Droomspeler

DeletedUser56594

Guest
Ik zag het op vele andere wereld fora, en we houden zo van lijstjes! :D

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? BennyMax: Gewoon alles blijven tegenhouden wat BWR op hem afstuurd
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Jeroen (insane): echt niet normaal hoeveel werk die in het spel kan steken
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Het volledige Para. team: Tot nu toe nooit noemenswaardige problemen gehad. Mensen staan te springen om def te sturen of je vv over te nemen.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Nogmaals heel Para.: Om een voorbeeld te geven... Jan van brienne vroeg een weekje terug om een dag VV. Er hebben 4 mensen vv gedraaid binnen 24 uur, het account was constant online en er ging geen dorp verloren.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Turgon: Barbaartjes clusterfucken en dan stacken is hatelijk
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Ex zone-x: Ookal werd er gebot (trololol), die kerels bleven clearen
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Er is geen echte topspeler die een front heeft met 2-3 andere vijandige stammen die hij/zij kan beïnvloeden ofzo. Dus om echt met 1 account voor een grote verandering te zorgen weet ik niet zo
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Out: Lekker klein en sterke spelers
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Insane boys: Hebben farmen doenbaar gemaakt voor mij ^^
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Say whut? uitleg aub
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Team: Out Speler: Pally Mally --> Vriendelijke vent op skype ook en heeft zeker de skills
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? BennyMax
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Vetrix: Niet overdreven veel ODA, maar die cleart zo enorm efficiënt
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Originele speler Schedelkliever: jammer dat hij gestopt is. Had alles enorm goed georganiseerd rondom hem
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Goh... Pikkedief reinoudt (ex-jonnie), Moneyconnect, Gregorian, originele speler van Plaagbeest.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Jeffrey (Conductedhero): Weet niet echt waarom, maar die kan op de één of andere manier mensen positief pushen :p
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
a) plezier maken met het spel
b) ervaring met een groot account
c) de nodige skills en vooral tactisch inzicht bezitten
d) activiteit
e) hoe hulpverlenend zijn ze binnen een stam/team

Dit was het zowat :p
 

DeletedUser52174

Guest
lachen! ik zal als ik thuis ben ook even een lijstje invullen. 1x raden wie er op de meest gehaatte plek komt?
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Het Insane team en conductedhero. Beide goede actieve accounts met vele skills.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? K., mijn co leer ik veel van en kijk ik dus als het om TW gaat wel tegenop ;)
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? THUGGANGSTA
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Degene met de meeste vv's op w20 ;)
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? THUGGANGSTA
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Als Zone X nog bestond, zou ik hem niet als buurman willen hebben.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Eigenlijk mijn eigen account partners zie ik nog snel de top in gaan. Als K. weer terug is gaat dat zeer snel gebeuren :D Jan van Brienne zie ik ook snel de top 20 ingaan, groeit snel en heeft de benodigde skills.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Eens Para altijd para, I'm sorry gentlemen.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? THUGGANGSTA
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? THUGGANGSTA
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler THUGGANGSTA
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Benny6max, heeft zeer goed stand gehouden tegen BWR en is nauwelijks dorpen kwijt.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) THUGGANGSTA
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) THUGGANGSTA
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Reinoudt door z'n stommiteiten van het hacken stelen etc.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? THUGGANGSTA :O
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? THUGGANGSTA



[15:13:21] niels til: ej mischa anders ff de helft niet invullen op het AF :D
[15:13:40] Mischa|Partners|Sorceror|ChillinLikeaKrillin: Ja kerel weet echt niet wat ik daar in moeten vullen
[15:13:41] Mischa|Partners|Sorceror|ChillinLikeaKrillin: xD
[15:13:48] Mischa|Partners|Sorceror|ChillinLikeaKrillin: Ik vul jou wel overal in
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
account gehackt en 2500 PA (dacht ik) gepikt. En hij schaamt zichzelf er niet eens voor
 

DeletedUser52174

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Insane Jeroen: Alleen hij is gek genoeg om vrijwillig zijn hele dag te zitten klikken om bookmarks voor Insane te maken, om het vervolgens ook nog leuk te vinden.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Insane Luuk: Ik heb het al eerder gezegd, maar ik kijk echt op tegen Luuk's veelzijdigheid. Hij kan in alle soorten situaties de boel verschrikkelijk ownen. Zet hem op een random VV en dan kun je er wel vanuit gaan dat het goed komt.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Heel Para.: De spelers van Para. gaan voor elkaar door het vuur. Als ik iets vraag, op een normaal tijdstip, weet ik dat ik binnen 5 minuten antwoord heb van minstends 3 mensen. We vullen elkaar goed aan. En als ik mijn fantasie even de loop laat gaan, dan had het ook wel lachen geweest om naast Zone X te liggen, voordat hij gebant was. Ik denk dat we dan samen de omgeving echt bloed hard kapotgespeeld hadden:p (toch Flame?)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Conductedhero Jeffrey: We hebben eigenlijk nooit een VV nodig omdat we met een team van drie mensen zijn. Als ik dan toch een vv zou moeten kiezen zou ik denk ik Conductedhero Jeffrey kiezen. Jeffrey weet precies hoe ik wil dat mijn account eruit ziet en hoe het onderhouden wordt.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Bucer: Bucer staat bekend om het versturen van random clears dat kan soms best irritant zijn.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Oud Zone X: Als we naast elkaar zouden liggen en een vijandige relatie hadden, zou het uitlopen tot de meest gestoorde oorlog ooit.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Jan van Brienne, Partners en Conductedhero: De eerste twee groeien stevig door, die gaan de top 20 wel halen. Conductedhero gaat de top 10 makkelijk halen.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Stamloos:D: Als ik niet in Para. zou zitten zou ik liever stamloos zijn dan een andere stam te joinen.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Slick en Child (Marco): De meeste zullen hen niet kennen, maar deze spelers hebben mij inzicht en skills gegeven. Slick is in mijn ogen de beste speler die ooit op de Nederlandse server heeft gespeeld. Child heeft de meeste inzicht en geniale strategiën. Jammer dat ze niet meer spelen.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? /: Deze snap ik niet
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Pally Mally: Aardige kerel met doorzettingsvermogen en skills.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Benny6max: Ongelovelijk uithoudingsvermogen tegen BWR. Enorm veel respect hierdoor.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Conductedhero: Doet het altijd goed op zowel het planningsvlak als in de uitvoering.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) /: Ik ben nog niet echt onder de indruk geweest van tactische dingen op wereld 20.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Reinoudt: Wat heb ik een hekel aan dit misselijke mannetje. Ik kan een hele lijst argumenten neerpennen maar dat zal ik jullie niet aan doen. Daarom hier de top 3. 1: 2800PA stelen van MoneyConnect, dit maakt je gewoon een dief. 2: Inbreken op accounts die niet bij jou horen en zo proberen onze groei te stoppen. 3: Je denkt dat je pro bent terwijl je solo nog nooit iets hebt bereikt behalve het aantal keer gestopt en gestart :eek:
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Insane Luuk en Jeroen: Weten mij telkens weer te motiveren:p
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Eigen inzicht: Ik stel mijn team samen op de manier die mij het beste lijkt. Tot nu toe lijkt het redelijk goed uitgepakt.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Bert Wat een gozer. Zo easy als hij alles deed lijken, zo gemakkelijk als hij alles plannde en grote prestaties simpel kon laten lijken. Dat een speler zo goed kan zijn, zoveel tijd in tw kan steken en dan nog een lege carecup hebben als je account word gebannd, zwaar respect.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Insane's Doorzettingsvermogen den top. 3x gebannd, 3x volop doorgegaan en binnenkort de vaste nr1. Nog nooit spelers gezien met dergelijk doorzettingsvermogen.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Amokro & nevyn Van Amokro vele goeie verhalen gehoord, maakte indruk op mij met zijn stats op w1, moet een echt beest zijn. Nevyn heb ik ooit mee samengewerkt op w10, pro timer, inzicht om goeie waves onderweg te zetten.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Insane's Afgaande op het aantal vv's dat zij beheren/hebben beheerd. Die 3 kunnen zich echt toewijden tot een account ookal is het niet van hun.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Reinoudt Downie. Gigantische deffwall plaatsen en nog ragequiten omdat 'de druk' te groot is.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? -
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Partners Even ego-strelen. Dit account komt zeker nog wel in de top 20. Lekkere omgeving met een mooi frontje, veel mogelijkheden daar.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? BWR Qua samenwerken dé topstam van w20. Geen speld tussen te krijgen en veel wederzijds gesprek.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Machielb op wereld 8 Eeuwig wedstrijdje ODA geilen, heeft mij destijds doen besluiten hier 100% off te gaan spelen. Heeft mij ook doen inzien dat dit de leukste manier van spelen, lekker aanvallend, je eigen fun in het spel brengen.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? -
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Pally mally Gebruikt zijn cleartjes goed en weet zijn keuzes goed af te wegen. Zie hem niet zo snel clears verspillen
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Insane tim Hij speelt dit spelletje dan ook vooral voor de tactische/diplomatische dingen. Geweldig hoe die gozer met dit soort dingen omgaat, geweldige mindfucks kan die ook zeker plaatsen.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Reinoudt Dit behoeft geen uitleg.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Waardige tegenstanders Noobs trekken je mee in het lage niveau, zo is het omgekeerd ook. Een waardige tegenstander zorgt er voor dat je zelf ook beter je best gaat doen en hierdoor betere timingen/grotere aanvallen op gaat zetten.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Speelplezier ftw <3.
 

DeletedUser53396

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Benny6max, heel lang mee samengewerkt en echt respect voor gekregen.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Zijn er verschillende: Benny6max, team Insane en Do zijn hier enkele van. Vooral vanwege hun doorzettingsvermogen en pure skills.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Heel para & OUT & Smurf. samen knallen tegen BWR :cool:
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Insane en Do vertrouw ik mijn vv zeker toe, ook al wel een gebeurd.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Verschrikkelijke, beetje backstabberig...
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Bucer, die clears bleven maar komen het werd een beetje irritant :p
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Hier ga ik niet op antwoorden, ken bijna alleen maar topspeler dus is niet echt relevant.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Gelukkig heb ik geen stam dus heb ik vrije keuze. Ik denk dat ik Para zou kiezen gevolgd door OUT, Smurf en BWR
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Lord pestival op w11, die heeft me een boel bijgeleerd en ook mijn speelstijl veranderd. Verder hoort Niemo hier ook tussen, heb zijn stijl op w20 voor een deel overgenomen.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
No Idea.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
Team Insane, Team Benny6max, ex-team Zone X, ex-team Godly Underdogg en ex TheFlodFather. Dit zou gewoon epic zijn.
12. Welke speler(s) is(/zijn) defensief een echte uitblinker(s)?
Benny6max zo goed standhouden tegen BWR, chapeau
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Chicago5, mooie acties van hem gezien. Zone X moet hier natuurlijk ook bij je bent wel een uitblinker als je zo'n ODA kan krijgen.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Grote Vriendelijke Reus, mooie massa's opgezet tegen mij.
15. Aan welke spelers heb jij echt een hekel/haat
Backstabbers, voel je maar aangesproken :p
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Goede tegenstanders, die ook van een leuk gesprekje houden (bijvoorbeeld Sky Arragon, Chicago5 en GVR :)).
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57892

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Benny6max, houd lekker stand tegen BWR.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Ik kijk tegen spelers op met nieuwe tactieken, vind het altijd geweldig als iemand met een nieuwe geniale ingeving komt.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Para, Smurf en Out
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Mezelf lolol
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Een clusterfuckz0r zoals turgon of the v. kapot irritant en hatelijk maakt me ssj4.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? spelers zonder hersenen dislike.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Cools1
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Smurf.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Zoveel verschillende spelers, voornamelijke de spelers die ik op skype heb :)
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? *FUA*
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? clucluc
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Mikenummerzoveel en Benny
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Joshualoos
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) We zijn wat ver in deze wereld om tactische dingen aan te pakken, kost ontzettend veel tijd. Ik zou zeggen GVR
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat: turgon zijn speelstijl, als persoon mag ik hem wel.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Tim en Luuk en mensen die concurrentie met mij aangaan.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Trollen, ownen, records neer zetten en team play.
 
Reactiescore
116
Pfft.. als ik met de toets f3 "sky a" intype, dan verschijnt er niks groen :'(
 
Bovenaan