Only vs Exe.!

DeletedUser

Guest
Nog zo,n TA noob die komt janken

Heb inmiddels meer respect voor Dare gekregen dan voor de loosers uit TA:p
 

DeletedUser43405

Guest
Niets brengt meer leven in de brouwerij dan discussies, zo blijkt. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Niets brengt meer leven in de brouwerij dan discussies, zo blijkt. :rolleyes:

Zo is het maar net en om zoals Vleugel zegt zal ik maar weer gaan pronken dat vandaag wederom geen dorpen veroverd zijn

en dat er 4 edeltreinen in aantocht zijn vannacht die al geblokt zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen enkele nap en nooit gehad ook dat belemmert alleen maar je edelruimte

Verder is jouw commentaar meer een jankbrief dan ik ooit gedaan heb en dat jij 1 van de spelers bent die Only al een tijdje liever kapot zag gaan en het liefst van die nap af wilde dat weten we allang (verrader)

zegt diegene die openlijk ging solliciteren bij Exe :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
zegt diegene die openlijk ging solliciteren bij Exe :rolleyes:


Ik heb nooit gesollicteerd bij Exe

Ik heb alleen een nap gevraagd mocht ik TaDa willen aanvallen en dat had TaDa op dat moment aan zichzelf te danken

Daarna was alles een beetje rustig geworden echter jullie blijven doorgaan dus ga ik weer gezellig meedoen met janken:D
 

DeletedUser

Guest
Zo is het maar net en om zoals Vleugel zegt zal ik maar weer gaan pronken dat vandaag wederom geen dorpen veroverd zijn

en dat er 4 edeltreinen in aantocht zijn vannacht die al geblokt zijn :D

Goed bezig jonge! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit gesollicteerd bij Exe

Ik heb alleen een nap gevraagd mocht ik TaDa willen aanvallen en dat had TaDa op dat moment aan zichzelf te danken

Bewijs dan maar?

sterken zei:
Ik hoop dat exe doorbreekt sterker nog ik zal ze op de hoogte brengen van alles en ja wellicht wordt ik dan gekickt so be it

stap ik over naar exe en ga eens ff een potje clearen

erwin2209 04.04.2012 om 15:04 uur
ja dat denk ik ook inderdaad.. maar zal maar een kwestie van tijd voor ONLY omvalt.. dus zullen het snel weten denk ik.

Komen er ook al bij ons informeren nu om te joinen namelijk.. maar helaas.

en last but not least:
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?p=3840100#post3840100
(voor het geval hij zijn post delete, dit stond er: )
Heeft exe een account over dicht in de buurt van Evertus

zo ja stuur me dan een pm op tw dan neem ik graag dat account over na 5 dagen wachten want ik word gek van die vent
wat een arrogante sukkel is dat zeg

en voor je weer afkomt met complottheorieën, wij hadden contant met erwin omdat we elkaar aan het aanvallen waren, niks meer en niks minder ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach bedoel je dat gesprek dat is al heel oud nieuws, ik heb niet gesolliciteerd maar heb gevraagd voor een account in exe dat is net een klein verschil

en je kan beter eerst nadenken voordat je zoiets zegt want achter alles zit een reden en bepaalde leiders binnen TaDa weten precies wat ik bedoel
echter die gesprekken blijven geheim tussen ons:D

Wie weet heb ik Exe zo wel aan het lijntje willen houden om tijd te rekken omdat ik wist dat ze mij gingen aanvallen, nu heb ik hierdoor tijd genoeg gehad mijn cluster in Only en TaDa belang te stacken om de massa enigzins tegen te houdend anwel te vertragen want uiteindelijk zal Exe wel mijn cluster in handen krijgen met 11 man tegen 1 cluster

en voordat je beweert dat dit weer een leugen is, nee is het niet want bepaalde mensen waren hiervan op de hoogte ook binnen TaDa
 

DeletedUser

Guest
Jongen toch, jij weet zelf niet wat je bedoelt, je lult maar raak.

&Vragen voor een account in exe is zelfs nog straffer. Leuk cadeau voor een super actief Only, zo'n leeg account.
Wat nog maar eens bewijst dat alles gewoon om jou draait, en helemaal niet om je 'voor jou zogezegd zo dierbare Only'.
Hypocriet.
 

DeletedUser

Guest
Ja als ik in jouw schoenen zou staan en niet alels zou weten zou ik misschien ook zo reageren

ik sluit nu de discussie en zal AF weer verlaten want deze discussies gaan nergens over
 

DeletedUser

Guest
Exe & only....ben al 3 jaar gestopt en jullie zijn nog bezig? Geweldig.....
 

DeletedUser

Guest
Ja die oorlog zal nog wel ff duren

1 voordeel ik zie dat exe een overschot aan clears heeft gezien de massa op meerdere accounten dus zullen ze wel minder def hebben dus ff een keer prikacties gaan uitvoeren achter het front

en ik hoorde Elysium hier al helemaal grommen dat zijn clears nog steeds niks uithalen bij mij:D:D:D en dat zijn meeeste stamleden het nu al af laten weten en niks meer sturen
 

DeletedUser

Guest
Exe & only....ben al 3 jaar gestopt en jullie zijn nog bezig? Geweldig.....
Drie jaar geleden bestond Exe.! nog niet maargoed, in het begin van de Exe.! tijd, het eerste jaar waren ze vriendjes en hadden ze geen oorlog dus even de feiten checken :cool:
Jij zat in -WAR- toch?
 

DeletedUser43405

Guest
Ik denk dat hij eerder doelde op het feit dat zowel Only als Exe.! nog bestaan, niet op de oorlog tussen hen :)
 

DeletedUser

Guest
Ja die oorlog zal nog wel ff duren

1 voordeel ik zie dat exe een overschot aan clears heeft gezien de massa op meerdere accounten dus zullen ze wel minder def hebben dus ff een keer prikacties gaan uitvoeren achter het front

en ik hoorde Elysium hier al helemaal grommen dat zijn clears nog steeds niks uithalen bij mij:D:D:D en dat zijn meeeste stamleden het nu al af laten weten en niks meer sturen

minder def? ik ben altijd al voorstander geweest van 2/3 def en 1/3 aanval ... en zo zijn de meesten bij exe ....

en mochten de aanvallen op jou stilvallen dan zal dat enkel maar zijn om eerst een andere only-speler aan te pakken ...
 
Bovenaan