Only vs Exe.!

DeletedUser

Guest
lol demo raakt rang 1 kwijt, en meneer gaat per direct weer internen.
Wauw wat ben jij goed :eek:
 

DeletedUser25273

Guest
lol demo raakt rang 1 kwijt, en meneer gaat per direct weer internen.
Wauw wat ben jij goed :eek:

Je bedoelt dat ik de rang 1 kwijt raak aan iemand die heel zijn TW carrière bijna niks anders doet dan internen en dat ik naast internen ook 76 dorpen van Exe.! heb geëdeld deze week?:rolleyes: Los van het feit nog dat hij veel minder dorpen heeft, maar ze verder uitbouwt?
 

DeletedUser34957

Guest
1 Demo73 Only 61.791.015 6172 10012
5 kopdrveur Exe.! 55.656.511 6135 9072


Mmmh, dan zit Koppie wel aardig in de buurt :rolleyes:
 

DeletedUser25273

Guest
1 Demo73 Only 61.791.015 6172 10012
5 kopdrveur Exe.! 55.656.511 6135 9072


Mmmh, dan zit Koppie wel aardig in de buurt :rolleyes:

Ja, die had er ook meer en zou er dus ook meer aanspraak op kunnen maken, alhoewel hij ook louter aan het internen is.
 

DeletedUser

Guest
Goedemorgen

Op deze vroege ochtend wil ik de aanvallen vanuit Exe en OAD (10 stuks) bedanken voor mijn gisteren verkregen Award

Onderwerp Award ontvangen: 2x Verdediger van de dag herbenoemen
Verzonden 18.04.12 00:00:27
2x Verdediger van de dag

op 17.04.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (18.650.900 eenheden)!

Je awards bekijken


Ze houden me lekker bezig met die 10 leden maar tot nu toe gelukkig weinig schade ondervonden
 

DeletedUser

Guest
Goedemorgen

Op deze vroege ochtend wil ik de aanvallen vanuit Exe en OAD (10 stuks) bedanken voor mijn gisteren verkregen Award

Onderwerp Award ontvangen: 2x Verdediger van de dag herbenoemen
Verzonden 18.04.12 00:00:27
2x Verdediger van de dag

op 17.04.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (18.650.900 eenheden)!

Je awards bekijken


Ze houden me lekker bezig met die 10 leden maar tot nu toe gelukkig weinig schade ondervonden

die schade komt nog wel ... we zijn nog maar net begonnen ...
 

DeletedUser

Guest
die schade komt nog wel ... we zijn nog maar net begonnen ...

Ja dat weet ik ook wel maar je zou ook eens iets vriendelijker kunnen zijn en iets positiefs kunnen zeggen want deze weerstand hadden jullie denk ik niet verwacht

Met 10 leden aanvallen zal zeker een keer iets positiefs opleveren dat kan ook niet anders;)
 

DeletedUser

Guest
Maikelzzz je quote de verkeerde persoon, sterken is de stoere boy hier, hoe kan je dat nu nog niet gezien hebben? :confused:
Veel moeite om het te verbergen doet hij anders wel niet hé..
 

DeletedUser

Guest
Maikelzzz je quote de verkeerde persoon, sterken is de stoere boy hier, hoe kan je dat nu nog niet gezien hebben? :confused:
Veel moeite om het te verbergen doet hij anders wel niet hé..

sorry baas :(! krijg ik wel me salaris van deze maand of is het zo erge fout van me dat je die in houd?:(
 

DeletedUser

Guest
Maikelzzz je quote de verkeerde persoon, sterken is de stoere boy hier, hoe kan je dat nu nog niet gezien hebben? :confused:
Veel moeite om het te verbergen doet hij anders wel niet hé..

Ja dat bepaalde TaDa leden mij liever ten onder zien gaan is me bekend en daar ben jij er 1 van

Maar geen paniek hoor die dorpen raak ik wel kwijt, maar zal ze dan maar niet meer weggeven aan TaDa:p

Ik ben tenminste nog 1 van de weinige mensen die dit forum van w7 levend probeer te houden, en daarbij is dit dehet topic Only versus exe dus wat zoek je hier
 

DeletedUser43405

Guest
Ja dat bepaalde TaDa leden mij liever ten onder zien gaan is me bekend en daar ben jij er 1 van

Maar geen paniek hoor die dorpen raak ik wel kwijt, maar zal ze dan maar niet meer weggeven aan TaDa:p

Ik ben tenminste nog 1 van de weinige mensen die dit forum van w7 levend probeer te houden, en daarbij is dit dehet topic Only versus exe dus wat zoek je hier

Dat klopt niet hé Sterken. Eerst zeg je dat je het AF levendig wil houden, en daarna impliceer je dat alleen maar Only en Exe.! leden hier mogen antwoorden.
Verder heeft iedereen zijn eigen mening, ik was het vroeger wel oneens met Vleugel(nu soms ook nog hoor ;)), maar zou hij daarom zijn eigen mening hier niet mogen verkondigen? Het is toch niet omdat jij het oneens bent met hem, dat hij niet meer mag antwoorden?
 

DeletedUser

Guest
Heb je gelijk in maar ik ben de mentaliteit van TaDa al een tijdje zat ze hebben alleen maar een NAP omdat ze het goed uitkomt

Laten ze die nap maar opzeggen, kijken wie er dan nog tijd voor het AF heeft
 

DeletedUser

Guest
Heb je gelijk in maar ik ben de mentaliteit van TaDa al een tijdje zat ze hebben alleen maar een NAP omdat ze het goed uitkomt

Laten ze die nap maar opzeggen, kijken wie er dan nog tijd voor het AF heeft

Ja dat bepaalde TaDa leden mij liever ten onder zien gaan is me bekend en daar ben jij er 1 van

Dat jij een fantastisch taktisch inzicht hebt dat wisten we al. Jij sluit vermoedelijk nap's omdat het je niet goed uitkomt, dat zou mooi in het rijtje passen met al de rest van je domme stoten.
Verder boeit het mij ook 0,0 of jij ten onder gaat of niet, neen echt, zo interessant ben je niet, dat hoop je maar.
Als je nog eens van plan bent zo'n huilbrief naar TaDa te sturen sla mij dan maar over, ik heb geen behoeft aan jouw gemekker over je korte lontje, schreeuw naar aandacht, roep om onrecht.

&Meneer, ik ben er zeker van, dat jij het lef niet hebt om TaDa aan te vallen. (Te) veel blabla, geen boemboem.
Frustraties uit het echte leven? Moest jij iets anders te doen hebben buiten TW zou je wel wat minder stoere praat verkopen.
Vervang die King maar door Hofnar, dat staat je beter.
 

DeletedUser

Guest
Dat jij een fantastisch taktisch inzicht hebt dat wisten we al. Jij sluit vermoedelijk nap's omdat het je niet goed uitkomt, dat zou mooi in het rijtje passen met al de rest van je domme stoten.
Verder boeit het mij ook 0,0 of jij ten onder gaat of niet, neen echt, zo interessant ben je niet, dat hoop je maar.
Als je nog eens van plan bent zo'n huilbrief naar TaDa te sturen sla mij dan maar over, ik heb geen behoeft aan jouw gemekker over je korte lontje, schreeuw naar aandacht, roep om onrecht.

&Meneer, ik ben er zeker van, dat jij het lef niet hebt om TaDa aan te vallen. (Te) veel blabla, geen boemboem.
Frustraties uit het echte leven? Moest jij iets anders te doen hebben buiten TW zou je wel wat minder stoere praat verkopen.
Vervang die King maar door Hofnar, dat staat je beter.

Ik heb geen enkele nap en nooit gehad ook dat belemmert alleen maar je edelruimte

Verder is jouw commentaar meer een jankbrief dan ik ooit gedaan heb en dat jij 1 van de spelers bent die Only al een tijdje liever kapot zag gaan en het liefst van die nap af wilde dat weten we allang (verrader)
 
Bovenaan