Top- en Flopstammen

DeletedUser

Guest
Sir! leden liggen veel te ver uit elkaar. Het zijn mietjes zeg ik je.

Een speler die een beetje kwaliteiten heeft red zich wel in z'n eentje hoor.. Maarja ik kan natuurlijk niet oordelen of die kwaliteiten in Sir! aanwezig zijn.
 

DeletedUser51944

Guest
Victoria Secret had de clear van Johnny English gesloopt
Maar wat jullie doen hoort zeker niet onopgemerkt te gaan!

Wat een vieze wannabe naam van Phobia, Sebastian Valmont en ik op de masters. :mad:

Ik zeg 1 ding :)
Wie als laatst lacht, lacht het hardst :)

You didn't see the obvious troll in there?

Oja met deze overwinning van vandaag laat P0r! maar weer eens zien veel beter te zijn dan hun tegenstanders.
 

DeletedUser

Guest
Wat een gevechten vanochtend, later in de dag maar is uitgebreid rapport maken :D
 

DeletedUser24056

Guest
Ik ben aangenaam verrast door P0r! De kracht zit er weer volledig in en dat valt terug te zien in de resultaten. Just like old days boys.
 

DeletedUser45869

Guest
Wat vindt men hier van de stam Simple? Heeft iemand daar al ooit eens wat over gehoord?
 

DeletedUser62711

Guest
Ben andermaal uit Sir! gegaan. :p

Nu echt helemaal klaar mee. Enkele zeer goede spelers, maar te veel noobs die de stam elke dag weer belachelijk weten te maken.

Denk dat de stam geen drie dagen meer bestaat.
 

DeletedUser62711

Guest
Het kan altijd erger, en nogmaals, er zitten enkele zeer geschikte en begaafde spelers in Sir!

Aan de andere kant heb ik nog nooit zoveel blunders mee gemaakt in zo'n korte tijd, in welke stam dan ook waar ik in gezeten heb. ;)
 
Bovenaan