Topspelers

DeletedUser

Guest
We wachten af en misschien zien we je over een maandje of twee wel aan de top! :)
 

DeletedUser

Guest
grappig hoe men denkt over de topspelers hier. Men denkt altijd alleen maar aan punten, terwijl het moment van starten wordt vergeten.

Spelers die nu bovenaanstaan zullen hier ongetwijfeld blijven. De leden van Gummi, waar ik er een aantal van ken van andere werelden, zullen zich hier dan ook smakelijk vermaken.

Ik voorspel dat als deze wereld zich ontwikkeld er spelers komen bovendrijven die nu nog niet in de top staan. Ik weet zeker dat mits ik op w8 actief blijf ik zeker de top 20 weer haal, zonder problemen.

Waarom? Gevoel voor timen etc is goed, brengt je een eind, maar de ervaring in de edeltruukjes en back-timen etc breekt een aantal spelers nog wel op. Wanneer de grote spelers elkaar eindelijk te lijf gaan zal men dit merken.

Maar wel leuk om deze discussie te volgen..

Het zal wel moeilijk worden voor jou om nu nog in de top 20 te komen als je weet dat de andere al meer dan 1 maand bezig zijn.
 

DeletedUser

Guest
Al vind ik het ook leuk om juist dit soort spelers niet te edelen maar wat spelervaring te geven en ze zo hopelijk mee te laten groeien. Spelvreugde staat bij mij voorop, dus ik edel ook soms subjectief, mits er uiteraard voordeel te halen is.

Je maakt een grapje eh:confused: mensen laten groeien zodat ze spelervaring opdoen? ROFL heb al vele uitspraken gehoord maar deze topt het wel. Door fouten te maken leer je ook.. dus als mijn buurman gewoon niet met mijn tempo meegaat dan heeft hij een probleem en dan ga ik echt niet zeggen van: "ahwwww en je bent zo'n lief spelertje.. weetje wat hou jij je 10 speertjes fijn nog maar even dan kan je nog wat spelervaring opdoen."
Het enige wat ie daarvan zou leren dat je harstikke meshogge bent en nog noobisher dan diegene zelf.

Maar absoluut jij komt vooral met deze instelling in de top 20 :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser364

Guest
Het zal wel moeilijk worden voor jou om nu nog in de top 20 te komen als je weet dat de andere al meer dan 1 maand bezig zijn.

Laat de jongen toch hopen!

Als jullie niets van het spel snappen, hou je dan buiten deze discussie alsjeblieft. Het ligt aan de snelheid waarmee je groeit en niet aan de achterstand. Hell, als je over in augustus begint heb je nog de kans om in de top 20 te komen, mits je het spelletje snapt. Als bovenstaande uitspraken op jezelf gericht zijn heb je uiteraard gelijk, dat zal ik niet ontkennen ;).
 

DeletedUser

Guest
Je maakt een grapje eh:confused: mensen laten groeien zodat ze spelervaring opdoen? ROFL heb al vele uitspraken gehoord maar deze topt het wel. Door fouten te maken leer je ook.. dus als mijn buurman gewoon niet met mijn tempo meegaat dan heeft hij een probleem en dan ga ik echt niet zeggen van: "ahwwww en je bent zo'n lief spelertje.. weetje wat hou jij je 10 speertjes fijn nog maar even dan kan je nog wat spelervaring opdoen."
Het enige wat ie daarvan zou leren dat je harstikke meshogge bent en nog noobisher dan diegene zelf.

Maar absoluut jij komt vooral met deze instelling in de top 20 :)

Ja inderdaad, ik edel JUIST die kleine spelers en adviseer ze om aan de rim te beginnen :D
 

DeletedUser16256

Guest
Help to get your head up high :D Maar doe nu maar verder over het onderwerp, zal even helpen :

Ik edel gewoon wat er mij in de weg staat, en nu is dat niet veel omdat =TML= opge(heven)/(hoffen) (?) was, heb ik daar mijn werk wel mee gehad :D

Nu gauw wat dorpjes binnenhalen, nog een halfuur en dan vertrekt mijn treintje :p
 

DeletedUser14063

Guest
Help to get your head up high :D Maar doe nu maar verder over het onderwerp, zal even helpen :

Ik edel gewoon wat er mij in de weg staat, en nu is dat niet veel omdat =TML= opge(heven)/(hoffen) (?) was, heb ik daar mijn werk wel mee gehad :D

Nu gauw wat dorpjes binnenhalen, nog een halfuur en dan vertrekt mijn treintje :p
@beurre

was opgeheven moet het zijn denk ik.
 

DeletedUser15422

Guest
Ik kan misschien ook nog in de top 20 bellanden :D

stond nog vorig week 1200 ste ofzo
nu sta ik de 430ste elke dag ga ik 20/50 ranken omhoog
kan wel sneller maar ik heb *** ligging
alleen maar spelers die niet groeien dus moet ik wel een eindje
met me troepen reizen om een dorp van 5k/6k te vinden
 

DeletedUser

Guest
ik heb juist het probleem dat spelers wel groeien en actief zijn, gaan ze met 1 dorpje heel veel dev maken, dan kleine dorpjes edelen en die ook voorrammen met dev, zo kunnen hun doorgroeien, en ik heb er niks aan, want als zo'n dorpje rond edel grootte komt staat hij weer vol met dev :/
ik moet echt elk dorpje grondig clearen om het te edelen, voordeel, later zullen al die dorpjes groot zijn ^^
 

DeletedUser

Guest
Nu begint die moraal mij echt de das om te steken .
Ik heb hetzelfde probleem als mijn voorganger .

5k Dorpjes pompen ze vol met def en en dan groeien
ze door kleinere dorpjes te edelen .

Verder mooi kaartje van de top 10 :

Mooiste cluster : breakdown
Beste ligging : Punchbob , grapexx
 

DeletedUser16256

Guest
Jeeuij , ik heb ook een fanstam xD (nog wel maar 1 lid maar daar zal vast en zeker verandering in komen ! :D)
 
Bovenaan