The Flop Of the Stairs

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser48980

Guest
Eindelijk beleven we hier op het AF ook nog eens wat leuks, bedankt daarvoor :D
 

DeletedUser51944

Guest
21c56qa.png


Jaja, de zogenoemde Levi speler The Top Of The Stairs herrinert iedereen zich wel nog, zeker hoe hyperventilerende gitaar, speler van TTOTS, zo'n grote mond op het AF had, vooral in de start dan. Iedereen van D-stam had iets tegen zijn grote bek, zei eveneens ook dat hij die onterecht had, vandaag 22/04 is het gelijk van D-stam nogmaals bewezen. Het begon allemaal op een rustige zaterdagavond, we hadden weeral zoals vele andere dagen die dag +/- 100lc verloren op spikes. En dit kreeg ik plots op men scherm te zien:
11jm34o.png


Een prachtige georganniseerde aanval dus :rolleyes: want als hij die bijl stuurde voor lagg, dan is je dat helaas niet gelukt, ik weet niet of jullie dit ook kennen op speeds, maar je kunt namelijk aanvallen 'negeren' en weg was de 'lagg';) of het onoverzichtelijkheid als ik moest snipen.

Ik kwam op het AF met de melding dat de aanvallen liepen, eigenlijk had ik dit al lang verwacht dat hij precies vandaag de edels ging zenden, hij had al, 4? dagen AH en zen boer groeide die 4 dagen zelfs niet meer!> full edel rush dus. Dutchdrag0n en nog wat Levi-spelers beweerden dat ik, ja, Robskeexp 'de noob' dit helemaal al niet kon snipen. Dus zei ik maar dat ik precies de laatste edel ging snipen, omwille ik dacht dat hij ging splitten, wat hij, raar maar waar, niet deed:

http://nl27.tribalwars.nl/public_report/834915667cea6dd9b91af84c019afd93

Ik had dus al vanaf de 12.52 toen de incoming nog zolang moest lopen tussen die mss gezeten, en nee niet me T-timen, ik snipte met al men bijl/cat's en bij snipen kun je pas beginnen van de +/- 18min ;) geslaagd dus.


Maar hier wilde K. aka The gingerbread warrior(killerkenneth. dus) het niet bij laten, we besloten dus om hem maar beet te nemen met een faalbacktime, ja haha, net alsof ik niet doorhad dat ik men backtime 1minuut te vroeg en 880mss erna timde :rolleyes: deze aanval was namelijk gericht op de verzamelplaats/muur:
http://nl27.tribalwars.nl/public_report/4f6b3001fe288229f6df92c0c8763e41
en vervolgens het mooiste:http://nl27.tribalwars.nl/public_report/86490a09de518779260c5e2411d15cfa

Maar wat ik achterwege gelaten heb zijn de grappig pm's die TTOTS probeerde om onze stam tegen ons op te zetten:




Bij deze, bedankt voor de echte backtime ;) :D
Bye bye, TTOTS!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

Enough said.
 

DeletedUser52174

Guest
Gast, waarom dat hele stuk quoten :( Stop het dan op z'n minst in een spoiler. Nu kost het iedereen extra vingerbewegingen omdat ze moeten scrollen.
 

DeletedUser56576

Guest
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH




[/spoiler]

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHEnough said.

Waar is die mega quote voor nodig?

Bumpje? :p
 

DeletedUser58625

Guest
Mooi gedaan naamgenootje :)

Die gitaar zien we hier gelukkig niet meer terug :D
 

DeletedUser40402

Guest
Ik vind hem mooier en handiger als mensen van enorme lange posts quoten zonder spoilers te gebruiken :p. Deze layout zet dan je quote naar een maximale grootte. Kun je aanpassen vanonder het forum naar "tw style"
 

DeletedUser

Guest
Ik vind hem mooier en handiger als mensen van enorme lange posts quoten zonder spoilers te gebruiken :p. Deze layout zet dan je quote naar een maximale grootte. Kun je aanpassen vanonder het forum naar "tw style"

Ow, is best wel handig ja :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan