wonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser47946

Guest
woont er her iemand in de buurt van wingene ardooie roeselare
 

DeletedUser

Guest
Ben ik dan de enige die wingene ardooie roeselare niet kent? :eek::confused::(:mad:
 

DeletedUser21830

Guest
Mmm,
citaat: ~~/is het echt nodig hiervoor een topic aan te maken?/~~

@Niels
Bij Aron geeft is je geen gelijk, ook wij hadden ooit een klein accountje. En in vergelijking met de top heb ik dat nog steeds. Maar bij dit topic zou ik je helemaal gelijk gegeven hebben.
 

DeletedUser

Guest
Mmm,
citaat: ~~/is het echt nodig hiervoor een topic aan te maken?/~~

@Niels
Bij Aron geeft is je geen gelijk, ook wij hadden ooit een klein accountje. En in vergelijking met de top heb ik dat nog steeds. Maar bij dit topic zou ik je helemaal gelijk gegeven hebben.

Dit topic is inderdaad compleet overbodig. Dat topic van aron vind ik ook nog steeds overbodig omdat dat account geen enkele inkele manier invloed heeft gehad op het spelverloop van w14. Jij en jouw account daarentegen is een heel ander verhaal, je bent altijd een zeer gerespecteerde speler geweest en account wobkovitz heeft samen met .KoC. Toch wel degelijk invloed op w14 gehad.
 

DeletedUser21830

Guest
Dank je.

Was niet speciaal kritiek op jou.

Ik doelde er maar op, dat ook spelers als Aron op hun manier een bijdrage proberen te leveren. Ik weet dat Aron vaak verkeerd overkwam, maar hij probeerde altijd de dingen goed te doen. En hij was altijd betrokken op wat er gebeurde in onze wereld. Dit in tegenstelling tot sommige grotere spelers, die je nooit ziet of hoort. Van zo'n speler zou ik het idd overbodig en "over de top" vinden. Aron vind ik een leuke uitzondering, die de regel bevestigd ;)

Ik zou het gehad willen veranderen in: heeft alhoewel het momenteel marginaal is, onze invloed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51666

Guest
Maar wie kent Wingene nu niet? Met de kasteelmoord?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan