Golden Awards

DeletedUser

Guest
hier dan maar hé :)

Beste account: NoordTer
Slechtste account: Adam Lilith
Beste speler: fleece
Slechtste speler: djdelauw
Meestbelovende speler voor de toekomst: ikke
Beste stam: Not!
Slechtste stam: TcF.
Meestbelovende stam voor de toekomst: POT!
Beste/Favoriete leider: fleece
Slechtste leider: falco99
Favoriete forumposter: als er nu iemand eens iets nuttigs zou posten
Minst favoriete forumposter: /
Meest overschatte stam: TcF.
Meest onderschatte stam: POT!
Mooiste profielplaatje stam:Kiwiz.
Mooiste profielplaatje speler : die van mij
Grootste blunder: dit topic openen
 
Reactiescore
323
Maar in bepaalde aspecten ben ik het niet met onze Pokerman eens. Baba slechtste leider? Hij is niet bij iedereen altijd even populair geweest, ook niet bij mij, geef ik toe.
Maar hij blijft natuurlijk een goede leider, mits hij actief is natuurlijk, wat momenteel niet het geval is hier op W15 (betrouwbare bron :D)

En Noordter is natuurlijk niet het beste account. Qua OD, cluster, reputatie hier op W15 is Boka natuurlijk veel beter. Geschiedenis zegt genoeg :)
 

DeletedUser61161

Guest

Maar in bepaalde aspecten ben ik het niet met onze Pokerman eens. Baba slechtste leider? Hij is niet bij iedereen altijd even populair geweest, ook niet bij mij, geef ik toe.
Maar hij blijft natuurlijk een goede leider, mits hij actief is natuurlijk, wat momenteel niet het geval is hier op W15 (betrouwbare bron :D)

En Noordter is natuurlijk niet het beste account. Qua OD, cluster, reputatie hier op W15 is Boka natuurlijk veel beter. Geschiedenis zegt genoeg :)

Dubbelpost :eek:

Bann Bann.

Maar ben het wel met je eens ;)
Wijze woorden :p
 

DeletedUser

Guest
Heb boka niet als beste leider en beste account gekozen vanwege de inactiviteit.
Een inactieve leider is geen goede leider in mijn ogen en een inactief account is ook geen goed account in mijn ogen
 

DeletedUser61161

Guest
:p

Mwah als het moet is die er wel hoor ;)
Maarja hij heeft teveel hoge acc's :p
 

DeletedUser25273

Guest
Wees gerust, ik ben actief genoeg en heb nu een heel mooi edelvoorraadje opgebouwd die ik er even doorheen ga jagen.:)
 
Reactiescore
323
Heb boka niet als beste leider en beste account gekozen vanwege de inactiviteit.
Een inactieve leider is geen goede leider in mijn ogen en een inactief account is ook geen goed account in mijn ogen

Baba bedoel je dan? Maar hem dan gelijk als slechtste leider neer te zetten.. belachelijk, zelfs zijn 'vijanden' weten dat hij een stam behoorlijk, tot goed kan leiden :)

En demo, ik hou je in de gaten, ik ben benieuwd :):D
 

DeletedUser

Guest
Baba bedoel je dan? Maar hem dan gelijk als slechtste leider neer te zetten.. belachelijk, zelfs zijn 'vijanden' weten dat hij een stam behoorlijk, tot goed kan leiden :)

En demo, ik hou je in de gaten, ik ben benieuwd :):D

jah bedoelde baba :eek:
 
Bovenaan