FG's tuts.

DeletedUser51694

Guest
Alsjeblieft voor die derde :3


Maar over je 4e tut, ik vind het jammere dat je amper uitlegt HOE je smudged, wat toch de grote vraag is voor velen.
Wel leuk dat je fatsoenlijk uitlegt hoe je van leuke smudge ook een mooi geheel kan maken voor de hele tag :)

KIU :)
 

DeletedUser60895

Guest
Dankje :p
Ik weet echt niet hoe ik moet uitleggen hoe je moet smudgen.. Zou het prolly in een video tut wel kunnen laten zien, maar dat voegt niks toe aan de video tut van pochy... Gewoon omdat bijna alle smudgers op dezelfde manier smudgen.
 

DeletedUser51694

Guest
Ja maar jouw video tut zou een compleet andere smudge kunnen zijn. De smudge van jouw vierde tut is VEEL anders dan die van pochy's video tut ;)
 

DeletedUser60993

Guest
Dankje :p
Ik weet echt niet hoe ik moet uitleggen hoe je moet smudgen.. Zou het prolly in een video tut wel kunnen laten zien, maar dat voegt niks toe aan de video tut van pochy... Gewoon omdat bijna alle smudgers op dezelfde manier smudgen.

Just do it :D
 

DeletedUser

Guest
Leuk die tuts, als ik thuis ben snel weer 1 volgen.
En ja, het zou wel vet zijn als je een filpmje zou maken, ookal is het maar een minuut ofzo :)
 

DeletedUser60895

Guest
Leuk die tuts, als ik thuis ben snel weer 1 volgen.
En ja, het zou wel vet zijn als je een filpmje zou maken, ookal is het maar een minuut ofzo :)

Dan duurt het prolly een of 2 uur als ik het goed wil doen lol.
 

DeletedUser58581

Guest
waar kan ik die video-tut van pochy vinden? :D

klik (clickey) Er is ook nog een part 2 ;).

Fg, het lijkt me wel heel leuk en handig als je even een minuutje voordoet hoe je een Smugde-Tag maakt met een filmpje :)
Want die eerste stap is juist het moeilijkste en dat zie je niet een een Tutorial die stil staat. ;)
 

DeletedUser

Guest
klik (clickey) Er is ook nog een part 2 ;).

Fg, het lijkt me wel heel leuk en handig als je even een minuutje voordoet hoe je een Smugde-Tag maakt met een filmpje :)
Want die eerste stap is juist het moeilijkste en dat zie je niet een een Tutorial die stil staat. ;)

Aha, ik zal me morgen is uitleven met die tutorial :) Dankjewel ;)

En die van FG moet ik uiteraard ook allemaal eens uitproberen :)
 

DeletedUser

Guest
Hard brush, I guess 1-20 pixels, rond 90-100%, naar buiten, naar binnen, naar buiten, naar binnen etc.
 

DeletedUser

Guest
lol, ik snap niks van die 3de tut :p

Het is vrij goed uitgelegd enzo, maar het is gewoon niet simpel ;) Je krijgt dus niet op 1.2.3 die smudge waarmee je moet beginnen, maar als je daar iets mooi kan krijgen is het denk ik vrij doenbaar om hier een mooi resultaat te halen ;D
 
Bovenaan