Stil

DeletedUser

Guest
Je kan er om lachen maar feit is dat jullie met je arrogantie er zelf om vragen dat spelers zoals ik zich tegen jullie gaan keren:p

Ach een mens mag toch ook eens lachen in deze donkere tijden :D. Een meer of minder dat zich tegen ons keert, maakt het veel verschil uit? Kijk naar diegene die tegen Exe! zijn, Exe! staat nog altijd op nummer 1. Je bent dan gewoon 1tje bij de rest:p
 

DeletedUser

Guest
Ach een mens mag toch ook eens lachen in deze donkere tijden :D. Een meer of minder dat zich tegen ons keert, maakt het veel verschil uit? Kijk naar diegene die tegen Exe! zijn, Exe! staat nog altijd op nummer 1. Je bent dan gewoon 1tje bij de rest:p

Ik denk da het heel veel verschil uitmaakt als meer Only leden zich tegen TaDa gaan keren vanwege hun arrogantie en vanwege feit dat TA alleen maar geprofiteerd heeft van only en nu denken ze de dienst uit te kunnen maken
 

DeletedUser

Guest
Ik denk da het heel veel verschil uitmaakt als meer Only leden zich tegen TaDa gaan keren vanwege hun arrogantie en vanwege feit dat TA alleen maar geprofiteerd heeft van only en nu denken ze de dienst uit te kunnen maken

Wat er vroeger gebeurt is tussen jullie en TA weet ik niet. Dus daarover kan ik mij niet uitspreken. Feit is dat we dit niet moeten uitvechten op het AF maar wel onderling tussen beide stammen. Er is maar 1 stam die er lol zal bij hebben en dat is onze trotse nummer 1 stam Exe! (en whatje).
 

DeletedUser

Guest
Wat er vroeger gebeurt is tussen jullie en TA weet ik niet. Dus daarover kan ik mij niet uitspreken. Feit is dat we dit niet moeten uitvechten op het AF maar wel onderling tussen beide stammen. Er is maar 1 stam die er lol zal bij hebben en dat is onze trotse nummer 1 stam Exe! (en whatje).

De grens van praten is wat mij betreft voorbij

Ik hoop in ieder geval dat de Bg tussen TaDa en only opgezegd wordt zodat ik kan beginnen met aanvallen, zo niet hoop ik dat Exe een plekje voor de echte King over heeft

Jullie open brief naar ons toe is ook zonder overleg bedacht en geschreven dus waarom zouden wij nog moeten praten, jullie denken toch al ales voor ons te moeten beslissen.
 

DeletedUser

Guest
een open brief.... mmmm misschien moet je dat eens begrijpend gaan lezen en wie weet tot wat voor conclusies je dan komt??
 

DeletedUser

Guest
een open brief.... mmmm misschien moet je dat eens begrijpend gaan lezen en wie weet tot wat voor conclusies je dan komt??

Ik Kan heel goed lezen en alleen al het feit dat hier binnen TaDa al dagen over gesproken is achter onze rug om ipv met Only naar een oplossing te kijken zegt me al genoeg en dan ook nog hun mening willen opdringen is al helemaal uit den boze

Altijd heeft TA geprofiteerd van alle acties van Only waardoor de TA spelers kleiner front hielden en altijd safe lagen. Ook acties die gepland stonden moesten we ineens veranderen in belang van TaDa waardoor Only zijn plannen in de ijskast moest gooien en hun clears in moesten zetten voor Vleugel en Senad

IPV def geven aan bepaalde spelers of v.v. draaien probeert TaDa op deze maner goedkoop dorpen te scoren

Ik hoop dat Exe ze een slag voor is en doorbreekt zodat er paniek komt in TaDa en ik zal er dan nog een schepje bovenop gooien door ze te helpen
 

DeletedUser

Guest
ja hoor jij hebt gelijk.......................:confused:

Heb jij de brief gelezen dan?

Ik wel in ieder geval

gaat mij er om dat er achter onze rug om bepaald wordt wat het beste voor Only is maar dat maken we zelf wel uit

Ik hoop voor Exe dat Voatie op BB gaat, voor Voatie zelf hoop ik op betere oplossing

En wanneer gaan jullie naar TaDa toe?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er is er maar 1 king op deze wereld en dat ben ik..

:D

Keep on dreaming :D geef me maar een account in xe dan zal je na een tijd moeten toegeven dat ik de king ben :D ik ruim wat oude ta leden graag voor je op:p

ze willen al een tijdje ons in de rug aanvallen en daarvoor zijn ze zich al een tijd aan het voorbereiden
 

DeletedUser42482

Guest
Je moet me erkennen als een King, zo niet kan ik niks voor je doen! :D

KING WHAT!
 

DeletedUser

Guest
het kan allemaal rap veranderen ... vandaag de baas, morgen de pineut .... 'k heb het ondertussen al 3x meegemaakt dat een friendly buur-account van de éne op de andere dag een vijandig account werd ... als je daar dan een grote onbeschermde grens mee hebt dan is dat wel even incasseren ... spelers komen en gaan, vrienden van vandaag zijn morgen vijanden en omgekeerd ...
 

DeletedUser

Guest
Heeft exe een account over dicht in de buurt van Evertus

zo ja stuur me dan een pm op tw dan neem ik graag dat account over na 5 dagen wachten want ik word gek van die vent
wat een arrogante sukkel is dat zeg
 
Bovenaan