DeletedUser
Guest
Mijn clears zijn geoptimaliseerd voor de tegenstander. En ja, ik heb meerdere types clears die elk de allerbeste zijn in de situatie waarvoor ik ze gebruik, rekening houdend met de vijand.
Het komische is dat Gent zelf me ooit eens gevraagd had hoe hij de optimale def/clear kon laten berekenen. Ik heb hem toen uitgelegd hoe dat te werk ging en welke algoritmes hij moest gebruiken. Ik heb het vervolgens voor mezelf eens geprogrammeerd. Er is gewoon niks beters te vinden, enige nadeel is dat 't per vijand afhangt, maar dan nog is het erg dicht bij het optimale aantal.
lol. Dat is de enige manier waarop jullie een paar dorpjes van ons wisten te pakken. Nachtelijk wat edelen. Jullie massa van 10+10k clears is op een fiasco uitgedraaid. En die 1000 dorpen voorsprong hebben we allemaal 's nachts geedeld ja. Zeiksnor
Je draait overigens oorzaak en gevolg om. Jullie leden zetten een grote bek op maar lijken het dan gewoon af te bollen als we ze aanvallen. Zal wel aan de goede stamsfeer liggen dan zeker?
Alsof een tegenstander een statisch geheel is. Wat niet schuift met troepen, wat geen ondersteuning krijgt. Het is een illusie om dan te denken dat je met je zogenaamde algoritmes een optimale clear kunt ontwikkelen.