W16 Edelhalvering

DeletedUser

Guest
W16 edelhalvering
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?p=3860696#post3860696

Ben wel benieuwd wie er voor is en wie tegen is en precies waarom..

Wel iets om over na te denken aangezien er nog maar 260 kabouters opgeruimd dienen te worden alvorens de stemming op W16 plaats zal vinden.

Noot: Tussen 18 maart en eergister zijn er 243 spelers toegetreden met één dorp. Sluit de wereld nu eens modjes!
 

DeletedUser35742

Guest
Tegen...Nilva + Curam hebben de wereld gewonnen en ik wil daar graag zo lang mogelijk plezier van.
 

DeletedUser

Guest
De situatie van W16 is gelijk aan die van W3 (waar ik ook gespeeld heb) en waar de halvering wel redelijk snel doorgevoerd kon worden en een verbetering betekende van de spelvreugde voor de actieve spelers. Is het echt zo dat spelers die al 4 weken een dorpje van 116 punten hebben zonder ook maar een punt te groeien meetellen als "actieve" spelers? Ook spelers met 3 dorpjes en een puntentotaal van 815 punten die al meer dan een jaar niet actief zijn schijnen mee te tellen. Of ....... speelt er iets anders??????
 

DeletedUser

Guest
Sticky gezien dit redelijk belangrijk is voor de verloop van de wereld.

Voor zover ik kan zien (als buitenstaander) zal deze wereld best gesloten kunnen worden voor nieuwe aanmeldingen. Edelhalveringen echter, denk ik niet dat nodig is, hoewel er aardig veel barbarendorpen zijn.

nl16

stammen.png
 

DeletedUser63079

Guest
Als je ingame ziet hoe moeilijk het is om voor sommige mensen edels te maken stem ik voor de halvering.
Kom op plantj :p
 

DeletedUser

Guest
Ik merk IG dat heel veel spelers last hebben van de hoge edelprijzen.
Ikzelf nog niet met een account van slechts een half miljoen, maar ik denk daar in de verre toekomst nog wel last van te krijgen.

Voor dus.
 

DeletedUser

Guest
voor, vorige week was ik nog wel tegen. Maar nu ik 1 week edel en meteen door m'n edels ben wil ik wel edels voor de helft van de prijs.

@ plantje, die bb's worden niet geedeld omdat ze niet groeien. duhh!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ook ik ben voor. Zal veel sneller gaan
 

DeletedUser

Guest
@Plantj - Je geeft aan dat er nog redelijk veel barbarendorpen zijn. Lijkt me logisch dat juist de spelers met een wat groter account hun edels bewaren voor belangrijkere doelen. Zeker als je hooguit maar 1 a 2 edels per dag tot je beschikking hebt.

Op deze manier haal je de vreugde uit het spelen van dit spel. Dat was ook de reden dat ik op W3 en W8 gestopt ben (Dj-Owieh), beide met een groot en actief account. En hier dreigt nu weer hetzelfde te gebeuren :( Heel jammer !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58516

Guest
Als je de echt actieve accounts gaat bekijken. Boven de 1000 punten die niet flatlinen, dan is W16 meer dan klaar voor een sluiting en een edelhalvering.
 

DeletedUser

Guest
Als je ingame ziet hoe moeilijk het is om voor sommige mensen edels te maken stem ik voor de halvering.
Kom op plantj :p
Ik ben zoals ik al zei een outsider, ik weet niet hoeveel moeite jullie er voor moeten doen. :p
voor, vorige week was ik nog wel tegen. Maar nu ik 1 week edel en meteen door m'n edels ben wil ik wel edels voor de helft van de prijs.

@ plantje, die bb's worden niet geedeld omdat ze niet groeien. duhh!
Iemand die AM gebruikt om zijn/haar dorpen te laten uitbouwen?
 

DeletedUser35742

Guest
Ja, dan produceren wij in Nilva sneller edels en verliezen jullie dus sneller dorpen...ik denk niet dat er ook maar iemand is die had verwacht dat een Astrant voor zou stemmen:D
 

DeletedUser58043

Guest
Ik ben zoals ik al zei een outsider, ik weet niet hoeveel moeite jullie er voor moeten doen. :p

Iemand die AM gebruikt om zijn/haar dorpen te laten uitbouwen?

ja ik gebruik AM


En ik ben ook voor :)
 
Reactiescore
1.089
Nou hoe je het went of keert, dit pakt wel heel nadelig uit voor een core stam, als de rim stammen dubbel zo snel kunnen edelen. Natuurlijk wij als core stam ook, maar het gevolg voor een core stam is nadeliger.

Echter ben ik voor.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben zoals ik al zei een outsider, ik weet niet hoeveel moeite jullie er voor moeten doen. :p

Iemand die AM gebruikt om zijn/haar dorpen te laten uitbouwen?

ja plantje gaat TW failliet ofzo? ik ga daar niet geld aan verspillen als we ook grote dorpen kunnen pakken. Edels zijn schaars hier dus ga ik echt niet meer moeite doen voor 116 puntendorpen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal vanavond aan het COMA vragen of de wereld gesloten kan worden, en vragen om een stemming betreft edelhalveringen. De 1000 spelers is uiteraard maar een richtlijn.

Betreft het sluiten van registraties weet ik niet zeker of hier een in-game stemming van zal komen, maar voor edelhalveringen zal er in ieder geval een stemming komen voordat het word doorgebracht.

Jullie horen vanavond van mij.
 

DeletedUser22635

Guest
Ik ben voor de edelhalvering.
Ik edel inderdaad ook liever spelers met grote dorpen dan al die kleine barbaartjes. Indien ik die barbaartjes graag edel kan ik evengoed de sims of iets dergelijks gaan spelen.
De barbaren kunnen inderdaad wel gefarmd worden maar om een deftige opbrengst daaruit te hebben moet je toch al heel veel farms de deur uitsturen.
 
Bovenaan