Maori. Vs. The V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je vond Maori. dan ook altijd een enorm slechte stam toen ik er nog in zat. Uiteindelijk ga je er zelf in? Dan had je dit ook kunnen voorspellen lijkt me. Ik heb je zelfs ooit nog uitgelegd dat ik van 4 leiders de enige was die iets uitstak... nu maak je hetzelfde mee.

Klopt Niels, nu maak ik hetzelfde inderdaad mee. Alleen met dat verschil dat Plaagbeest niet meer in de stam zit (Die had ik wel hoog zitten), en dat Nielzorz erbij is gekomen. Maar je hebt gelijk, we maken nu hetzelfde mee.

Er wordt helaas wederom door een aantal schreeuwers hier op het AF niet inhoudelijk gereageerd op wat Maori. leden nu schrijven, en wat ik net heb gepost. Dat zegt genoeg. Ook hoor ik net dat de stamleiding alle stamleidersforums van Maori. nu voor alle leden heeft opengezet om te doen lijken alsof ze niets te verbergen hebben. Ik hoor daarbij ook dat ze voordat ze dit deden al enkele discussies op het leidersforum hebben verwijderd.
 
Reactiescore
4
Klopt Niels, nu maak ik hetzelfde inderdaad mee. Alleen met dat verschil dat Plaagbeest niet meer in de stam zit (Die had ik wel hoog zitten), en dat Nielzorz erbij is gekomen. Maar je hebt gelijk, we maken nu hetzelfde mee.

Er wordt helaas wederom door een aantal schreeuwers hier op het AF niet inhoudelijk gereageerd op wat Maori. leden nu schrijven, en wat ik net heb gepost. Dat zegt genoeg. Ook hoor ik net dat de stamleiding alle stamleidersforums van Maori. nu voor alle leden heeft opengezet om te doen lijken alsof ze niets te verbergen hebben. Ik hoor daarbij ook dat ze voordat ze dit deden al enkele discussies op het leidersforum hebben verwijderd.

Kerel de meeste lezen jou kansloze teksten nietmeer.
En hoe zou dat komen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kerel de meeste lezen jou kansloze teksten nietmeer.
En hoe zou dat komen :rolleyes:

Omdat je geen inhoudelijke reactie durft te geven.
Reageer eens inhoudelijk op datgene wat andere Maori. leden nu schrijven. Je kan het letterlijk lezen.......
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste moet je je beter informeren voor je iets zegt, ik was geen leider van troy wij hebben ons kandidaat gesteld voor de leidersfunctie toen we Maori. joinden!
Ten tweede moet je je nog beter informeren over het contact tussen ons en turgon (en dat kan je bij hem nagaan) loopt nog maar sinds gisteren en dat ging volledig over jou gezever, en dus zeker niet vanin troy al!
En er staat trouwens van ons ook nog os bij jou dus zaag niet over os want ongeveer heel Maori. had het gehad met jouw ellenlange os aanvragen en je had al ongeveer os staan vanover de hele stam en nog vond jij het niet genoeg!

Reageer hier eens op?
 

DeletedUser

Guest
Die reactie stond er al. Er was al meer twijfel van andere (ook ex-Troy leden) spelers bij het account van Nielzorz.
Nogmaals even die reactie die ik ook al eerder poste. Dan zie je dus ook dat je de vorige vraag niet had hoeven stellen, want dit was al duidelijk:

Ik kan me hierin wel een beetje vinden. Dat er een lek was was al lang duidelijk. Ik heb op het forum om opheldering gevraagd en zoals verwacht komen er geen antwoorden. Niels houd vol dat er niks aan de hand is en dat hij van niks weet. Ik heb duidelijk gesteld dat ik daar niet mee akkoord ga omdat deze dingen niet gebeuren om niks. Ik vond het eerlijk gezegd ook een beetje vreemd dat Niels bij de leiding werd betrokken terwijl hij in Troy niks te vertellen had. Mijn fusiepartner ........ heeft ook altijd al vraagtekens gezet bij het account Nielzors en hij had maar al te vaak gelijk.
Ik vind sowieso dat de leiding van Troy te veel dingen in mist hult en voor zichzelf houd maar als de nood aan de man is mogen de leden het wel opknappen. Er gaat nog wel meer gebeuren maar dat hoor je wel even van me.
Heb je al stamplannen voor de toekomst?
 

DeletedUser

Guest
Als jij ons onderbouwt noemt dan vraag ik me af hoe ik jou antwoorden dan moet noemen?
 

DeletedUser

Guest
weer een oneliner, zonder inhoudelijke reactie.
Reageer nu eens op elke kopie PM die ik hier heb staan, en die zijn geschreven door andere Maori. en niet Maori. spelers.
En reageer dan inhoudelijk.

Je kan wel met oneliners op mij gaan schieten, maar je ziet niet wat anderen schrijven, of je wil het niet zien.
Oogklepjes af.....
 

DeletedUser

Guest
Ik wil daat gerust op reageren maar als ik de persoon in kwestie niet ken kan ik (als jou verhaal zou kloppen) het niet met hem kunnen uitpraten!

En nog iets: je hele verhaal is gebaseerd op persoonlijke frustraties je kan niet op tegen turgon dus vraag je bergen os en als we met de gehele leiding niet akkoord gaan met jouw plan zoek je gewoon een zondebok dat wij jouw plan niet accepteren en in dit geval moesten dit wij en mikenummerzoveel zijn!
 

DeletedUser26667

Guest
Klopt Niels, nu maak ik hetzelfde inderdaad mee. Alleen met dat verschil dat Plaagbeest niet meer in de stam zit (Die had ik wel hoog zitten), en dat Nielzorz erbij is gekomen. Maar je hebt gelijk, we maken nu hetzelfde mee.

Er wordt helaas wederom door een aantal schreeuwers hier op het AF niet inhoudelijk gereageerd op wat Maori. leden nu schrijven, en wat ik net heb gepost. Dat zegt genoeg. Ook hoor ik net dat de stamleiding alle stamleidersforums van Maori. nu voor alle leden heeft opengezet om te doen lijken alsof ze niets te verbergen hebben. Ik hoor daarbij ook dat ze voordat ze dit deden al enkele discussies op het leidersforum hebben verwijderd.

Klopt alles open gegooit niets opgeruimt. Alles van het archief staat open.
Wij hebben niets te verbergen, jij hebt ook alles gelezen, daar was niets bijzonder het enige dat je probeert is ruzie stoken. Dat wij iets verwijderd hebben? Dat word door een persoon zelf geschreeuwt maar is niet gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een clubje op gericht voor mensen met een achterlijk complot, moneyconnect hoort erbij, hij hoort erbij!
 

DeletedUser

Guest
Laten we even duidelijk zijn.....

- Plaagbeest is gestopt.
- Er wordt iets via het account van Plaagbeest gepost op het Maori. forum door Kingdingeling84
- Kingdingeling84 staat onder VV van mikenummerzoveel

Jawel, Nielzorz en Mikenummerzoveel werden door mij ontslagen.
Mikenummerzoveel heeft zichzelf en Nielzorz weer toegelaten via de VV van Kingdingeling84.
We hebben King zelf nog niet gehoord.

Alles opengooien is een groot woord. Waarom zou je ineens alle verborgen fora opengooien?
Omdat je wil doen voorkomen dat je niets te verbergen hebt. Leuke tactiek.

Overigens zien we, beste lezers van het AF, dat er nog steeds niet inhoudelijk wordt gereageerd op de reacties van andere spelers die ik hier gekopieerd heb. Ik moet toch erg veel moeite doen om daar reacties op te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Laten we even duidelijk zijn.....

- Plaagbeest is gestopt.
- Er wordt iets via het account van Plaagbeest gepost op het Maori. forum door Kingdingeling84
- Kingdingeling84 staat onder VV van mikenummerzoveel

Jawel, Nielzorz en Mikenummerzoveel werden door mij ontslagen.
Mikenummerzoveel heeft zichzelf en Nielzorz weer toegelaten via de VV van Kingdingeling84.
We hebben King zelf nog niet gehoord.
Je eigen antwoord is niet onderbouwt
King hebben we wel al gehoord want hij speelt al op het acc plaagbeest dus...
Alles opengooien is een groot woord. Waarom zou je ineens alle verborgen fora opengooien?
Omdat je wil doen voorkomen dat je niets te verbergen hebt. Leuke tactiek.
Alles fora staan inderdaad open, alle! Zelfs de archieven
Overigens zien we, beste lezers van het AF, dat er nog steeds niet inhoudelijk wordt gereageerd op de reacties van andere spelers die ik hier gekopieerd heb. Ik moet toch erg veel moeite doen om daar reacties op te krijgen.
Waarom denk je dat niemand daarop reageerd? Omdat niemand je gelooft :rolleyes:
 
Reactiescore
4
Omdat je geen inhoudelijke reactie durft te geven.
Reageer eens inhoudelijk op datgene wat andere Maori. leden nu schrijven. Je kan het letterlijk lezen.......

Nee , het is het feit dat we je verhaaltjes ondertussen al kennen.
En daarbij boeit mij heel maori. 0,0
 

DeletedUser24056

Guest
Ik snap eigenlijk niet goed waarom er zo afgegeven wordt op Monneyconnect. Nu ben ik niet heel goed op de hoogte van de situatie, maar als je een lek in je stam hebt en dat via deze manier aan kunt tonen (!!), is het, hoe jullie het noemen 'in de slachtofferrol kruipen' helemaal niet vreemd. Als ik het goed begrijp heeft Monneyconnect Maori verlaten en een eigen stam opgericht?

Kan iemand me bijpraten, dan kan ik een beter oordeel vellen denk ik. Wat ik wel vind is dat er onnodig geschreeuwd wordt tegen Moneyconnect.
 

DeletedUser26667

Guest
Laten we even duidelijk zijn.....

- Plaagbeest is gestopt.
- Er wordt iets via het account van Plaagbeest gepost op het Maori. forum door Kingdingeling84
- Kingdingeling84 staat onder VV van mikenummerzoveel

Jawel, Nielzorz en Mikenummerzoveel werden door mij ontslagen.
Mikenummerzoveel heeft zichzelf en Nielzorz weer toegelaten via de VV van Kingdingeling84.
We hebben King zelf nog niet gehoord.

Alles opengooien is een groot woord. Waarom zou je ineens alle verborgen fora opengooien?
Omdat je wil doen voorkomen dat je niets te verbergen hebt. Leuke tactiek.

Overigens zien we, beste lezers van het AF, dat er nog steeds niet inhoudelijk wordt gereageerd op de reacties van andere spelers die ik hier gekopieerd heb. Ik moet toch erg veel moeite doen om daar reacties op te krijgen.

Ik zit op King ja. King is na zijn afwezigheid om volgens de regels te blijven weer terug, op Plaagbeest nu. Dat is nu King zijn account dus hij post wat hij wilt.
King heeft jou vanaf Plaagbeets ontslagen, want misschien wist je het nog niet, maar als vv'er kan je niet bij de vv's die iemand anders heeft inloggen.
 

DeletedUser

Guest
Laten we even duidelijk zijn.....

- Plaagbeest is gestopt.
- Er wordt iets via het account van Plaagbeest gepost op het Maori. forum door Kingdingeling84
- Kingdingeling84 staat onder VV van mikenummerzoveel

Jawel, Nielzorz en Mikenummerzoveel werden door mij ontslagen.
Mikenummerzoveel heeft zichzelf en Nielzorz weer toegelaten via de VV van Kingdingeling84.
We hebben King zelf nog niet gehoord.

Alles opengooien is een groot woord. Waarom zou je ineens alle verborgen fora opengooien?
Omdat je wil doen voorkomen dat je niets te verbergen hebt. Leuke tactiek.

Overigens zien we, beste lezers van het AF, dat er nog steeds niet inhoudelijk wordt gereageerd op de reacties van andere spelers die ik hier gekopieerd heb. Ik moet toch erg veel moeite doen om daar reacties op te krijgen.

Daar gaat je eigen argument over Mikenummerzoveel, wanneer Kingdingeling84 onder vv staat door mikenummerzoveel, kan er niet weer een vv via Kingdingeling84 geopend worden. Je kan niet via een VV op de VV van je VV account, vraag de support maar...
 

DeletedUser60980

Guest
ik niet :p (misschien een beetje)

Maar ik zou nu niet bepaald opscheppen moest ik wel tot 2.1m geraakt zijn! :eek:

en die faalert liegt ook nog eens XD
http://nl.twstats.com/nl20/index.php?page=player&id=1654120

Ik loog niet. Ik gaf aan weken en die zijn al geweest. Je ziet nog een klein stukje.

Best wel een pro toch? Weinig bb's en interns:rolleyes:

Zie hem nog wel top20 komen;)

Ik zei weken en in die weken was er geen een intern tot nu toe niet dus..
 

DeletedUser60980

Guest
Hij heeft haat aan troy terwijl troy leden nu de stats steeds bijtrekken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan