Zone X vs Jonnie77

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57892

Guest
ik heb hele mooie goed koop top acc is moooi jij hebben voor vriendenprijsje??? kopen van mij is goedkoop
 

DeletedUser24056

Guest
Ik heb twee prachtige accounts! Helemaal gratis en voor niets!
 

DeletedUser52174

Guest
Je ging mij pmen of iemand nog een co zocht, je ging reageren bij tuff, op w12 heb je ook nog gespot....

Same here maar hij zocht een account dat actief was maar Insane is altijd inactief (dat weet iedereen) dus het was niet mogelijk
 

DeletedUser

Guest
Graag even de aandacht voor nieuwste mijlpaal gehaald op deze wereld;

Verslagen tegenstanders: 200.555.421 (1.)

Bam, 200 mio OD. Ik bedank alle noobjes die wij ooit mochten clearen, jullie gaven lekker ODA. Ook bedank ik alle downies die hun best hebben gedaan dorpjes van ons te pakken, het is jullie nu eindelijk aan het lukken <3.

Amen
 

DeletedUser

Guest
Graag even de aandacht voor nieuwste mijlpaal gehaald op deze wereld;

Verslagen tegenstanders: 200.555.421 (1.)

Bam, 200 mio OD. Ik bedank alle noobjes die wij ooit mochten clearen, jullie gaven lekker ODA. Ook bedank ik alle downies die hun best hebben gedaan dorpjes van ons te pakken, het is jullie nu eindelijk aan het lukken <3.

Amen
Proficiat met jullie eerste eerlijk behaalde award!!
 
Reactiescore
4
Graag even de aandacht voor nieuwste mijlpaal gehaald op deze wereld;

Verslagen tegenstanders: 200.555.421 (1.)

Bam, 200 mio OD. Ik bedank alle noobjes die wij ooit mochten clearen, jullie gaven lekker ODA. Ook bedank ik alle downies die hun best hebben gedaan dorpjes van ons te pakken, het is jullie nu eindelijk aan het lukken <3.

Amen


Langste Bottende nr.1:

Deze prijs gaat met alle eer naar degene die andere spelers downie noemt maar zelf een gebannde downie is:

Keon Veel plezier ermee Downie

Edit:

Je kan wel zeggen er was geen bewijs maar een reden erbij betekend niet dat die reden opeens wegvalt.
Downie rulez:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
57
Graag even de aandacht voor nieuwste mijlpaal gehaald op deze wereld;

Verslagen tegenstanders: 200.555.421 (1.)

Bam, 200 mio OD. Ik bedank alle noobjes die wij ooit mochten clearen, jullie gaven lekker ODA. Ook bedank ik alle downies die hun best hebben gedaan dorpjes van ons te pakken, het is jullie nu eindelijk aan het lukken <3.

Amen

Ahh, je hebt het verdient hoor poepie (L)
 

DeletedUser

Guest
Langste Bottende nr.1:

Deze prijs gaat met alle eer naar degene die andere spelers downie noemt maar zelf een gebannde downie is:

Je kan zeggen dat t je geen fuck boeit , maar jehebt nu wel weer tijd om te gaan Fappen kerel en om een leven op te bouwen aangezien je gewoon verslaafd was..
Keon Veel plezier ermee Downie

Edit:

Je kan wel zeggen er was geen bewijs maar een reden erbij betekend niet dat die reden opeens wegvalt.
Downie rulez:rolleyes:

La la la, whatever
La la la, it doens't matter

Jij bent de grootste downie dat je er over door blijft lullen
:D
 
Reactiescore
4
La la la, whatever
La la la, it doens't matter

Jij bent de grootste downie dat je er over door blijft lullen
:D

Jij bent een downie omdat je zegt dat t je niet boeit maar er wel opin gaat :rolleyes:
 

DeletedUser55041

Guest
Er valt voor jonnie al een tijdje geen eer meer te behalen in deze oorlog op gratis dorpen na..

Wat mij betreft kan hier dan ook een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan