Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zeer mooi gedaan Sangu! Respect dat jullie allemaal je accounts op delete zetten, na al het werk dat jullie hebben gedaan :)
 

DeletedUser60153

Guest
timothy demyttenar, sws dat jij nu aan je w12 vriendjes verteld dat jij het machtige sangu hebt laten vallen.
 

DeletedUser

Guest
Diepe respect voor Sangu.
Andere spelers/stammen mogen een voorbeeld aan jullie nemen, het niveau dat jullie hebben neergezet zal heel moeilijk al dan gewoon helemaal niet te evenaren zijn.
 

DeletedUser26555

Guest
timothy demyttenar, sws dat jij nu aan je w12 vriendjes verteld dat jij het machtige sangu hebt laten vallen.

dat heb ik nooit gedaan alleen aan 2 mensen die nog op MN speelden

dus echt nee ik heb geen respect ervoor
 

DeletedUser

Guest
Omfg ik speel niet op deze wereld, maar snap wel wat sangu bedoelt.. Om het ff kort samen te vatten, zodat je het misschien begrijpt..:
- Sangu owned de ene na de andere grote stam.
- Sanguspelers gaan zich vervelen wegens gebrek aan tegenstand en verklaren daarom heel W10 de oorlog.
- Tegenstand komt er nog steeds niet. Nee, het enigste wat komt zijn duizende katapulten.
- Aangezien Sangu er geen zin meer in heeft door jullie speelwijze (waar jullie absoluut niet trots op hoeven te zijn) besluiten ze te eindigen met een laatste daad die het beeld van W10 voorgoed zal veranderen: op BB met zn alle.
- Sommige dombo's hier denken nu dat Sangu is gevlucht. Neen, ze zijn gestopt uit frustratie/gebrek aan motivatie. Ik weet zeker dat de sanguspelers stuk voor stuk beter zijn als jou hele stammetje bij elkaar..

bump
 

DeletedUser

Guest
en ook men real name;)

ik heb er zo voor gekozen

4f2d27b992a2a_tumblr_lvrp8bU9AV1qibz0jo1_500.png
 

DeletedUser60153

Guest
Maar het is ook zijn AF naam, dus dan mag je het gwoon gebruiken... Had hij maar een andere naam moeten uitkiezen :D
 

DeletedUser40381

Guest
Dus moet je niet zo stoer lopen ouwehoeren.
Echt, ik hoop voor je dat iemand dit over 10 jaar eens onder je neus drukt, kijken hoe je je dan voelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan