Wel of niet Top20 waardig?

DeletedUser56594

Guest
Beste AF-Lezers,

Hier een erg leuk topic wat ik vond op het forum van W19, het is simpel. Je hebt een lijst met de Top20 spelers en je zet er dan bij of ze naar jou mening Top20 waardig zijn of juist niet met natuurlijk een korte uitleg erbij.

Ook kan je aan de Top20 een aantal spelers toevoegen die volgens jou WEL Top20 waardig zijn.

Voorbeeld W19

Zone X
Jonnie77
Pally Mally
Insane In The Membrane
stuurboord Smurf.
Grote Vreemde Reus
armmaarfijn
orcfighter
Cools1
joshualoos
benny6max
Vetrix
Patsers FTW
chicago5
overload
conductedhero
Mack-cooper
plaagbeest
Peter-01
astrakiller

Ik ben benieuwd! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Nice topic.
Heb je die top 20 die er staat zelf gemaakt of niet? (te lui om te vergelijken) ^^
 

DeletedUser56594

Guest
1 Zone X BWR 10.850.609 1067 10169
Overduidelijk Top20 waardig en natuurlijk ook nummer 1 waardig, overtuigend rang 1 met meer dan 2 mil voorsprong op de nummer 2 en een mooi ODA. Al hoeft dat natuurlijk niet positief. Je kan natuurlijk ook je clears tacktisch gebruiken i.p.v dom bashen :rolleyes::p
2 Jonnie77 Smurf. 8.586.010 863 9949
Top20 waardig maar niet rang 2 hierbij doel ik niet op de huidige situatie maar vooral het begin van de wereld. Alleen maar internen erg defensief spelen en altijd maar je MB's laten clearen. Nu waait er een andere wind en zullen de stats veel beter worden en zal het mogelijk wel een waardige nummer 2 kunnen worden.
3 Pally Mally BWR 8.584.102 848 10123
Top20 waardig, weet niet veel over deze speler(s) maar een goeie steady groei en een mooi ODA. Heeft Handvat mooi gesloopt en blijft goed presteren.
4 Insane In The Membrane HOE! 8.504.456 851 9993
-
5 stuurboord Smurf. 8.213.914 825 9956
Top20 waardig; Goeie groei, ODA rang 98 is natuurlijk erg laag :eek: Al kan het ook een teken zijn van hoe slim je je clears inzet. Joost mag het weten.
6 Grote Vreemde Reus BWR 8.130.158 836 9725
Top20 waardig; Goeie groei, mooi ODA jammer genoeg wel veel geinterd van je eigen 'fanstam'.
7 armmaarfijn *NS* 7.914.311 791 10005
Ken deze speler totaal niet, weet alleen dat die erg veel internt, naar mijn mening NIET Top20 waardig. Aanvalsrang van 168 is natuurlijk erg slecht :eek:
8 orcfighter *FUA* 7.742.063 762 10160
Top20 waardig; alleen wel lager dan rang 8, veel geinternd en een erg laag ODA. Wel een echte doorzetter.
9 Cools1 Maori. 7.473.069 749 9977
Top20 waardig; Vanaf het begin van de wereld al in de top, blijft hier ook en klimt of daalt steeds een rangetje. Een onopvallende speler die gewoon zijn ding doet en zijn buurt 'owned' :p.
10 joshualoos Smurf. 7.392.669 747 9896
Ken deze speler totaal niet.
11 benny6max Out 7.381.445 757 9751
Top20 waardig; Leuke spelers, geweldige inzet. Goed stand gehouden tegen BWR en doen dat nog steeds lange tijd stamloos gespeelt en nu met een groepje spelers een kleine stam opgericht.
12 Vetrix HOE! 7.099.310 695 10215
Top20 waardig; Goeie spelers, altijd goeie stats tegenover Maori. liggen al wel een flinke tijd stil :(.
13 Patsers FTW LOMP 7.072.868 708 9990
Top20 waardig; Vanaf het begin al mee gedraaid in de top20, altijd steady maar vind het niet een account wat Top10 waardig is.
14 chicago5 BWR 6.792.107 693 9801
Top20 waardig; Doet zijn ding soms wat moeilijk in de omgang (Heb ik gehoord.) maar houd van oorlog en voert dit dan ook veel tegen stammen als /Dome en -xXXx-.
15 overload Maori. 6.667.893 667 9997
Top20 waardig; Wel veel geinternd maar gezien de ODA en ODD rang het niet altijd even makkelijk gehad.
16 conductedhero HOE! 6.628.015 662 10012
Top20 waardig; Zie ik nog wel veel hoger eindigen, steady groei altijd goeie stats en goed actief team.
17 Mack-cooper FF 6.616.355 663 9979
Ken deze speler niet.
18 plaagbeest Maori. 6.594.888 665 9917
NIET Top20 waardig; Alleen maar internen, hoe hou je het vol :eek:
19 Peter-01 Maori. 6.500.393 653 9955
NIET Top20 waardig; Erg veel geinterd en een erg laag ODA/ODD
20 astrakiller HOE! 6.453.844 646 9990
Top20 waardig; Mooie ODA rang, niet teveel geinternd en een trouwe speler.

Als ik kijk naar spelers die WEL Top20 waardig zijn denk ik aan;

Dr. Freud;
Actieve speler, niet al teveel ervaring maar heeft redelijk wat skills opgedaan in een korte tijd. Herstelt zich in een redelijk snel tempo van zijn ban en gaat er weer volop tegen aan. Zeker Top20 voor weggelegd.

Godly Underdogg;
Leuk account, cluster is niet echt mooi maar gezien de skills van de spelers zou het niet misstaan in de Top20. Al zouden ze dan wel wat actiever moeten worden.

ThugGangsta;
Leuk cluster, mooi front en hebben nog voldoende groeimogelijkheden, lekker actief en hebben veel skills (Meer dan genoeg voor een Top20 rang).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@lowner

Welke spelers zouden er verder nog wel in moeten staan? :)
 

DeletedUser60980

Guest
Leonkings zonder twijfel!
Mooie gezegd lowner.
Complimenten
 

DeletedUser56594

Guest
@lowner

Welke spelers zouden er verder nog wel in moeten staan? :)

Moet ik nog even gaan bedenken, zal straks even kijken als ik wat tijd heb.

Edit;

Heb ze erbij gezet.

Dr. Freud;
Actieve speler, niet al teveel ervaring maar heeft redelijk wat skills opgedaan in een korte tijd. Herstelt zich in een redelijk snel tempo van zijn ban en gaat er weer volop tegen aan. Zeker Top20 voor weggelegd.

Godly Underdogg;
Leuk account, cluster is niet echt mooi maar gezien de skills van de spelers zou het niet misstaan in de Top20. Al zouden ze dan wel wat actiever moeten worden.

ThugGangsta;
Leuk cluster, mooi front en hebben nog voldoende groeimogelijkheden, lekker actief en hebben veel skills (Meer dan genoeg voor een Top20 rang).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
4
En ik zit rond 1 april in de top20 ?:p
 

DeletedUser59561

Guest
Je mag hem wel updaten. En astra ik zal maar is gaan edelen anders sta je morgen op nummer 21;)










.the vampire
 

DeletedUser57892

Guest
Zone X
Top 20 waardig, gewoon een top speler met een huge cluster, veel offence dorpen een toren hoge ODA en laat zich tenminste horen op het AF (flame war en af en toe / nooit emagnation)

Jonnie77
Top 20 waardig, reputatie flink beschadigd tijdens de zone x slag op jonnie77, gewoon niet gestacked en dingen flink verzuimen.
MAAR er zit nu een gemotiveerd persoon op genaamd reinoudt :)


Pally Mally
Tja niet heel veel van gehoord, maar een contstante groei en ook een ODA junk en samen met BWR handvat van de kaart geveegd

Insane In The Membrane
Sterkste team van w20

stuurboord
Randje top 20, wel een goede groei alleen je hoort er nooit wat van op het AF, IGM is hij een echte spammer xd jammer genoeg laat hij hier zich niet zien, dat terzijde oda is net zoals ons gewoon slim gebruik maken van de clears van je mb's

Grote Vreemde Reus
Zelfde als pally mally een sterke groei een goede farmer en een oda junk zeker top 20 waardig.

armmaarfijn
Blijft al een aardig tijd in de top 20 hangen op een of andere manier is hij het waardig al is dat het niet af te lezen in de stats.

orcfighter
Top 20 waardig, heeft veel ervaring en is op verschillende werelden wel te vinden in de top 50 op 1 account.
Deffence is zijn stijl :)


Cools1
Top 20 waardig, heeft goed gedaan tegen maori. Draait al zowat sinds de begin van de wereld in de top mee.

joshualoos
Deze speler lijkt op pally mally, kan er niet zoveel meer over zeggen top 20 waardig.

benny6max
Een echte beest, samen met een aantal kleine spelers omringt last man standing vs BWR. Houd goed stand. Top 20 waardig

Vetrix
In het begin van w20 was het een snelle groeier alleen laatste tijd niet zoveel meer van gezien hopelijk komt er weer iets leuks. Top 20 waardig.

Patsers FTW
Geen top 20 waardig, doet totaal geen moeite om in de top 20 te blijven mensen tussen de top 30 en 20 werken er keihard in vergelijking tot patsers. Al staat hij daar een tijdje.

Chicago5
Ken deze speler totaal niet, top 20 waardig waarschijnlijk :p

overload
Vreemde stats een redelijke oda en odd maar veel geinternd :confused: top 20 waardig gezien de awards.

conductedhero
Sorry conductedhero ik wil je niet in de grond stampen maar je bent een echte top speler samen met kevin een aziatisch account :) Zeker top 20 waardig, jullie hebben hard gewerkt om in de top 20 te komen, hardcore.

Mack-cooper
Een underdogg in het oosten, heeft het enorm makkelijk en heeft niet echt top awards maar goed, randje 20 waardig.

plaagbeest
Vroeger was het zeker een top 20 waardig maar deze tijd gaat het hem wel alles gemakkelijk af.
Net zoals orcfighter op verschillende werelden te vinden in de top 100 voor w20 niet meer top 20 waardig.


Peter-01
Ik word misselijk van je stats top 20 niet waardig.
Barbaar!
Al bouw je ze wel heel snel uit :p

astrakiller
Deze speler heeft elke stam wel nodig, wij hebben het geluk dat wij hem in para. hebben. Op de randje van de afgrond of in de afgrond helpt hij direct.
Indivudeel doet hij zijn best om in de top 20 row te staan. Top 20 waardig.
 

DeletedUser56594

Guest
Zone X
Top 20 waardig, gewoon een top speler met een huge cluster, veel offence dorpen een toren hoge ODA en laat zich tenminste horen op het AF (flame war en af en toe / nooit emagnation)

Jonnie77
Top 20 waardig, reputatie flink beschadigd tijdens de zone x slag op jonnie77, gewoon niet gestacked en dingen flink verzuimen.
MAAR er zit nu een gemotiveerd persoon op genaamd reinoudt :)


Pally Mally
Tja niet heel veel van gehoord, maar een contstante groei en ook een ODA junk en samen met BWR handvat van de kaart geveegd

Insane In The Membrane
Sterkste team van w20

stuurboord
Randje top 20, wel een goede groei alleen je hoort er nooit wat van op het AF, IGM is hij een echte spammer xd jammer genoeg laat hij hier zich niet zien, dat terzijde oda is net zoals ons gewoon slim gebruik maken van de clears van je mb's

Grote Vreemde Reus
Zelfde als pally mally een sterke groei een goede farmer en een oda junk zeker top 20 waardig.

armmaarfijn
Blijft al een aardig tijd in de top 20 hangen op een of andere manier is hij het waardig al is dat het niet af te lezen in de stats.

orcfighter
Top 20 waardig, heeft veel ervaring en is op verschillende werelden wel te vinden in de top 50 op 1 account.
Deffence is zijn stijl :)


Cools1
Top 20 waardig, heeft goed gedaan tegen maori. Draait al zowat sinds de begin van de wereld in de top mee.

joshualoos
Deze speler lijkt op pally mally, kan er niet zoveel meer over zeggen top 20 waardig.

benny6max
Een echte beest, samen met een aantal kleine spelers omringt last man standing vs BWR. Houd goed stand. Top 20 waardig

Vetrix
In het begin van w20 was het een snelle groeier alleen laatste tijd niet zoveel meer van gezien hopelijk komt er weer iets leuks. Top 20 waardig.

Patsers FTW
Geen top 20 waardig, doet totaal geen moeite om in de top 20 te blijven mensen tussen de top 30 en 20 werken er keihard in vergelijking tot patsers. Al staat hij daar een tijdje.

Chicago5
Ken deze speler totaal niet, top 20 waardig waarschijnlijk :p

overload
Vreemde stats een redelijke oda en odd maar veel geinternd :confused: top 20 waardig gezien de awards.

conductedhero
Sorry conductedhero ik wil je niet in de grond stampen maar je bent een echte top speler samen met kevin een aziatisch account :) Zeker top 20 waardig, jullie hebben hard gewerkt om in de top 20 te komen, hardcore.

Mack-cooper
Een underdogg in het oosten, heeft het enorm makkelijk en heeft niet echt top awards maar goed, randje 20 waardig.

plaagbeest
Vroeger was het zeker een top 20 waardig maar deze tijd gaat het hem wel alles gemakkelijk af.
Net zoals orcfighter op verschillende werelden te vinden in de top 100 voor w20 niet meer top 20 waardig.


Peter-01
Ik word misselijk van je stats top 20 niet waardig.
Barbaar!
Al bouw je ze wel heel snel uit :p

astrakiller
Deze speler heeft elke stam wel nodig, wij hebben het geluk dat wij hem in para. hebben. Op de randje van de afgrond of in de afgrond helpt hij direct.
Indivudeel doet hij zijn best om in de top 20 row te staan. Top 20 waardig.

Heb je nog spelers die je mogelijk WEL Top20 Waardig vind i.p.v van sommige spelers die niet Top20 waardig zijn volgens jou?
 

DeletedUser57892

Guest
De spelers tussen de top 15 en top 30 mogen dat uitmaken, deze spelers zijn hardcore om in de top 20 te komen. Heb geen zin om nog meer namen er tussen uit te pakken xd
 

DeletedUser

Guest
21 .The Vampire BWR 6.445.841 644
22 Godly Underdogg Out 6.385.429 643
23 big boma 1 Maori. 6.333.057 641
24 pfew *FUA* 6.292.558 648
25 spriet4all BWR 6.282.290 647
26 crewZ. Smurf. 6.250.904 628
27 Almost Famous BWR 6.143.961 633
28 Dr. Freud SWISS 6.101.974 617
29 Witkop *FUA* 6.008.225 601
30 Rene 70 Maori. 6.004.732 600
 
Bovenaan