jé :$

Milo001 op 10.04. om 16:33 uur
1 dorpje hahaha..., zullen zien he ;) denk dat het fakes zijn :))

Eindelijk actie!!! Hiyyaaaa!!!

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 16:34 uur
waarom zou ik 10 mensen laten aanvallen als het fakes zijn ^^ check die 2 aanvallen van mij in dezelfde seconde getimet :D

Milo001 op 10.04. om 16:35 uur
bedoel die van mij he :) Laat aanvallen maar komen ;)

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 16:35 uur
hoezo, fakes :p

Milo001 op 10.04. om 16:36 uur
jep :)

Milo001 op 10.04. om 17:15 uur
timing kan beter he... . Moet ik je les geven?

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 17:16 uur
nee, want je kunt toch niet sneller os'en dan 10 minuten dus heel erg nodig is het ook niet, wou gewoon even laten zien dat ik het kon ^^

Milo001 op 10.04. om 17:17 uur
hahaha, meer dan een seconde er tussen..... . Tja..., dan onderschat je mij denk ;) Zullen zien he :)

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 17:17 uur
is niet op hetzelfde dorp hé, andere dorpsnamen zouden handiger zijn voor jezelf :p

Milo001 op 10.04. om 17:19 uur
alsof ik dat niet wist.... . 4 aanvallen versturen vanuit 1 dorp....., en zit bij laatste aanval meer dan 1 seconde tussen.... .


Duidelijk weinig ervaring als je zegt dat andere dorpsnamen handiger zou zijn....

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 17:20 uur
al speel jij vanaf wereld 1, ik ken er meer van dan jij en je honderd co's want zoveel dorpen heb je toch al geinternt hé?

oei, 5e aanval bijgekomen, was dat onverwachts?

Milo001 op 10.04. om 17:22 uur
hahaha, kijk naar mijn stats noob!! Hier heb ik dorpen geinterned omdat spelers stopten.... . Kan ze moeilijk laten liggen he!

Ik zie het dat jij er meer van kent.... . Je gaat nog verschieten.... :)

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 17:24 uur
ik zag dat je 10 dorpen verloor op 1 dorpje van xeroa, dan zoiets ben ik duidelijk wel beter dan hoor :$

maar goed, als je me geadd had op skype had je mijn dorpen gratis gekregen :p

Milo001 op 10.04. om 17:26 uur
hahaha, die Xeroa had ik van de kaart geveegd... . Dorp verliezen kan gebeuren he... . Is soms voordeel..., want muur staat dan laag en kan je het blijven aanvallen en hopen dat hij het massaal ondersteunt.... . Lage muur compenseert dan laag moraal.... . Maar soite...., ik dacht ook aan stoppen... . Maar nu vind ik het terug boeiend...

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 17:29 uur
maar ik denk nog steeds aan er zo ongeveer mee op te houden ^^

Milo001 op 10.04. om 17:52 uur
doe nog effe verder...., is nu toch leuk ;)

ChillinLikeaKrillin op 10.04. om 17:53 uur
sure, maar niet heel erg lang meer ^^

Milo001 op 11.04. om 04:39 uur
hoe lang?

ChillinLikeaKrillin op 11.04. om 12:23 uur
de veer is al gebroken :p

ChillinLikeaKrillin op 11.04. om 12:49 uur
maar mijn voorstel geldt nog steeds, add me op skype :p

ChillinLikeaKrillin op 12.04. om 01:08 uur
oké, ik wilde dus een fusie voorstellen, maar je wil niet dan houden we het hierbij ^^

Milo001 op 12.04. om 06:15 uur
we worden er beiden niet beter van he ;)

ChillinLikeaKrillin op 12.04. om 13:13 uur
van de aanvallen of van een fusie?

ChillinLikeaKrillin op 12.04. om 13:28 uur
Ik moet zeggen dat ik zelf een geniaal plannetje heb. Maar zonder jou kan ik het niet ^^

Ik wil het plan hier ook wel uitleggen, maar op skype zou het beter gaan.

Het gaat om een nieuwe techniek/tactiek, de tactiek van de ridder, het gaat erom dat je geen def nodig hebt en gewoon een paar katadorpen met in elk dorp 300 kata. Voor moest je het niet weten, ik heb iedereen in mijn cluster onder controle en ze doen dus wat ik zeg(behalve als het op aanvallen aankomt merk ik .. dus ze sturen ook hun ridder naar waar ik het vraag), het enigste foute eraan zou zijn dat ik momenteel dorpen heb die ik moeilijk kan verdedigen ^^ moesten we fuseren zou dat makkelijker gaan. Waarom op het account van chillin -> wij hebben op z'n minst 1/2 meer goudmunten dan jou ;) edelmanlimiet 120 ofzo, Maar jij mag hoofdspeler zijn, ik trek mezelf terug. Bovendien heb ik ook een goeie farmtechniek en ik denk wel dat jij die nuttig zult vinden(het farmen zal ik wel doen dus daarmee hoef je je niet bezig te houden), Mijn andere co's zijn inactief en ik heb mijn wachtwoord gewijzigd. Als het op de e-mail aankomt, die staat niet op mijn naam en kevin wilde dat zo laten.

voor de rest geef ik me over :p
je hebt 'm veer gebroken en daar mag je best trots op zijn ^^

S.
 

DeletedUser

Guest
Gonza wat bereik jij hier nou mee? Boeit mij en S. niks meer hoor xD Gefrustreerd dat je eigen stammetje faalde door jouw stommiteiten en dan maar het op andere afreageren? Helaas faal je daar mee, maar ja, probeer het lekker nog een keer zou ik zeggen. :rolleyes: Doet ons toch niks :)
 

DeletedUser

Guest
Het is ook al zowat een maand geleden, snap niet wat het nut er van is om dit nu nog te posten.
 

DeletedUser

Guest
Blablablabla, dit topic moet verwijderd worden.
100% zinloos rofls
 
Bovenaan