Rate The Player

DeletedUser52174

Guest
Conductedhero

Punten: 9, heel netjes, ook nadat je 30% aftrek had.
ODA: 7, gewoon voldoende, geen gighantische ODA maar dat is in mijn ogen ook niet heel verstandig om te hebben.
Reputatie: 9,9, ik zou niet weten hoe het beter moet, maar niemand is perfect dus daarom heb je een 9,9 ipv een 10 :D
Ligging: 9,5, Heel mooi cluster, mooie vorm en goede ligging. Je hebt zowel front als safezone (stam) en die zijn beide erg belangrijk.
Stam:9,5, In mijn ogen behoort deze stam met gemak tot de 3 beste stammen van w20.
 

DeletedUser

Guest
Insane in the membrane

Punten: 9/10 , bijna terug je oorspronkelijke rang behaald. Na 2x 50% aftrek en terug top 5 staan. Proper werk!
ODA: 7,5/10 , geen laag en geen hoog ODA.
Reputatie: 8/10 , nooit problemen met het team insane gehad. Toffe gasten daar.
Ligging: 8/10, vrij veilig in het stamcluster maar aan de buitenkant nog genoeg te edelen.
Stam: 9/10 , zelfde als met Partners :).
 

DeletedUser

Guest
@ iemand op Insane, ik zat net naar jullie cluster te kijken en dacht echt *** :eek:
Maar dat komt dus doordat jullie 2 maal punten aftrek hebben gehad, sonde :(

@conductedhero over cluster valt toch wel mee met heel rommelig? Er liggen enkel wat barbs in me cluster me MB en tevens stamgenoot en nog een speler die binnenkort verleden tijd is ;) (Is veel erger geweest:D:D )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Astrakiller

Punten: uitstekend: 8.5/10
ODA: Klein beetje minder of je rang: 8/10
Reputatie: zit wel goed :D 8.5/10
Ligging: als je dat rondje kan vervolledigen .. 10/10
Stam: tientje!
 

DeletedUser

Guest
Handvat:

Punten: 4 mil gwn goed kan beter 8/10
Od: een hele mooie deff score :) rang 2 nou dat is wel een 9,5/10
Reputatie: ik ken je niet maar je post zijn normaal 6,5/10
Ligging: niet heel goed maar wel uitbreidingsmogelijkheden 7,5/10
Stam: kan ik niet over oordelen ken jullie niet :D 6/10
 

DeletedUser57808

Guest
ThugGangsta

Punten: 8,5/10 Top 30, netjes!
ODA: 8/10 Top 40, Niels heeft het een boost gegeven vermoed ik. Jullie staan boven mij dus dat is heel goed :p
Reputatie: 9/10 Goede reputatie, is er alleen maar op vooruit gegaan sinds je in Para. speelt.
Ligging: 7,5/10 Redelijk cluster, stam dicht tegen je aan maar toch nog genoeg groeimogelijkheden.
Stam: 9,5/10 Bij de beste stammen van W20. Hechte vriendengroep die niemand kapot kan maken. Heerlijk stamcluster :p


Sky Arragon
Punten: 7,5/10 Net geen top 50, dat is best goed.
ODA: 9,5/10 Rang 15 is heel goed. Zeker in verhouding met je punten.
Reputatie: 9/10 Goede repuatatie. Niets negatiefs over!
Ligging: 9/10 Bijna perfect cluster. Nog iets meer het rondje vervoledigen en je hebt het beste cluster van W20. Stam sluit mooi aan en zeker nog genoeg te edelen.
Stam: 9/10 Stam die goed samenhangt, de juiste bondgenoten heeft ;)
 

DeletedUser56594

Guest
Astrakiller:

Punten: 8,5/10, Rang 20, netjes!
ODA: 8/10, Rang 24, goed in verhouding met je puntenrang.
Reputatie: 9/10 Goede reputatie, leuke speler's erop. Nog wel veel te leren maar dat komt wel goed ;)
Ligging: 9/10 Mooi cluster, genoeg front en genoeg safe zone. Wat wil je nog meer? :D
Stam: 9,5/10 Para. is een goeie stam met alleen maar actieve, leuke, gezellige leden. Goeie teamspirit en veel motivatie om deze wereld te gaan winnen. Al zal het nog erg moeilijk worden om BWR in te halen.
 

DeletedUser57892

Guest
Lowner:
Stam: 9,5/10 Para. is een goeie stam met alleen maar actieve, leuke, gezellige leden. Goeie teamspirit en veel motivatie om deze wereld te gaan winnen. Al zal het nog erg moeilijk worden om BWR in te halen.

Wat lul jij nou xd?
 

DeletedUser

Guest
wie rate ons?

Omdat niemand het doet, doe ik het even ;)

.The Vampire

Punten: 9/10, Rang 21, sterk gestegen de afgelopen tijd!
ODA: 6/10, rang 58 is niet bepaald goed voor een speler met jouw rang.
Reputatie: 8.5/10, in de .Time tijd kon ik het wel met je vinden. Nooit problemen met elkaar gehad, toffe kerel(s).
Ligging: 7/10, je cluster is niet meteen je troef maar het kan erdoor. Nog genoeg edelmogelijkheden en genoeg safe zone.
Stam: 9/10, BWR is en blijft een stam die het al meerdere keren heeft bewezen op het gebied van oorlogen. Goede samenwerking met elkaar, goed dus.
 
Bovenaan