Forum Moderatie W12

DeletedUser

Guest
En de award voor de meeste grootste, echt echt echt alllllergrootste zeikerd gaat naar GRAAF ladies en gentlemen!

Echt graaf meen je dit nou serieus dat je dit post????
Ik vind dat echt ongelooflijk.

Iemand toont interesse in de nieuwe forummod hier, en hij heeft zich nog nauwelijks kunnen thuis voelen en er wordt meteen al over heen gezeken door iemand.

Oh jee, je gaat oftopic, oh jee, het heeft niks met het onderwerp te maken, oh jee dat is allemaal tegen de regels en dat mag niet! dat mag niet! Mèèèèhhh. Boeiend! Laat mensen lekker een leuk gesprekje voeren.

Echt, volgens mij is jouw persoonlijkheid echt zo zwart en duister als wat, gezien de indruk die ik op deze manier zo af en toe van jou krijg

Ik heb net te horen gekregen van dezelfde MOD dat dit bericht hier helemaal niet mag staan, je voorstellen doe je maar op het vrije forum:rolleyes:. Maar ja, ik postte dit serieus, ik vind dat een MOD het goede voorbeeld behoord te geven. Als er dus een nieuwe komt, die meteen het slechte voorbeeld geeft, mag ik er wat van zeggen. Niemand, zelfs hijzelf niet, heeft kunnen aangeven dat hij volgens de regels aan het posten was. Hij heeft mij al mijn gelijk voor dit gegeven.

Verder hoe jij over mij denkt is geheel je eigen mening. Die mensen mogen best een leuk gesprekje voeren, mits dit geen gespam wordt. Zodra het meer lijkt op privéberichten dan op forumposts is het tijd om te switchen.

Je mag mij een zeikerd vinden, ben ik ook wel, maar het is wel ergens op gebaseerd. Het feit dat de nieuwe moderator censureert, zomaar topics verwijdert, dat kan echter helemaal niet. Maar een discussie via privéberichten gaat men niet echt aan:rolleyes:.
 

DeletedUser58654

Guest
Ik heb net te horen gekregen van dezelfde MOD dat dit bericht hier helemaal niet mag staan, je voorstellen doe je maar op het vrije forum:rolleyes:. Maar ja, ik postte dit serieus, ik vind dat een MOD het goede voorbeeld behoord te geven. Als er dus een nieuwe komt, die meteen het slechte voorbeeld geeft, mag ik er wat van zeggen. Niemand, zelfs hijzelf niet, heeft kunnen aangeven dat hij volgens de regels aan het posten was. Hij heeft mij al mijn gelijk voor dit gegeven.

Verder hoe jij over mij denkt is geheel je eigen mening. Die mensen mogen best een leuk gesprekje voeren, mits dit geen gespam wordt. Zodra het meer lijkt op privéberichten dan op forumposts is het tijd om te switchen.

Je mag mij een zeikerd vinden, ben ik ook wel, maar het is wel ergens op gebaseerd. Het feit dat de nieuwe moderator censureert, zomaar topics verwijdert, dat kan echter helemaal niet. Maar een discussie via privéberichten gaat men niet echt aan:rolleyes:.

Gelieve on-topic te blijven.
Verder heb je je zegje gedaan, je hebt wat je wilt bereiken.

Laat nu de anderen in hun waarden aub en hou het W12 fora gezellig.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja kijk, dat zal best allemaal wel.

Maar echt, Way to have fun in your life!

Regels zijn er naar mijn idee voor om dingen geordend of gestructureerd te houden. En voor zoiets, dat haast, niks is. Ga je toch niet naar regels kijken. Ik bedoel, kom op.

Ik zeg niet dat sommige mensen zich niet aan de regels hoeven te houden, maar leer alsjeblieft te weten wanneer het echt noodzakelijk is om een regel toe te passen.


Edit:
Sorry dat ik hiermee of topic ga. Zal hierna ook niks meer posten hierover.
 

DeletedUser58654

Guest
Haha, ja kijk, dat zal best allemaal wel.

Maar echt, Way to have fun in your life!

Regels zijn er naar mijn idee voor om dingen geordend of gestructureerd te houden. En voor zoiets, dat haast, niks is. Ga je toch niet naar regels kijken. Ik bedoel, kom op.

Ik zeg niet dat sommige mensen zich niet aan de regels hoeven te houden, maar leer alsjeblieft te weten wanneer het echt noodzakelijk is om een regel toe te passen.


Edit:
Sorry dat ik hiermee of topic ga. Zal hierna ook niks meer posten hierover.

Je mag je mening van mij rustig uiten.
Ik probeer ook de regels na te leven, en natuurlijk kan er wel een grapje van af.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja kijk, dat zal best allemaal wel.

Maar echt, Way to have fun in your life!

Regels zijn er naar mijn idee voor om dingen geordend of gestructureerd te houden. En voor zoiets, dat haast, niks is. Ga je toch niet naar regels kijken. Ik bedoel, kom op.

Ik zeg niet dat sommige mensen zich niet aan de regels hoeven te houden, maar leer alsjeblieft te weten wanneer het echt noodzakelijk is om een regel toe te passen.


Edit:
Sorry dat ik hiermee of topic ga. Zal hierna ook niks meer posten hierover.

Lol @ arbitraire discriminatie voorstellen.

Topic A met onderwerp A mag wel bestaan, terwijl topic B met onderwerp A dit niet mag?
 

DeletedUser

Guest
Sorry oze, ik begrijp je post niet. Als het belangrijk is, herhaal het dan aub met een vorm van uitleg.
 

DeletedUser

Guest
Sorry oze, ik begrijp je post niet. Als het belangrijk is, herhaal het dan aub met een vorm van uitleg.

Een willekeurig voorkeursonderscheid maak je door voor te stellen 'de regels niet er op na te slaan' in een geval als dit, het is immers een 'onschuldig' geval plus het is hartstikke gezellig om zo'n topic te maken.

En afgezien van het feit dat je dat vervolgens tegen elke overtreding van een regel kunt inbrengen, maakte graaf deze namiddag eenzelfde topic als dit als parodie. Vervolgens werd graaf gecensureerd, doordat dát topic wel werd verwijderd - terwijl dat hartstikke inconsequent en hypocriet is van de kersverse mod die dat op zijn geweten heeft. En de door deze mod op niet in het reglement gefundeerde gronden aangepaste berichten - eveneens van graaf - kun je hierbij optellen.

Als je dus wilt goedpraten dat het ene topic wel gewoon mag bestaan, een topic dat door menigeen als onzintopic wordt gezien, terwijl een kopie ervan, met hetzelfde soort onderwerp (maar feitelijk ander onderwerp, want het andere topic ging over graaf de forumposter), dan is er sprake van discriminatie. En de mod beoordeelde graafs topic als een dat tegen de regels was, maar verzuimt dan ook zijn eigen topic te verwijderen.
 

DeletedUser

Guest
Lol graaf. :D

Je hebt wel door dat je binnen komt vallen met een re-post? Er was al een topic genaamd "Forum Moderatie W12", die ook al belangrijk was gemaakt. Beide topics vind ik overigens even onbelangrijk.

Succes ofso.
Laatst gewijzigd door Graaf098 : Gisteren om 00:11 Reden: Spelfaut
 

DeletedUser58654

Guest
Zeg jongens.
Ik ben van plan een cluster contest te gaan organiseren voor jullie:)

Lijkt jullie dat wat? ;)
 
Bovenaan