Top- en Flopstammen

DeletedUser

Guest
De oorlog tussen P0r! en Sir! is maar net begonnen, maar P0r! heeft al een dorp van Sir! en de solli's stromen al binnen. Zal deze uitdaging Sir! te groot zijn, of kunnen ze hun ondergang nog enkele dagen uitstellen?
 

DeletedUser41926

Guest
De oorlog tussen P0r! en Sir! is maar net begonnen, maar P0r! heeft al een dorp van Sir! en de solli's stromen al binnen. Zal deze uitdaging Sir! te groot zijn, of kunnen ze hun ondergang nog enkele dagen uitstellen?

Ik denk dat Sir! niet alleen last heeft van P0r op dit moment.

Toxic Virus heeft al 2 dorpen verloren vandaag.
Johnny English 1 van de week.
Pffzeg staat al een tijd onder grootte druk
Patsers FTW stond lang onder druk na de eerste maand.
Sir Verno, Remke en jorn berndsen zijn al weggeedeld.
En I.M.Boring nu dus onder druk van jullie.

Zou Sir! deze druk op meerdere plaatsen aankunnen?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Sir! niet alleen last heeft van P0r op dit moment.

Toxic Virus heeft al 2 dorpen verloren vandaag.
Johnny English 1 van de week.
Pffzeg staat al een tijd onder grootte druk
Patsers FTW stond lang onder druk na de eerste maand.
Sir Verno, Remke en jorn berndsen zijn al weggeedeld.
En I.M.Boring nu dus onder druk van jullie.

Zou Sir! deze druk op meerdere plaatsen aankunnen?

Haha, nu je het zegt
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Sir! niet alleen last heeft van P0r op dit moment.

Toxic Virus heeft al 2 dorpen verloren vandaag.
Johnny English 1 van de week.
Pffzeg staat al een tijd onder grootte druk
Patsers FTW stond lang onder druk na de eerste maand.
Sir Verno, Remke en jorn berndsen zijn al weggeedeld.

Ja, maar wat jij noemt zijn slechts speldenprikjes.
Wat P0r! de afgelopen dagen heeft bereikt en de komende dagen zal bereiken is veel groter dan dat, iets wat ongekend is. Iets wat nog nooit is voorgekomen op w26. Wij zullen geschiedenis schrijven. In tegenstelling tot die andere stammen, die slechts een dorpje meesnoepten.
 

DeletedUser48278

Guest
P0r! gaat verder dan de grenzen van Tw.nl.
Op .net heb ik al termen als 'P0rtastic!' en 'P0rlike powers' gehoord.
 

DeletedUser41926

Guest
Ja, maar wat jij noemt zijn slechts speldenprikjes.
Wat P0r! de afgelopen dagen heeft bereikt en de komende dagen zal bereiken is veel groter dan dat, iets wat ongekend is. Iets wat nog nooit is voorgekomen op w26. Wij zullen geschiedenis schrijven. In tegenstelling tot die andere stammen, die slechts een dorpje meesnoepten.

Owh... .Fluc doet het de laatste 2 weken ook goed.
Pffzeg was vannochtend bijna zijn hoofddorp kwijt. Eerder deze week heb ik een dorpje van Johnny English gepakt die je misschien wel in afdeling geluk kan zetten maar toch :p.
Ik ben tevreden over onze eigen vorderingen. Want qua kwaliteit spelers zitten wij nog niet op topniveau. Met een hoop tips binnen de stam zie ik als oprichter/leider de meeste leden groeien in hun spel. En daar ben ik erg blij mee.
Veel suc6 aan jullie kant van Sir! Wij hebben geen oorlog met ze maar snoepen er gewoon wat af.
 

DeletedUser

Guest
Owh... .Fluc doet het de laatste 2 weken ook goed.
Pffzeg was vannochtend bijna zijn hoofddorp kwijt. Eerder deze week heb ik een dorpje van Johnny English gepakt die je misschien wel in afdeling geluk kan zetten maar toch :p.
Ik ben tevreden over onze eigen vorderingen. Want qua kwaliteit spelers zitten wij nog niet op topniveau. Met een hoop tips binnen de stam zie ik als oprichter/leider de meeste leden groeien in hun spel. En daar ben ik erg blij mee.
Veel suc6 aan jullie kant van Sir! Wij hebben geen oorlog met ze maar snoepen er gewoon wat af.

Victoria Secret had de clear van Johnny English gesloopt
Maar wat jullie doen hoort zeker niet onopgemerkt te gaan!
 

DeletedUser41926

Guest
Victoria Secret had de clear van Johnny English gesloopt
Maar wat jullie doen hoort zeker niet onopgemerkt te gaan!

Dan is wat daarna is opgebouwd door mijzelf gesloopt. daarbij verloor hij ook een edel. Daarnaast heb ik zelf ook nog een edel van hem gesniped.
Toch verwacht ik binnenkort nog wat van hem.
Dus Spelers van Johnny als jullie dit lezen? De koffie staat klaar :D.
 

DeletedUser

Guest
Ik had al wel wat propagandareacties van Sir! verwacht omtrent de overgenomen dorpen :rolleyes:
 

DeletedUser41926

Guest
Normaal zie je de meeste Sir! leden overal op het AF. maar ze zijn op dit moment wel erg stil.:rolleyes:
 
Reactiescore
110
Sir! leden liggen veel te ver uit elkaar. Het zijn mietjes zeg ik je.
 

DeletedUser

Guest
Owh... .Fluc doet het de laatste 2 weken ook goed.
Pffzeg was vannochtend bijna zijn hoofddorp kwijt. Eerder deze week heb ik een dorpje van Johnny English gepakt die je misschien wel in afdeling geluk kan zetten maar toch :p.
Ik ben tevreden over onze eigen vorderingen. Want qua kwaliteit spelers zitten wij nog niet op topniveau. Met een hoop tips binnen de stam zie ik als oprichter/leider de meeste leden groeien in hun spel. En daar ben ik erg blij mee.
Veel suc6 aan jullie kant van Sir! Wij hebben geen oorlog met ze maar snoepen er gewoon wat af.

Jup bijna, maar edel dood blijft edel dood he :D
 

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd of ze het ook volhouden,

wilt niet zeggen dat ze al 1-2 dorpjes hebben kunnen wegsnoepen dat ze ook nog verder komen als dat. :rolleyes:
 
Bovenaan