Wel of niet Top20 waardig?

DeletedUser

Guest
Altijd maar klein? Altijd maar inactief? Onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen jaren!!:eek: :eek:

Dude wij hebben altijd 40 leden gehad o.i.d! afgelopen jaar zelfs een opleidingsstam gehad omdat we te groot werden :D
Toen ging Zipiii dood en de stam -.-

En wanneer was dat groot voor 2011 in ieder geval. En tja Als Kimmy een domme CO die op zippii zat niet had aangegeven had die er nog geweest. En nu is IA Lief aan het vergezellen. En daarin is hij natuurlijk altijd een bovengemiddeld goede aanwinst in :eek:
 

DeletedUser34283

Guest
En wanneer was dat groot voor 2011 in ieder geval. En tja Als Kimmy een domme CO die op zippii zat niet had aangegeven had die er nog geweest. En nu is IA Lief aan het vergezellen. En daarin is hij natuurlijk altijd een bovengemiddeld goede aanwinst in :eek:

Hihi ;$
 

DeletedUser52179

Guest
Ik kan er ook niks aan doen, dat als ik 1 iemand aangeef, gelijk 5 accs gebanned zijn. xD
 

DeletedUser

Guest
Het waren inderdaad best wat accounts. Hoop dat die idioot nooit meer op w11 terecht is gekomen.
 

DeletedUser25172

Guest
Die kerel heeft mij 4 miljoen keer als co voor w10 gevraagd, en telkens als er een nieuwe wereld komt vraagt hij me ook 1000 keer. Ookal zeg ik nee, hij blijft vragen.

Ik zou het eerder gek vinden als je 'ja' zou zeggen, en hij zou blijven vragen..:p
 

DeletedUser

Guest
Valt wel op dat er nu al 3 accounts in even tijd uit top 20 toen karlak die poste op delete zijn gegaan.
 

DeletedUser27310

Guest
Nick Suurhoff zegt
Account is vrijgegeven om te verwijderen
Het account wordt binnenkort verwijderd. Je kunt je dan niet meer aanmelden.

Dit is wat er gisteren via msn doorkwam! Pm wordt ook niet gelezen dus ik twijfel over die nieuwe speler!
 

DeletedUser34283

Guest
Nick Suurhoff zegt
Account is vrijgegeven om te verwijderen
Het account wordt binnenkort verwijderd. Je kunt je dan niet meer aanmelden.

Dit is wat er gisteren via msn doorkwam! Pm wordt ook niet gelezen dus ik twijfel over die nieuwe speler!

Hmm, vreemd.. Volgens mij zit er een nieuwe speler op.
 

DeletedUser27310

Guest
Help het je hopen maar dit is van gisteravond dus vrees dat er niks op zit!
PM wordt ook niet gelezen dus....binnenkort weer een bb zee???
 

DeletedUser57772

Guest
Laten we dit forum eens weer tot leven maken en een nieuwe topic beginnen!

Hier een erg leuk topic wat ik vond op het forum van W19, het is simpel. Je hebt een lijst met de Top20 spelers en je zet er dan bij of ze naar jou mening Top20 waardig zijn of juist niet met natuurlijk een korte uitleg erbij.

Ook kan je aan de Top20 een aantal spelers toevoegen die volgens jou WEL Top20 waardig zijn.

Voorbeeld W19



Gaat u gang!

Sorry maar ik denk iedereen die top 20 staat het verdiend heeft? :eek:
Dat word je niet zomaar dus is voor iedereen verdiend ?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zeg jij, Er hebben der hier nogal tegen gezeten die het gewoon echt niet verdiende omdat ze kei hard profiteerde van de stam. Dus niet zelf clearen alleen maar internen. E.d ;)
 
Bovenaan