Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10875

Guest
Dus je cleard dorpen van stamgenoten om ze dan te internen???

Dat account stelt ook niets voor.
 

DeletedUser26555

Guest
Dus je cleard dorpen van stamgenoten om ze dan te internen???

Dat account stelt ook niets voor.

don suychotte?

als je een speler kapotspeelt dan neem je toch veel dorpen?

of denk je dat hij het helemaal alleen heeft gedaan
dat heet teamspirit


iets wat sangu mist:rolleyes:
 

DeletedUser26555

Guest
Dus je cleard dorpen van stamgenoten om ze dan te internen???

Dat account stelt ook niets voor.

en van stamgenoten

ja als ze het nodig vinden moet ik dat toch doen
en als er geen vv op zit moet ik het dus handmatig doen
 

DeletedUser10875

Guest
Sangu geen teamspirit? Whahaha, volgens mij behoort Sangu daarin toch wel tot de kleine groepen stammen op .nl die wel teamspirit heeft.
Enkel het feit dat iedereen op 1 account na op delete is gegaan, zegt al genoeg over onze teamspirit.

Beide accounts stellen niet veel voor timo. Mister Nick stelt ook geen drol voor, jij stelt niet veel voor.
 

DeletedUser10875

Guest
Nee, alst goed is gaat toch iedereen op delete. Diegene die ik dacht die overbleef is toch op delete gegaan:)
 

DeletedUser

Guest
Lolll laat me niet lachen. Als ik het goed zie heb ik me zelfs nog eerder aangemeld op het AF dan jij, junior.
Nee wij waren even actief als nu, enkel deden jullie niet de moeite om deze activiteit te moeten laten toenemen. Er werden dingen beloofd, maar niet waargemaakt. Qua ODA score kwamen de eerste spelers van Sangu vanaf plaats 3 op de stamstatistieken en hetzelfde gold voor ODD... Ook met edelen was de eerste plaats niet aan Sangu geschonken.... Apart niet? Allemaal feiten en je geheugen zou nu conclusies moeten trekken.

Haha, en dat zegt ook zoveel hé. Net of jij al zolang als mij op het forum komt, niet dus. Heb nog ergens een accountje liggen die ook rond mei 2009 is aangemaakt, zegt helemaal niets.

Je zegt het zelf enkel de statistieken doen ertoe. Gelukkig stonden jullie al bij een aantal stammen flink in het rood en de laatste week zullen andere stammen ook nog wel geprofiteerd hebben. Zou ik me toch bezighouden met andere cijfertjes.

Sangu heeft W10 zeker geleefd. Sangu heeft heel TW geleefd. Gelukkig zal het niets doden, maar enkel iets nieuws doen starten.
Nu ligt het namelijk niet meer in de weg om andere stammen tegen elkaar te laten strijden :)
Bedankt voor eindelijk wat actie!


Jullie bb's dan wel te verstaan.
Daarna weet je niet wat W10 gaat doen en aangezien je er geen deel meer van uitmaakt, kan je er tegen die tijd ook niet over oordelen.
Oftewel... au revoir en vaarwel.

Jij bent ook echt een wannabe zeg. Een typische speler voor de coalitie. Pas je iedergeval goed bij. Er werden pas verliezen gemaakt 1/2 dagen voordat we op delete gingen, en het spreekt voor zich dat wij dan al geen flikker meer deden. Dueze wereld is gewoon uitgespeeld. Jullie moeten eerst nu 2 jaar internen voordat jullie de andere stammen krijgen. Ik zou zeggen, kruip maar snel weer onder je schulp, want je zegt toch niets relevant. Je komt opeens om de hoek kijken als wij 'de oorlog hebben verloren'. Dus dat geeft al aan wat voor speler je bent. Dan zie ik nog liever iemand als kapiteinrob iets posten, ook al begrijpt die het soms ook niet echt, maar later ziet hij dat wel in.
 

DeletedUser

Guest
Haha, en dat zegt ook zoveel hé. Net of jij al zolang als mij op het forum komt, niet dus. Heb nog ergens een accountje liggen die ook rond mei 2009 is aangemaakt, zegt helemaal niets.



Jij bent ook echt een wannabe zeg. Een typische speler voor de coalitie. Pas je iedergeval goed bij. Er werden pas verliezen gemaakt 1/2 dagen voordat we op delete gingen, en het spreekt voor zich dat wij dan al geen flikker meer deden. Dueze wereld is gewoon uitgespeeld. Jullie moeten eerst nu 2 jaar internen voordat jullie de andere stammen krijgen. Ik zou zeggen, kruip maar snel weer onder je schulp, want je zegt toch niets relevant. Je komt opeens om de hoek kijken als wij 'de oorlog hebben verloren'. Dus dat geeft al aan wat voor speler je bent. Dan zie ik nog liever iemand als kapiteinrob iets posten, ook al begrijpt die het soms ook niet echt, maar later ziet hij dat wel in.

Hoezo 2 jaar.
Je vergeet wel dat er meer dan 60 mensen gaan edelen.
25000 gedeeld door 60
Is 416 dorpen per persoon.
Dus 2 jaar voor zoveel dorpen ....
En minstens 3 per dag.
Dus ....
 
Reactiescore
38
Hoezo 2 jaar.
Je vergeet wel dat er meer dan 60 mensen gaan edelen.
25000 gedeeld door 60
Is 416 dorpen per persoon.
Dus 2 jaar voor zoveel dorpen ....
En minstens 3 per dag.
Dus ....

Je denkt toch niet echt dat je 3 dorpen per dag kan edelen? :D
Of heb je nog zoveel pakketjes in je AH die je niet op Sangu kwijt durfde? :p
 

DeletedUser

Guest
wacht even...
volgens mij toen Temp op del drukte dat jullie ook BB's gingen edelen. :rolleyes:


en nu drukken jullie op del (wel met een andere achtergrond) en edelen wij de BB's.
welke gek gaat nou in een wereld door spelen waar in het midden gewoon een gat zit?

nee wij hebben er toen bewust voor gekozen over een groot gedeelte van die bb's heen te springen. ons dashba cluster lag een continent van ons lampegat cluster. dat lampegat cluster was ooit temp gebied en ons dashba cluster was front met temp. de bb's die ertussen lagen hebben we nooit wat mee gedaan.

verder is temp onder de druk bezweken. die verloren +100 dorpen per week. wij daarentegen verloren toen de beslissing gemaakt werd minder dan dat we overnamen. na de beslissing is er pas echt een postitief voordeel voor de coalitie gekomen. hele andere situatie en hele andere tactiek.

ik snap ook niet wat je nu nog op deze wereld wil gaan doen. er zijn geen stammen meer die niet weten wie inactief is bij de ander. de wereld zit vol met spelers die liever internen en bb's edelen dan ook maar 1 dorp van een tegenstander te edelen.
 

DeletedUser

Guest
Je denkt toch niet echt dat je 3 dorpen per dag kan edelen? :D
Of heb je nog zoveel pakketjes in je AH die je niet op Sangu kwijt durfde? :p

Nah ik had nog een paar treintjes klaarstaan voor Bitme :D:D:D
Nog stuk of 6.
Kon nog 20 edels bij maken dus 5 treintjes derbij.
11 treintjes klaar staan.
Kan ik 33 dorpen mee edelen.
dus dan zou ik de eerste 11 dagen geen edelens moeten bij maken.
11 dagen heb ik weer een hoop pakketjes bij.
 

DeletedUser26555

Guest
Sangu geen teamspirit? Whahaha, volgens mij behoort Sangu daarin toch wel tot de kleine groepen stammen op .nl die wel teamspirit heeft.
Enkel het feit dat iedereen op 1 account na op delete is gegaan, zegt al genoeg over onze teamspirit.

Beide accounts stellen niet veel voor timo. Mister Nick stelt ook geen drol voor, jij stelt niet veel voor.

teamspirit?

jullie durven het op te nemen tegen een inactief w10
op w12 durven we het op te nemen tegen 2 topstammen die bij elkaar meer punten hebben dan heel w10 nu en wij zijn maar 144 mio

dus wat heb jij nu als tegenantwoord
 
Reactiescore
38
teamspirit?

jullie durven het op te nemen tegen een inactief w10
op w12 durven we het op te nemen tegen 2 topstammen die bij elkaar meer punten hebben dan heel w10 nu en wij zijn maar 144 mio

dus wat heb jij nu als tegenantwoord

Dat je extreem belachelijk doet. :p
Hoe moeten wij op w10 nu 2 topstammen de oorlog verklaren als die er helemaal niet zijn? :rolleyes:
Je zegt zelf dat heel w10 inactief is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan