Maori. Vs. The V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Schermafbeelding2012-02-17om221925.png


Nou dat is een beetje een domper :(
 

DeletedUser57892

Guest
Vandaar die vraag over bunkerbuster :p geen 320 ram maar 1800 xd
 

DeletedUser57892

Guest
Moet wel vermelden dat echte bunkers 30 dagen duren om ze volledige te recruiten, dus plaats ze goed.
 

DeletedUser

Guest
Daar was ik al uit ;)

Nooit gedacht dat ik money ... maori nog eens zou zien pownen LMAO!

Datum Gebeurtenis
18.02.
02:05 mikenummerzoveel is door Moneyconnect ontslagen.
18.02.
02:05 nielzorz is door Moneyconnect ontslagen.
 

DeletedUser

Guest
Ik had het eigenlijk tot morgen willen bewaren, maar -Turgon- heeft de aanzet al gegeven. Er moest iemand wat doen, en ik hoop dat dit er toe leid dat de stamleden van Maori. wakker zullen worden, en hun mond open durven te trekken tegen wat er nu in Maori. gebeurt.

Diverse leden stappen op, waaronder Gregorian, en nog enkele namen hebben zich gemeld, omdat wederom Maori. in crisis is.
Heel jammer. Ik heb het voorspeld, en het is uitgekomen. De doodsteek voor Maori. werd niet de oorlog tegen The V., maar de toelating van Troy.
tot Maori. en zelfs van Nielzorz tot de stamleiding. Voorafgaand aan deze fusie waarschuwde ik dat dit niet slim was, en dat dit tot problemen zou leiden.
Tja, vooruitziende blik?

Maar goed, er moest een statement worden gemaakt. Ik ga stoppen op wereld 20. Ik kan dit niet langer meer aanzien. Heb een goeie tijd als RSP-leider gehad, en daarna in Maori. totdat het mis ging. Ik hoop dat mijn STAATSGREEP de Maori. leden wakker schud en dat ze de huidige stamleiderspraktijken niet meer slikken.

Ik wens een ieder nog een goeie tijd op W20, en kom nog wel eens lezen en misschien reageren op dit topic.
Hieronder mijn persbericht van de STAATSGREEP !!!

Moneyconnect zei:
Beste stamleden,

Soms moet je beslissingen nemen die je eigenlijk niet wilt nemen. Als ik kijk naar hoe Maori. in de afgelopen weken is afgegleden naar een bedenkelijk laag niveau, zeker qua leiding geven en beslissingen nemen, dan schaam ik me om nog langer lid te zijn van deze stam.

Gregorian is me vandaag voorgegaan. Een trouwe strijdmakker, goede vriend geworden, en iemand die ik zeer waardeer als medespeler. Ik sta 100% achter zijn beslissing. Hij is het zat op deze wereld, en is met een mooi afscheidskado vertrokken.

Ik ga hem volgen. Ik vertrek ook, en ik wens geen deel meer uit te maken van deze stam die zo is afgegleden naar dit bedenkelijke niveau van inzichtloosheid, anti-samenwerking, weinig motivatie, tunnelvisie, en tja, hoeveel gebreken moet ik nog opnoemen?

Voordat de fusie met Troy plaatsvond heb ik gewaarschuwd dat dit in de toekomst problemen zou geven. Een meerderheid van stemmen in de stamleiding was echter voor, en de meerderheid beslist. Maar mijn vooruitziende blik werd helaas waarheid, de problemen zijn gekomen. En het is niet voor het eerst dat er crisis in Maori. is. Maori. wordt al een jaar geplaagd door crisis op crisis.

Ik betreur het vertrek van Plaagbeest. Plaagbeest was Mr. Maori. himself. Een man met hart voor de stam. Een man die wel openstond voor andere ideëen, en daar ook in meeging. Met het vertrek van Plaagbeest is Maori. definitief gedoemd tot mislukken.

Goed, ik ga vertrekken, maar niet zonder een statement te hebben gemaakt. Ik roep de Maori. leden op om wakker te worden, en in opstand te komen tegen deze visieloze stamleiding. Ik roep de Maori. leden om eens te durven spreken tegen deze stamleiding (de goeien daargelaten natuurlijk). Laat je niet als een lam naar de slachtbank leiden, en kom op voor je recht als Maori. lid.

Daarom zet ik hierbij als eerste de stap tot een STAATSGREEP binnen Maori. Ik weet dat dit mijn einde betekent in de stam, maar dan wel een knallend einde.

Wat ik nu ga doen is definitief mijn zelfmoord binnen Maori. Ik weet dat diegenen die ik er nu uit ga gooien, morgen weer door de overige stamleiders worden aangenomen. Maar dan heb ik mijn punt gemaakt, en hoop ik dat dit de stamleden wakkerschud over de nieuwe koers van Maori.

Het ga jullie goed, en hopelijk tot ziens in een andere wereld, zonder de stamdictators die Maori. nu om zeep helpen.

Ik zeg hierbij dan ook de wacht aan aan de volgende personen:

- Nielzorz
- Mikenummerzoveel


En tot slot om nog even te illustreren waar een belangrijke oorzaak ligt van de problemen. De jonkies hebben geen respect meer voor de ouderen, en denken het allemaal beter te weten.

Groet,

[player]Moneyconnect[/player]

PS: Ook ik kom naast dit kadootje nog met een aanvullend mooi kadootje, net zoals [player]Gregorian[/player].
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zag de naam moneyconnect en dacht vervolgens; De w20 staatsmongool heeft weer gepost. Vervolgens heb ik niet de moeite genomen zijn post te lezen, wie wel?
 

DeletedUser

Guest
Samenvatting.... hij naait maori omdat het daar niet gaat zoals hij wil en hij naait er zelf maar meteen tussen uit.... vv gaat waarschijnlijk naar conductedhero en maori krijgt van die ontslagen en het crisis betoog zoon rot schop dat ze er waarschijnlijk niet volledig meer boven op komen....
 

DeletedUser

Guest
Ik kan jullie vertellen dat de heer Money connect zojuist
door is gedraait The V. veel succes met het edelen van hem en dat hij maar snel mag vergaan!
Vage klootzak, beetje te sterke medicijnen naar mijn inziens...
 
Reactiescore
57
Eerlijk gezegd snap ik die gozert wel.
Ik zou me ook doodschamen als mijn stam dorpen verliest aan the V.

Maargoed, ik ken die moneyconnect eerlijk gezegd niet goed genoeg om juist te oordelen.
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd snap ik die gozert wel.
Ik zou me ook doodschamen als mijn stam dorpen verliest aan the V.

Maargoed, ik ken die moneyconnect eerlijk gezegd niet goed genoeg om juist te oordelen.

:eek: Hebben jullie niet ook al dorpen aan ons verloren? (a)
 
Reactiescore
4
Ik kan jullie vertellen dat de heer Money connect zojuist
door is gedraait The V. veel succes met het edelen van hem en dat hij maar snel mag vergaan!
Vage klootzak, beetje te sterke medicijnen naar mijn inziens...

je kan ook iets te hard reageren .
Dat je pissed/kwaad bent OK , maar niet op deze manier op de goede plaats.

Daarbij zijn mensen dit wel gewend en is zoals flame aangaf de moeite zijn post te lezen te min geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan