The Flop Of the Stairs

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest

Jaja, de zogenoemde Levi speler The Top Of The Stairs herrinert iedereen zich wel nog, zeker hoe hyperventilerende gitaar, speler van TTOTS, zo'n grote mond op het AF had, vooral in de start dan. Iedereen van D-stam had iets tegen zijn grote bek, zei eveneens ook dat hij die onterecht had, vandaag 22/04 is het gelijk van D-stam nogmaals bewezen. Het begon allemaal op een rustige zaterdagavond, we hadden weeral zoals vele andere dagen die dag +/- 100lc verloren op spikes. En dit kreeg ik plots op men scherm te zien:
11jm34o.png


Een prachtige georganniseerde aanval dus :rolleyes: want als hij die bijl stuurde voor lagg, dan is je dat helaas niet gelukt, ik weet niet of jullie dit ook kennen op speeds, maar je kunt namelijk aanvallen 'negeren' en weg was de 'lagg';) of het onoverzichtelijkheid als ik moest snipen.

Ik kwam op het AF met de melding dat de aanvallen liepen, eigenlijk had ik dit al lang verwacht dat hij precies vandaag de edels ging zenden, hij had al, 4? dagen AH en zen boer groeide die 4 dagen zelfs niet meer!> full edel rush dus. Dutchdrag0n en nog wat Levi-spelers beweerden dat ik, ja, Robskeexp 'de noob' dit helemaal al niet kon snipen. Dus zei ik maar dat ik precies de laatste edel ging snipen, omwille ik dacht dat hij ging splitten, wat hij, raar maar waar, niet deed:
2hp6m1u.png


bye bye :D

The Top Of The Stairs zou je willen toevoegen aan zijn vriendenlijst.

Klik op de volgende link om naar je vriendenlijst te gaan. Daar kun je kiezen of je op de aanvraag ingaat of niet.
» Vrienden
http://nl27.tribalwars.nl/public_report/834915667cea6dd9b91af84c019afd93

Ik had dus al vanaf de 12.52 toen de incoming nog zolang moest lopen tussen die mss gezeten, en nee niet me T-timen, ik snipte met al men bijl/cat's en bij snipen kun je pas beginnen van de +/- 18min ;) geslaagd dus.


Maar hier wilde K. aka The gingerbread warrior(killerkenneth. dus) het niet bij laten, we besloten dus om hem maar beet te nemen met een faalbacktime, ja haha, net alsof ik niet doorhad dat ik men backtime 1minuut te vroeg en 880mss erna timde :rolleyes: deze aanval was namelijk gericht op de verzamelplaats/muur:
http://nl27.tribalwars.nl/public_report/4f6b3001fe288229f6df92c0c8763e41
en vervolgens het mooiste:http://nl27.tribalwars.nl/public_report/86490a09de518779260c5e2411d15cfa

Maar wat ik achterwege gelaten heb zijn de grappig pm's die TTOTS probeerde om onze stam tegen ons op te zetten:
The Top Of The Stairs vandaag om 20:43 uur
het is een spy lees maar, wij treinen hem nu, dit is gunstig voor jullie hij is namelijk iets van plan met jullie, stuur hem geen os, of liever nog, try 2 clear him, trein komt om 7 uur morgenvroeg aan ;)
Dit is pas laf, stuurt hij aan onze stamleden door

The Top Of The Stairs vandaag om 20:48 uur
ik zou graag mededeling terug krijgen voor een akkoord, en de acties die jullie eventueel zouden willen ondernemen

En vervolgens, de kers op de taart:
The Top Of The Stairs vandaag om 12:57 uurBedankenCiteren

Jongens ik (m) stop met tw, het neemt veel tijd in beslag etc..
heb fijne tijd met jullie gehad..
veel plezier en vooral succes nog..
En zet hem op voor mij..
ik verwacht dat de rest gewoon blijft spelen, vaan TTOTS

:rolleyes::D:D:D:D:D:D:D:D:D
Thnx TEAO ;)

Bye bye, TTOTS!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63114

Guest
Oeh, die Kata's ervoor waren best wel geniaal ^^
En mooie actie team GOA ;)
 

DeletedUser

Guest
Robin voel je niet pro , wij komen ook nog wel een keertje bij je langs ;)

Robin je bent niet goed, maar zoals gewoonlijk , andere mensen doen het werk voor jou! , jij bent maar de speler met de "grote" bek!
Nu ben je zo'n stoere jongen om het hier te posten, kijken wat je ervan vind als we dalijk een topic over jou zien :D
 

DeletedUser56859

Guest
Robin voel je niet pro , wij komen ook nog wel een keertje bij je langs ;)

Robin je bent niet goed, maar zoals gewoonlijk , andere mensen doen het werk voor jou! , jij bent maar de speler met de "grote" bek!
Nu ben je zo'n stoere jongen om het hier te posten, kijken wat je ervan vind als we dalijk een topic over jou zien :D

kan je niet tegen je verlies?
 

DeletedUser

Guest
Robin, ga eerst zelf leren snipen.

Je bent niks ;)
Andere mensen vragen om iets te doen.
Ga Tribalwars leren spelen.
Die backtime was vast ook niet van jou ;)

Mvg,
Floris

TTOTS
 

DeletedUser

Guest
Robin, ga eerst zelf leren snipen.

Je bent niks ;)
Andere mensen vragen om iets te doen.
Ga Tribalwars leren spelen.
Die backtime was vast ook niet van jou ;)

Mvg,
Floris

TTOTS


Robin voel je niet pro , wij komen ook nog wel een keertje bij je langs ;)

Robin je bent niet goed, maar zoals gewoonlijk , andere mensen doen het werk voor jou! , jij bent maar de speler met de "grote" bek!
Nu ben je zo'n stoere jongen om het hier te posten, kijken wat je ervan vind als we dalijk een topic over jou zien :D

Nu ja, ik wist wel dat zo'n tegenreactie ging komen

1) volgens mij zijn starten,backtimen,timen, snipen toch wel de hoofdskills van TW? Wel, aan die voltooide ik prima: Ik deed de start solo zelfs, ik snipte de trein, die backtime kon ik ook easy sturen maar TEAO verzekerde me dat hij hem strak 100-200mss kon krijgen zodat TTOTS die backtime echt niet kon dodgen waardoor hij niet eerst verzamel ging afbreken en tussen de 2 aanvallen ging opbouwen

ten tweede: Tot nu toe heb ik nog nooit gepronken met andermans prestatie's

Is dat alles van troepen hij heeft? :eek:

Ja, en als je zomgtw test zie je dat je met een 3K dorp onmogelijk een boerd +25 kan hebben
 

DeletedUser63648

Guest
Heel netjes... Ook leuk dat je toch nog kan zien hoeveel troepen je hebt verstuurt... Kijk maar in de titel:p:p
 

DeletedUser

Guest
Heel netjes... Ook leuk dat je toch nog kan zien hoeveel troepen je hebt verstuurt... Kijk maar in de titel:p:p

Owh, nja kan me niet echt boeien :p
zv8n0j.png
En men login op w14(ander acc dus):
143486.png

-> ik deed de snipe ;)
 

DeletedUser52174

Guest
Haha, dat rond PM'en om vervolgens geownt te worden.
Me gusta
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan