Praathoek

DeletedUser

Guest
*** (***) valt Speler dorp 8:44 (verkenning)

Speler heeft je in de stam *** uitgenodigd 10:26

hihi
 
Reactiescore
110
Erg wat er gebeurt is, maar ik vind dat ze het wel een beetje teveel in het nieuws brengen.
 

DeletedUser62711

Guest
Ik snap best dat dit soort dingen veel in het nieuws zijn.

Laten we eerlijk zijn, er is hier wellicht niemand die ook maar één fuck geeft om prins Friso, maar in den lande zijn er miljoenen Nederlanders die dat belangrijk vinden.

Het gaat betreft voorpagina nieuws echt niet om het meest belangrijke en verschrikkelijkste nieuws, maar om wat de gemiddelde Nederlander raakt.

Die wil niet weten dat er gisteren in Afrika een paar duizend mensen zijn vermoord en zo'n 15000 vrouwen zijn verkracht in de diverse (burger/bende)oorlogen die er woeden. Dat is te erg, voor Henk & Ingrid, en stel je voor dat ze dan weer gevraagd worden om een donatie te doen, bah.

Die zien daarentegen graag gebroken ouders voor de camera van Hart van Nederland vertellen dat hun kindje is omgekomen bij een bus ongeluk. Dan kunnen we zeggen, 'wat verschrikkelijk wat die mensen meemaken' en vervolgens weer achter GTA 4 kruipen om zo veel mogelijk vrouwen met witte jassen neer te knuppelen. ;)
 

DeletedUser9420

Guest
Erg wat er gebeurt is, maar ik vind dat ze het wel een beetje teveel in het nieuws brengen.

Mee eens... wat is de journalistieke meerwaarde van het laten zien van de mensen die verdriet hebben. Hier bijvoorbeeld is Omroep Brabant al 3 dagen daar aan het filmen. Waarom ? Laat die mensen toch met rust !
 
Bovenaan