Het Klassieke Award Topic

DeletedUser25181

Guest
pluderaar van de dag:
37 dorpen :p

huidige record:
2376 dorpen

moet ik nog veel inhalen :D
 

DeletedUser

Guest
Jij post ook precies hoe de wind waait.



Je mist nog steeds het punt, maargoed dat maakt ook niet uit. Je zult het waarschijnlijk ook nooit begrijpen dus dat is het nutteloos deze discussie voort te zetten.

En ach, misschien ben ik niet de beste in TW? Maakt mij dat iets uit? Nee. Sinds W23 speel ik nergens meer serieus, en wat mensen zeggen als Gehaktbal8, die hebben me ook al ruim een half jaar niet gesproken/gezien dus die oordelen op geen enkele grond en hun feiten over w21 kloppen ook niet. Nee kerel, het maakt me echt niks uit of ik nu wel/niet goed ben, en of jij iets beter bent.

Het is inderdaad een zinloze discussie, nu je mijn punt voor de 3e x negeerd.
 

DeletedUser

Guest
1x Aanvaller van de dag


op 10.03.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (6.476 eenheden)!

Je awards bekijken

:)
Mooie afsluiter, we kappen ermee ;)
Co heeft onze clears dood laten lopen en de def is gemold...
Jammer, maarjah, dan maar verder met speeden en misschien een vriend Co'en :)
 

DeletedUser33734

Guest
1x Aanvaller van de dag


op 10.03.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (6.476 eenheden)!

Je awards bekijken

:)
Mooie afsluiter, we kappen ermee ;)
Co heeft onze clears dood laten lopen en de def is gemold...
Jammer, maarjah, dan maar verder met speeden en misschien een vriend Co'en :)
jonguh jonguh jonguh, ik zat op 4500 :p
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Het Klassieke Award Topic

1x Aanvaller van de dag


op 10.03.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (6.476 eenheden)!

Je awards bekijken

:)
Mooie afsluiter, we kappen ermee ;)
Co heeft onze clears dood laten lopen en de def is gemold...
Jammer, maarjah, dan maar verder met speeden en misschien een vriend Co'en :)

Goed doorzettingsvermogen :D
 

DeletedUser53985

Guest
1x Aanvaller van de dag


op 10.03.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (6.476 eenheden)!

Je awards bekijken

:)
Mooie afsluiter, we kappen ermee ;)
Co heeft onze clears dood laten lopen en de def is gemold...
Jammer, maarjah, dan maar verder met speeden en misschien een vriend Co'en :)

Lol, epic dat jullie het zo kunnen verneuken met de ongelooflijk goede ligging die jullie hadden. Chapeau!
 

DeletedUser53985

Guest
Wie is/was hij dan?

memes-cant-tell-if-troll-or-just-very-stupid.jpg
 

DeletedUser60542

Guest
1x Aanvaller van de dag


op 10.03.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (6.476 eenheden)!

Je awards bekijken

:)
Mooie afsluiter, we kappen ermee ;)
Co heeft onze clears dood laten lopen en de def is gemold...
Jammer, maarjah, dan maar verder met speeden en misschien een vriend Co'en :)

whaaa jij bent echt fucking slecht he, met jou ligging moest je 1e zijn tot er minimaal geedelt werd man, echt schaam je dat je op het af durft te komen.

Je ken NIKS, daarom speed je wss zodat je elke keer weer een kans hebt.
 

DeletedUser

Guest
Goed doorzettingsvermogen :D

Als je helemaal geen troepen meer hebt, wat moet je dan tegen 10 spelers?-.-'


Lol, epic dat jullie het zo kunnen verneuken met de ongelooflijk goede ligging die jullie hadden. Chapeau!

Faal Co's...
Willen niet naar advies luisteren en laten mij al het werk doen, tjah...
+ we hadden maar 180 graden aan farmgebied ;)


whaaa jij bent echt fucking slecht he, met jou ligging moest je 1e zijn tot er minimaal geedelt werd man, echt schaam je dat je op het af durft te komen.

Je ken NIKS, daarom speed je wss zodat je elke keer weer een kans hebt.

Lees hierboven...
Als mn dagco het niet eens goed doet, hoe kunnen we dan zo goed groeien?

+Ik kan wel wat ;)
Ik heb al het werk gedaan, backtimen, snipen, treinen versturen...
En dan moet een Co het weer verneuken door alle clears op 1 dorpje dood te lopen, en er een treintje achteraan te gooien omdat hij niet naar me luisterde...
Ik wilde het takties aanpakken, maar nee hoor, meneertje wil boem op de def van 10 spelers lopen :confused:

Ik dus 's nachts clears willen versturen, met fakes erbij, zie ik dat alles al weg is, o.a. onze def...
Dus ga lekker iemand anders afkraken, want IK kan wel wat, moet je bij mn Co wezen die het heeft verneukt...
'Ik heb alleenmaar Top-3 Accounts gespeeld, ik weet wel wat ik doe', en tjah, daardoor zijn we naar de kloten...

Naja we zouden toch al door G. gepakt zijn later, nu heb ik tenminste weer tijd om te speeden.
En jij TEAO, alsof jij kan speeden man, op .fr werd je gepwnd door flinke naabs, dus ik zou je hier wel is willen zien spelen :eek:
Naja ik ben weg van dit Forum, cya.

EDIT:
Kijk is goed, ik speel bijna elke speed Top-10.
Vandaag nog bekertje binnengehaald ;)
Dus ga niet zeggen dat ik niet kan speeden en dat ik speed omdat ik dan elke keer weer een kans heb...
Al mijn werelden gingen perfect, toen had ik tenminste geen mafkezen als Co's die alles verneuken...
Maarjah, die spelers zijn gestopt, helaas...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je helemaal geen troepen meer hebt, wat moet je dan tegen 10 spelers?-.-'




Faal Co's...
Willen niet naar advies luisteren en laten mij al het werk doen, tjah...
+ we hadden maar 180 graden aan farmgebied ;)




Lees hierboven...
Als mn dagco het niet eens goed doet, hoe kunnen we dan zo goed groeien?

+Ik kan wel wat ;)
Ik heb al het werk gedaan, backtimen, snipen, treinen versturen...
En dan moet een Co het weer verneuken door alle clears op 1 dorpje dood te lopen, en er een treintje achteraan te gooien omdat hij niet naar me luisterde...
Ik wilde het takties aanpakken, maar nee hoor, meneertje wil boem op de def van 10 spelers lopen :confused:

Ik dus 's nachts clears willen versturen, met fakes erbij, zie ik dat alles al weg is, o.a. onze def...
Dus ga lekker iemand anders afkraken, want IK kan wel wat, moet je bij mn Co wezen die het heeft verneukt...
'Ik heb alleenmaar Top-3 Accounts gespeeld, ik weet wel wat ik doe', en tjah, daardoor zijn we naar de kloten...

Naja we zouden toch al door G. gepakt zijn later, nu heb ik tenminste weer tijd om te speeden.
En jij TEAO, alsof jij kan speeden man, op .fr werd je gepwnd door flinke naabs, dus ik zou je hier wel is willen zien spelen :eek:
Naja ik ben weg van dit Forum, cya.

EDIT:
Kijk is goed, ik speel bijna elke speed Top-10.
Vandaag nog bekertje binnengehaald ;)
Dus ga niet zeggen dat ik niet kan speeden en dat ik speed omdat ik dan elke keer weer een kans heb...
Al mijn werelden gingen perfect, toen had ik tenminste geen mafkezen als Co's die alles verneuken...
Maarjah, die spelers zijn gestopt, helaas...

Je kan niet speeden.
 

DeletedUser60542

Guest
Kijk is goed, ik speel bijna elke speed Top-10.
Vandaag nog bekertje binnengehaald
Dus ga niet zeggen dat ik niet kan speeden en dat ik speed omdat ik dan elke keer weer een kans heb...
Al mijn werelden gingen perfect, toen had ik tenminste geen mafkezen als Co's die alles verneuken...
Maarjah, die spelers zijn gestopt, helaas...

Luister naar jezelf TOP 10

dude ik weet niet waar je vandaan komt maar dat is nou niet echt uber goed dat is gewoon 2e rangs speeder..
 

DeletedUser

Guest
Beetje flauw hoor jongens... Ik snap best dat het frustrerend is dat je co iets verkeerd doet enzo. Ik heb je wel al meerdere malen gezegd D. dat jullie beter iets anders hadden kunnen starten dan jullie deden. Wie weet had het uitgemaakt, I don't know.
 

DeletedUser

Guest
Als je helemaal geen troepen meer hebt, wat moet je dan tegen 10 spelers?-.-'




Faal Co's...
Willen niet naar advies luisteren en laten mij al het werk doen, tjah...
+ we hadden maar 180 graden aan farmgebied ;)




Lees hierboven...
Als mn dagco het niet eens goed doet, hoe kunnen we dan zo goed groeien?

+Ik kan wel wat ;)
Ik heb al het werk gedaan, backtimen, snipen, treinen versturen...
En dan moet een Co het weer verneuken door alle clears op 1 dorpje dood te lopen, en er een treintje achteraan te gooien omdat hij niet naar me luisterde...
Ik wilde het takties aanpakken, maar nee hoor, meneertje wil boem op de def van 10 spelers lopen :confused:

Ik dus 's nachts clears willen versturen, met fakes erbij, zie ik dat alles al weg is, o.a. onze def...
Dus ga lekker iemand anders afkraken, want IK kan wel wat, moet je bij mn Co wezen die het heeft verneukt...
'Ik heb alleenmaar Top-3 Accounts gespeeld, ik weet wel wat ik doe', en tjah, daardoor zijn we naar de kloten...

Naja we zouden toch al door G. gepakt zijn later, nu heb ik tenminste weer tijd om te speeden.
En jij TEAO, alsof jij kan speeden man, op .fr werd je gepwnd door flinke naabs, dus ik zou je hier wel is willen zien spelen :eek:
Naja ik ben weg van dit Forum, cya.

EDIT:
Kijk is goed, ik speel bijna elke speed Top-10.
Vandaag nog bekertje binnengehaald ;)
Dus ga niet zeggen dat ik niet kan speeden en dat ik speed omdat ik dan elke keer weer een kans heb...
Al mijn werelden gingen perfect, toen had ik tenminste geen mafkezen als Co's die alles verneuken...
Maarjah, die spelers zijn gestopt, helaas...

Als je alles toch zelf doet waarom de f hou je dan co's op je acc, dat is het je eigen verschrikkelijk domme fout. En altijd laf als je alle schuld op je co afschuift, jij hebt hem toch aangenomen op je acc hoor.
 

DeletedUser

Guest
Beetje flauw hoor jongens... Ik snap best dat het frustrerend is dat je co iets verkeerd doet enzo. Ik heb je wel al meerdere malen gezegd D. dat jullie beter iets anders hadden kunnen starten dan jullie deden. Wie weet had het uitgemaakt, I don't know.

Weet ik ;)
Maar we hadden vanaf het begin al een hele stam tegen ons :p


Als je alles toch zelf doet waarom de f hou je dan co's op je acc, dat is het je eigen verschrikkelijk domme fout. En altijd laf als je alle schuld op je co afschuift, jij hebt hem toch aangenomen op je acc hoor.

Zij deden ook wel iets, maar als ik thuiskom van school en steeds zie dat alle LC thuisstaan, maar er wel is gefarmd en gekeken of er incommings waren...
Zonder DagCo was ik niet zo ver gekomen, dat geef ik toe :p

Maar het is wel een beetje raar dat we opeens geen troepen meer hebben en worden genobled als ik even 2 dagen niet online kan komen...
Op het begin werd er volop gefarmd, maar dit nam steeds meer af, helaas :(

Maarjah, tis gebeurd, jammer, ik ga wel een goed team samenstellen voor de volgende wereld ofzow xD
 

DeletedUser48278

Guest
Zij deden ook wel iets, maar als ik thuiskom van school en steeds zie dat alle LC thuisstaan, maar er wel is gefarmd en gekeken of er incommings waren...
Zonder DagCo was ik niet zo ver gekomen, dat geef ik toe :p

Maar het is wel een beetje raar dat we opeens geen troepen meer hebben en worden genobled als ik even 2 dagen niet online kan komen...
Op het begin werd er volop gefarmd, maar dit nam steeds meer af, helaas :(

Maarjah, tis gebeurd, jammer, ik ga wel een goed team samenstellen voor de volgende wereld ofzow xD

Het bekende riedeltje dus:

Faalco's, te weinig tijd, lagg, internet viel uit, computer crashte, er viel een glas drinken over je toetsenbord, de brug stond open en je verbrandde je mond aan een bitterbal net toen je wilde timen.

Als al deze onzin altijd geloofd moet worden wordt er kennelijk nooit iemand geowned. Toch best knap, want in een spel waar je tegen elkaar speelt zou dat toch wel eens moeten voorkomen.
 
Bovenaan