Met welke 10

DeletedUser61018

Guest
Nu moet je mij eens uitleggen wat daar zo lollig aan is?
Ik vind ze niet slecht gaan als speler en ben curieus naar hoe ze precies spelen en vorderingen maken?

Als je het enkel bij je huidige vriendjes houd heb je er ook ooh zo veel aan -_^?
Wie weet kan ik er nog iets van bijleren :eek:.



Was niet zeker of het 21 was :).
Ben er niet lang gebleven zoals je weet :p.

Waarom moet jij nu zo alles serieus enzo nemen?
Beetje neig doen, met zo'n praatjes die zoals een nerd moeten klinken ofwat ?
 

DeletedUser36716

Guest
Waarom moet jij nu zo alles serieus enzo nemen?
Beetje neig doen, met zo'n praatjes die zoals een nerd moeten klinken ofwat ?

pfff, lastig :).
Neen, het is maar aangezien je laatste keer ook comment had op die co aanvraag dat ik er van uit ging dat er meer achter zat.
Blijkbaar niet, en dan nog geef ik gewoon een uitleg waarom ze in dat lijstje staan :D ???
 

DeletedUser58625

Guest
Peace and love dat is ons motto :D

@ Marshmallow. ga niet muggenziften dat heb ik al eens gezegd in de praathoek van w24. Maar ik begrijp natuurlijk dat je mijn aandacht graag alleen voor jou hebt. Zou je niet beter wat tijd steken in HBS?:cool:

Ik zit niet meer op het AF onder .Situation omdat dat een afgesloten hoofdstuk is. Het account is op verwijderen gezet net als het AF-account, duidelijk?

Ik ben ook online op HBS hoor ;)
Zou jij niet beter zorgen dat je leden niet op andere accounts inloggen en zo een 50% ban krijgen? :rolleyes:
 

DeletedUser57186

Guest
hij mag mij ook best afzeiken hoor, enige punt wat hij kan hebben is dat ik 2 jaar het spel al niet meer gespeeld heb en ik een best grote mond heb. Kwa presteren heb ik wel voldoende gedaan. W7 lange tijd 1, w8 lange tijd 1, w10 in begin top 5 voordat we met de halve stam gebanned werden voor een tool die nu legaal is. W11 lange tijd 1 algemeen en oda en w16 ook beide nummer 1. Toen helaas op w17 gebackstabbed door Beklek, had daar echt een mega goede goede start, ik denk de snelste volle nuke en trein ooit op TW volgens de oude spelmethode. Daarnaast ook altijd vol gas op mn omgeving, geen vriendjes maken, gewoon vanuit de eigen kracht tw spelen zoals het bedoeld is. Zo is Vito ook geedeld op w16 door ons en gaan nu normaal met hem om...Enfant was helaas iets sneller met de edels. Ik mag dan wel arrogant overkomen soms, maar dit is slechts een walk of life zoals tw bedoeld is....

W16 kregen jullie een ban omdat "de nieuwe co speler" ( jij dus) met vv's moest kloten waardoor het account een ban kreeg. je co speler van wereld 16 zei het letterlijk zo.
17 vluchten je weg omdat je aanvallen kreeg van die ene speler
Ik heb ook gehoord dat je Classic hebt gespeeld, had je daar geen goeie buurt waardoor je moest stoppen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
W16 kregen jullie een ban omdat "de nieuwe co speler" ( jij dus) met vv's moest kloten waardoor het account een ban kreeg. je co speler van wereld 16 zei het letterlijk zo.
17 vluchten je weg omdat je aanvallen kreeg van die ene speler
Ik heb ook gehoord dat je Classic hebt gespeeld, had je daar geen goeie buurt waardoor je moest stoppen?

haha wijsneus.. ik speel al 2 jaar niet meer. W17 was mijn laatste wereld idd en ben daar gestopt omdat account simpelweg gebackstabt werd. Verder w16 heeft idd iets met vv te maken, maar nooit wat met deze vv gedaan in tegenstelling tot jouw persoon. We kregen van allerlei mensen omdat we op 1 stonden vv's en tja als je dan stiekem even wil spieken op allerlei forums om wat informatie te vergaren dan kun je een keer tegen de lamp lopen als een modd niet even verder kijkt dan zijn neus lang is.... Verder zal mij het een worst wezen wat mensen van me denken...
 

DeletedUser

Guest
W16 kregen jullie een ban omdat "de nieuwe co speler" ( jij dus) met vv's moest kloten waardoor het account een ban kreeg. je co speler van wereld 16 zei het letterlijk zo.
17 vluchten je weg omdat je aanvallen kreeg van die ene speler
Ik heb ook gehoord dat je Classic hebt gespeeld, had je daar geen goeie buurt waardoor je moest stoppen?

Jij stopte classic 2 met als reden: Ik heb al mijn clears doodgelopen. Belachelijker kan niet toch?
 

DeletedUser15937

Guest
Jij stopte classic 2 met als reden: Ik heb al mijn clears doodgelopen. Belachelijker kan niet toch?

Oooww hypocriet noemen ze dat.... Maar laat hem maar lekker blaten hier op het forum. Personen zoals hem zijn er altijd geweest, denk aan krepox, beklek enz enz, onkruid blijft altijd terug komen hoe goed je dit ook probeert uit te roeien. Is ook wel altijd lachen als ze onzin posten. Schieten zonder te richten noemen ze dit, zeggen dat ik classic heb gespeeld enz enz.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oooww hypocriet noemen ze dat.... Maar laat hem maar lekker blaten hier op het forum. Personen zoals hem zijn er altijd geweest, denk aan krepox, beklek enz enz, onkruid blijft altijd terug komen hoe goed je dit ook probeert uit te roeien. Is ook wel altijd lachen als ze onzin posten. Schieten zonder te richten noemen ze dit, zeggen dat ik classic heb gespeeld enz enz.

Door zo'n spelers krijgt backstabben, uitbuiten van vv's enc een nieuwe naam. "Een ludoke doen."
 
Reactiescore
2.303
Oooww hypocriet noemen ze dat.... Maar laat hem maar lekker blaten hier op het forum. Personen zoals hem zijn er altijd geweest, denk aan krepox, beklek enz enz, onkruid blijft altijd terug komen hoe goed je dit ook probeert uit te roeien. Is ook wel altijd lachen als ze onzin posten. Schieten zonder te richten noemen ze dit, zeggen dat ik classic heb gespeeld enz enz.

:D click :p
 

DeletedUser57186

Guest
haha wijsneus.. ik speel al 2 jaar niet meer. W17 was mijn laatste wereld idd en ben daar gestopt omdat account simpelweg gebackstabt werd. Verder w16 heeft idd iets met vv te maken, maar nooit wat met deze vv gedaan in tegenstelling tot jouw persoon. We kregen van allerlei mensen omdat we op 1 stonden vv's en tja als je dan stiekem even wil spieken op allerlei forums om wat informatie te vergaren dan kun je een keer tegen de lamp lopen als een modd niet even verder kijkt dan zijn neus lang is.... Verder zal mij het een worst wezen wat mensen van me denken...

Dus je bent niet veel beter.

Jij stopte classic 2 met als reden: Ik heb al mijn clears doodgelopen. Belachelijker kan niet toch?

Neen hoor zielig dom noobje...

Oooww hypocriet noemen ze dat....

Jij gelooft precies ook wel snel alles. Als het natuurlijk maar in jou voordeel is he... dat noemen ze vuil, laf en schijnheilig.
 

DeletedUser

Guest
1. .MarshMallow, ouwe spammerd <3
2. De Groene Plant, Smurf W10!
3. Glenn485, jammer joh.
4. llollKing, <3 T.
5. Borno, nieuwsgierig naar, op W14 lagen we in elkaars buurt, maar niet dichtgenoeg als ik het me goed herinner..
6. Zaletio, top!
7. KaydeMan, komt wel weer schatje! <3
8. SVH.be, W14 was gezellig, jammer dat je te ver ligt. ;)
9. The Famous Noobs.
10. Me stammetje <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58625

Guest
1. .MarshMallow, ouwe spammerd <3
2. De Groene Plant, Smurf W10!
3. Glenn485, jammer joh.
4. llollKing, <3 T.
5. Borno, nieuwsgierig naar, op W14 lagen we in elkaars buurt, maar niet dichtgenoeg als ik het me goed herinner..
6. Zeletio, top!
7. KaydeMan, komt wel weer schatje! <3
8. SVH.be, W14 was gezellig, jammer dat je te ver ligt. ;)
9. The Famous Noobs.
10. Me stammetje <3

<3 too :D
 

DeletedUser56859

Guest
Alles op willekeurige volgorden

1. Ferdy omdat ik hem denk toch wel mag na een gezellig gesprekje
2. Vito omdat ik hem gewoon mag
3. Take it easy omdat hij gewoon mijn farm slaaf is
4. Groeneplant hij probeert volwassen over te komen maar ondertussen:rolleyes:
5. Ibn Roesjd goede tijd mee gehad op w25
6. smoke?smokegreen. Gezellige co
7. Molotov
8. Secret speech
9. Plantj
10. The little dictator
 

DeletedUser

Guest
Kerel, ga jij maar eens een inburgeringscursus of een cursus Algemeen Beschaafd Nederlands doen. Je profileert jezelf als geweldig persoon, maar op wat voor manier:eek: Ik ken je niet, maar als ik iemand zo zie, dan denk ik echt dat je het IQ van een baksteen hebt. Veel succes met je cursus!

wauw
 

DeletedUser

Guest
Bovenaan