Rank de speler

DeletedUser

Guest
Ik vind Rank de minst goede speler van allemaal.

Niemand durf bij mij :cool: ?

Hahaha, waar heb jij nederlands geleerd? Niet op school zo te zien.

En die lichtgrijze tekst op de achtergrond is helemaal om te besterven van het lachen.

Heerlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36883

Guest
Ow goed excuus. Lees je posts eens na, dan kan zelfs de grootste malloot foutloos posten. Ken er genoeg die dyslexia hebben, maar gewoon normaal kunnen schrijven :rolleyes:

weer zoen boelshit over ik ken mensen die het wel kunnen.

Twee vormen die bij patiënten met hersenbeschadiging kunnen optreden worden hierna beschreven. Oppervlaktedyslexie wil zeggen dat men problemen heeft met het herkennen van het woordbeeld. Bij fonologische dyslexie is het net andersom: men heeft geen moeite met het woordbeeld maar met het uitspreken van woorden. Hierbij ondervindt men vooral problemen bij het lezen van onbekende of onzinwoorden. Mogelijk hangen deze stoornissen samen met beschadigingen van specifieke gebieden in de hersenen. Bij fonologische dyslexie is dit het gebied van Broca[3] en bij oppervlaktedyslexie de linker temporale kwab.

als jij dan toch zo goed bent kan jij dit wel goed lezen. dyslextie heb je in verschilden vormen en graden. mocht je da niet snap ander heb er meer moei mee da ander.

mischien moet jij eerst eens wette over wat je praat voor je ander op de vingers tikt ?

---------
.Ano
 

DeletedUser55607

Guest
Ik kan sommige woorden niet schrijven of uitspreken.
en nog veel meer kan ik niet zo goed.

ik heb wat moeilijk met het typen en schrijven.
Je mag nu denken wat je wilt denken.

ik maak mij geen druk meer in.
ik heb het, daarmee zet ik nu een punt achter.
 

DeletedUser27722

Guest
Het nieuwe volk op dit forum is ook maar van een bedenkelijke kwaliteit.. :rolleyes:
 
Bovenaan