De Grote Oorlog.

DeletedUser63476

Guest
Hoe kom je hierbij? De problemen zijn juist opgelost. Er is een spy gekicked, die op een smerige manier aan het spelen was. Opgeruimd staat netjes ;)

Hier wil ik wel even vermelden dat het niet om de rechtmatge eigenaar gaat van het acc. maar om de co die erbij gekomen is..
Want we willen nu niet de rechtmatige eigenaar in een kwaad daglicht zetten..

Gr.
 

DeletedUser

Guest
op 30.03.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (6.450.216 eenheden)!

lol :D morgen weer plaque?
 

DeletedUser58227

Guest
AW: De Grote Oorlog.

Wat zei ik nou laatst? Dat dat record zo werd verbroken, wat beweerde men? Van niet, wie heeft er toch weer gelijk? Stan. :cool:
 

DeletedUser58227

Guest
AW: De Grote Oorlog.

Helaas voor jou maar dat heeft niets met gelijk te maken.
 

DeletedUser

Guest
Wat zei ik nou laatst? Dat dat record zo werd verbroken, wat beweerde men? Van niet, wie heeft er toch weer gelijk? Stan. :cool:
Wanneer zei je dat dan? :p
Ik kan voor vandaag alleen maar mensen zien die hetzelfde vertelden :D

Hij zal dit vast en zeker gaan halen. Mits hij zo doordoet. De muren en boerderijen beginnen te kraken namelijk ;)
Verder ook eens zien of hij het dan net zo vol houdt als onze dread toendertijd en ook maar 3 dorpjes kwijt raakt. Ben eerlijk gezegd van mening dat dit hem niet gaat lukken.
Alsie zo doordoet heeft hij het 5-dubbele :)
Nu zit hij waarschijnlijk al in de helft (4.7 is record van Dreadking (& .Showtime ofc.) )
recht naar het record ? :speer:
zou me nix verwonderen :p
Je zit nu op 34.7mil ODD voor vandaag, 8 verloren dorpjes en nog heel wat clears te gaan...
jorny.gif

Of heb ik wat gemist? Zou uiteraard ook kunnen :D
 

DeletedUser58227

Guest
AW: De Grote Oorlog.

Ik heb het erover dat dat 1/2 weken geleden werd gezegt. :)
 

DeletedUser58227

Guest
AW: De Grote Oorlog.

Naah. Ik zou ik blij zijn na zo'n chique award.
 

DeletedUser58227

Guest
AW: De Grote Oorlog.

Is niet moeilijk hoor. Als je stam (& BG) je massaal stackt en je bijv nog eens hoop leuke vv accountjes hebt.
 

DeletedUser

Guest
Wat lul jij dan weer niemand van sweet heeft ook maar iets gezegd om os te sturen, dus laat dat &BG maar weg;)
 
Bovenaan