Hoeveel verdienen jullie in de kas?

DeletedUser38446

Guest
Hoi allemaal, ik wil graag in een kas gaan werken en nou vroeg ik me af wat jullie gemiddeld per uur krijgen (als je in een kas werkt).

Ik heb namelijk vandaag naar iemand uit Bleiswijk gebeld en m'n sollicitatiegesprek is deze week donderdag. Maar ik zou ook gewoon in m'n eigen woonplaats in een kas kunnen werken. Dan is het nog maar max 15. minuutjes, waarschijnlijk 8 fietsen in plaats van bijna 40. Maar als het een beetje goed verdient in Bleiswijk ben ik ook wel bereid daar te werken.

Ik woon overigens in Pijnacker en ben 16 jaar oud.

*KMT*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
372
Hoi allemaal, ik wil graag in een kas gaan werken en nou vroeg ik me af wat jullie gemiddeld per uur krijgen (als je in een kas werkt).

Ik heb namelijk vandaag naar niemand uit Bleiswijk gebeld en m'n sollicitatiegesprek is deze week donderdag. Maar ik zou ook gewoon in m'n eigen woonplaats in een kas kunnen werken. Dan is het nog maar max 15. minuutjes, waarschijnlijk 8 fietsen in plaats van bijna 40. Maar als het een beetje goed verdient in Bleiswijk ben ik ook wel bereid daar te werken.

Ik woon overigens in Pijnacker.

*KMT*

Hoe? :eek:
 

DeletedUser35742

Guest
Ik heb vroeger veel in de kassen gewerkt, het loon staat me niet bij en kan ik weinig zinnigs over zeggen aangezien het aan je leeftijd is gebonden. Ik zou je wel aanraden om niet in de komkommers te werken, en niet in de potbloemen als je last van je rug hebt. Rozen zijn wel leuk om te doen. Aspergeseizoen begint trouwens ook bijna, dat is nog veel leuker:) Misschien kun je daar wat mee doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben 16, bijna 17. Verdien €5,33 per uur. Mensen van 15 3,80 tot 4,60€.

Kas, paprika's en kruiden. Grootste leverancier van kruiden voor supermarkten in Nederland.
 

DeletedUser38446

Guest
Ik heb vroeger veel in de kassen gewerkt, het loon staat me niet bij en kan ik weinig zinnigs over zeggen aangezien het aan je leeftijd is gebonden. Ik zou je wel aanraden om niet in de komkommers te werken, en niet in de potbloemen als je last van je rug hebt. Rozen zijn wel leuk om te doen. Aspergeseizoen begint trouwens ook bijna, dat is nog veel leuker:) Misschien kun je daar wat mee doen.

Gelukkig heb ik geen last van m'n rug. Hier zijn de meeste kassen voor komkommers. De rest is meestal een tomatenkas of een paprikakas. Er zijn in de omgeving ook een paar rozenkassen en de rest hebben we hier niet echt.
 

DeletedUser31869

Guest
Anders ga je gewoon in een supermarkt werken xD
 

DeletedUser35742

Guest
Gelukkig heb ik geen last van m'n rug. Hier zijn de meeste kassen voor komkommers. De rest is meestal een tomatenkas of een paprikakas. Er zijn in de omgeving ook een paar rozenkassen en de rest hebben we hier niet echt.

Komkommers zijn de duivel. De weeige lucht van rotte komkommers, brrrr. Of meeldauw (soort schimmel voor komkommerplantjes), kun je vreselijk uitslag van krijgen:p Ik hoop trouwens voor je dat je niet hoeft te fietsen, als je nat aankomt in een kas word je én verkouden, én stink je een uur in de wind! Ik zou voor rozen gaan, maar draag dan wel iets met lange mouwen en handschoenen...ik heb allemaal littekens op mn handen van doornen van 10 jaar geleden^^
 

DeletedUser

Guest
Ik ben 16, bijna 17. Verdien €5,33 per uur. Mensen van 15 3,80 tot 4,60€.

Kas, paprika's en kruiden. Grootste leverancier van kruiden voor supermarkten in Nederland.

En ik dacht dat ik weinig verdiende :eek: Maar in nederland is dat normaal hebben ze mij verteld?
 

DeletedUser47551

Guest
Zuur :p ik verdien in België deze vakantie 9,80 euro per uur voor matig lastig werk (magazijn op PC en helpen uitladen) , dat is een mooie 1600 euro na een maand :D
 

DeletedUser48278

Guest
Jezus, verwende nesten :D. En ik maar ploeteren in de Jumbo voor wat schrale euro's :(.
 

DeletedUser

Guest

17732560.jpg
 
Bovenaan