W3 dood?

DeletedUser59230

Guest
Als iemand een oud accountje heeft op w3,en die niet meer bespeeld, geef aar aan mij,de wereld zal springlevend worden :p
 

DeletedUser16702

Guest
Jij speelt toch altijd vals :D
Ben ik een tijd niet op het fora, lees ik dit weer :eek:

Oud #105 22 January 2012, 21:40 Naar boven Met citaat antwoorden Op meerdere berichten reageren
XiNix-NL is vanwege het schenden van de interne policy en de TribalWars.nl spelregels niet langer deel van het team.

De huidige situatie van het team kan je in de 1. post nalezen.

Gemeen! :(
XiNix-NL is vanwege het schenden van de interne blablablala.
Dacht dat wij altijd wel op één lijn zaten? :D
 

DeletedUser7975

Guest
Gemeen! :(
XiNix-NL is vanwege het schenden van de interne blablablala.
Dacht dat wij altijd wel op één lijn zaten? :D


Wij zitten altijd op 1 lijn, jij bent Yin en ik ben Yang. Jij bent Slecht en ik ben Goed.
Dus zo zie je, het één kan niet zonder het ander :D
 

DeletedUser5148

Guest
Hey en wtfack haalt de leiding van DA zich wel niet in het hoofd? Als ze dorpen verliezen gaan ze mensen proberen recruiten die dorpen winnen op DA?
Shit, kom's naar c69 en bash me. Hou het spel leuk ipv achterlijk recruiten.

Acidbomb is het eerste fucked up account. Geloof me, er zullen er meer volgen. Als je de wereld wil winnen zal je moeten deffen.
Mark my words, Devil staat op..
 

DeletedUser

Guest
Ze denken dat ze de overwinning al in hun zak hebben maar de punten pakken door te vechten kunnen ze niet! :)
Zwak elke keer weer accounts van de vijand te recruiten.
Als ze zo willen winnen verdienen ze de overwinning echt niet.
 

DeletedUser5148

Guest
Ze denken dat ze de overwinning al in hun zak hebben maar de punten pakken door te vechten kunnen ze niet! :)
Zwak elke keer weer accounts van de vijand te recruiten.
Als ze zo willen winnen verdienen ze de overwinning echt niet.

Van de laatste 7 dagen
Rang Speler Verloren dorpen
1 Acidbomb 403


Fail.
 

DeletedUser

Guest
Hey en wtfack haalt de leiding van DA zich wel niet in het hoofd? Als ze dorpen verliezen gaan ze mensen proberen recruiten die dorpen winnen op DA?
Shit, kom's naar c69 en bash me. Hou het spel leuk ipv achterlijk recruiten.

Acidbomb is het eerste fucked up account. Geloof me, er zullen er meer volgen. Als je de wereld wil winnen zal je moeten deffen.
Mark my words, Devil staat op..

Komende van de stam die zelf hun verliezende accounts meteen buiten de stam smijten om de stats up to coveren.

Ik weet niet of je het doorhebt, maar devil is de afgelopen maanden een handvol accounts verloren. Geen zin daar om te verdedigen blijkbaar. Dus hilarisch dat je daarmee aankomt :p

De wereld is gespeeld, ga ergens anders maar uithuilen.

Devil heeft een magere 18% van de dorpen op de wereld. Niks te vertellen, en niks te betekenen meer. De wereld is gespeeld, en devil verliest.

En al helemaal hilarisch sinds Devil zelf Mienno recentelijk heeft opgenomen vanuit DA. En fuseerde met een hele stam :p
Enige vorm van zelfreflectie is Devil dan blijkbaar ook compleet vreemd.

Kleine kinderen die niet tegen hun verlies kunnen en nu hier komen uithuilen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5148

Guest
Accounts kicken uit de stam om de stats te coveren? True story, who cares? Als wij daarmee trachten het moraal en spelplezier hoog te houden in de stam, dan is dat onze keuze.

De prutsaccounts niet deffen? True story, ze zijn het simpel niet waard.
En oja, over niet deffen gesproken. Ik weet niet of jullie het al wisten, maar acid is de laatste week al bijna 5mio kwijt. Over niet deffen gesproken. --'
Want billygeets heeft de vv gekregen van acid, maar hij zag ookal snel dat het uitzichtloos was. Dus blame jij ons maar's niet dat wij niet deffen. En jullie hadden nochtans een zeer deftige reden om acid te deffen. Want ikzelf vond acid één van de beste spelers uit jullie stam. Zeker weten dat ik voor hem in het vuur was gesprongen moest hij in mijn stam zitten. Op dat vlak ben ik het eens met PJ: schaam u voor Acid, speler die zoveel voor cervix heeft gedaan, schaam u voor hem niet te deffen.

En geloof me, acid zal niet de enige account zijn die de grond in gaat. Devil speelt in w3 zolang de wereld draait. Devil zal dan ook stats blijven soortgelijke acties uitvoeren tot het einde.
En oja, mienno kwam bij ons, net zoals the dietstructor die bij jullie kwam.

Newlivez... Kleine kinderen die niet tegen hun verlies kunnen.
Okai, hier ga ik dan: nooit heb ik tegen 1 van mijn tegenstanders negatieve stats gedraaid, dus wat bedoel je nu eigenlijk?
Ik kan niet tegen mijn verlies, dat is misschien een beetje juist.
Maar nooit eerder heeft iemand mij doen verliezen, en dat zal ook nooit gebeuren.
Ik speel welgeteld terug 1 maand en 5 dagen en heb al een actie gepland waarbij een speler van DA op delete gaat. Ben ik dan aan het verliezen? Ben ik dan aan het wenen? Waarom zou ik?

DA heeft gewoonen, true that. Proficiat jongens, echt waar.
Ik kom hier nu gewoon om wat accounts om zeep te helpen, want dat is iets wat me wel afgaat.
Ik vind het leuk. Maar wat jullie doen is gewoon spelbederf. Spelers proberen recruiten omdat ze DA negatieve stats bezorgen. Komaan, DA in plaats van te recruiten om de wereld te winnen, speel om te winnen.
 

DeletedUser

Guest
Accounts kicken uit de stam om de stats te coveren? True story, who cares? Als wij daarmee trachten het moraal en spelplezier hoog te houden in de stam, dan is dat onze keuze.

De prutsaccounts niet deffen? True story, ze zijn het simpel niet waard.
En oja, over niet deffen gesproken. Ik weet niet of jullie het al wisten, maar acid is de laatste week al bijna 5mio kwijt. Over niet deffen gesproken. --'
Want billygeets heeft de vv gekregen van acid, maar hij zag ookal snel dat het uitzichtloos was. Dus blame jij ons maar's niet dat wij niet deffen. En jullie hadden nochtans een zeer deftige reden om acid te deffen. Want ikzelf vond acid één van de beste spelers uit jullie stam. Zeker weten dat ik voor hem in het vuur was gesprongen moest hij in mijn stam zitten. Op dat vlak ben ik het eens met PJ: schaam u voor Acid, speler die zoveel voor cervix heeft gedaan, schaam u voor hem niet te deffen.

En geloof me, acid zal niet de enige account zijn die de grond in gaat. Devil speelt in w3 zolang de wereld draait. Devil zal dan ook stats blijven soortgelijke acties uitvoeren tot het einde.
En oja, mienno kwam bij ons, net zoals the dietstructor die bij jullie kwam.

Newlivez... Kleine kinderen die niet tegen hun verlies kunnen.
Okai, hier ga ik dan: nooit heb ik tegen 1 van mijn tegenstanders negatieve stats gedraaid, dus wat bedoel je nu eigenlijk?
Ik kan niet tegen mijn verlies, dat is misschien een beetje juist.
Maar nooit eerder heeft iemand mij doen verliezen, en dat zal ook nooit gebeuren.
Ik speel welgeteld terug 1 maand en 5 dagen en heb al een actie gepland waarbij een speler van DA op delete gaat. Ben ik dan aan het verliezen? Ben ik dan aan het wenen? Waarom zou ik?

DA heeft gewoonen, true that. Proficiat jongens, echt waar.
Ik kom hier nu gewoon om wat accounts om zeep te helpen, want dat is iets wat me wel afgaat.
Ik vind het leuk. Maar wat jullie doen is gewoon spelbederf. Spelers proberen recruiten omdat ze DA negatieve stats bezorgen. Komaan, DA in plaats van te recruiten om de wereld te winnen, speel om te winnen.

Al ver voor de mass van Devil heeft Acidbomb ons gemeld dat hij ging stoppen. Dat is zeer jammer, maar we kunnen er weinig aan doen. De ene co was gestopt, de andere niet zo actief meer. Je hoeft mij niet te vertellen hoe zonde dat is. Ik heb persoonlijk nog een aantal nieuwe spelers erop gezet, was geen succes. Toen heeft de laatste co besloten om er finaal de stekker uit te trekken en op delete te gaan. (wederom nog voor er ook maar 1 aanval was - acid was toen al lang uit de stam!). Weinig zin om een acc te deffen wat op delete gaat dus nu jullie beginnen acid aan te vallen...

Welke spelers die DA negatieve stats bezorgen proberen wij te recruiten? Dat is alleen de harde kern van Devil, en die is niet welkom in DA... De rest van Devil verliest alleen maar.

Zoals je jezelf beroept om vrije keuze om jullie verliezende accounts buiten de stam te houden, zo is het onze vrije keuze wie we wel en niet in de stam willen laten. En dat is dus voor de tweede maal de hypocrisie.

Verder snap je niet dat dit spel niet gaat om 1 speler die wel of geen verlies draait. Dat is irrelevant. Leuk voor jou en je ego, maar weinig zinvol als de scores gesttled worden. Je kunt dit spel niet winnen als SPELER, je wint als STAM/TEAM. TRIBALwars.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16702

Guest
Al ver voor de mass van Devil heeft Acidbomb ons gemeld dat hij ging stoppen. Dat is zeer jammer, maar we kunnen er weinig aan doen. De ene co was gestopt, de andere niet zo actief meer. Je hoeft mij niet te vertellen hoe zonde dat is. Ik heb persoonlijk nog een aantal nieuwe spelers erop gezet, was geen succes. Toen heeft de laatste co besloten om er finaal de stekker uit te trekken en op delete te gaan. (wederom nog voor er ook maar 1 aanval was - acid was toen al lang uit de stam!). Weinig zin om een acc te deffen wat op delete gaat dus nu jullie beginnen acid aan te vallen...

Wij hebben ook gesproken met Thomas en de co's, en ik ben toch erg zeker dat dit account om een andere rede DA heeft geleaved...
 

DeletedUser

Guest
Thomas staat ook vrij jullie te vertellen wat hij wil. Its called strategy.

Precies wat ik zeg.

Enige wat we er nu uit kunnen concluderen dat hij op delete gaat, maar voorlopig nog niet omdat hij het jullie niet te makkelijk wil maken.
 
Bovenaan