Top Stammen w7

DeletedUser

Guest
1 Volcae 36.888.698 44.799.196 59 759.308 4650 9.634
2 InS 23.330.119 23.330.119 37 630.544 2431 9.597
3 Only 21.190.590 21.190.590 37 572.719 2226 9.520


gaat het only lukken om ins voor bij te komen ? :D
 

DeletedUser

Guest
1 Volcae 36.888.698 44.799.196 59 759.308 4650 9.634
2 InS 23.330.119 23.330.119 37 630.544 2431 9.597
3 Only 21.190.590 21.190.590 37 572.719 2226 9.520


gaat het only lukken om ins voor bij te komen ? :D

I don't think so

InS heeft nog wat in petto. ;) You will see
 

DeletedUser11528

Guest
Om weer even terug te komen over dat Volcae zoveel beter is omdat ze veel meer punten hebben.

Jullie vergeten misschien dat er maar zo'n 5 leden van jullie tegen ons kunnen aanvallen. De rest van jullie stam zit minstens 7 uur van ons dichtstbijzijnde lid af. Ondersteunen kan de rest van jullie stam natuurlijk wel maar volgens mij hebben jullie nog meer oorlogen op dit moment en ik denk dus niet dat al jullie dorpen bij ons in de buurt helemaal volgepompt kunnen worden. Wijzelf hebben geen oorlog en al onze dorpjes binnen onze clusters kunnen makkelijk de rest ondersteunen.

Jullie hebben dan wel 2x zoveel dorpen maar wij hebben een veel hechter cluster en als we de dorpen bekijken die binnen 7 uur van jullie of andersom liggen dan hebben wij veel meer dorpen.
 

DeletedUser

Guest
Om weer even terug te komen over dat Volcae zoveel beter is omdat ze veel meer punten hebben.

Jullie vergeten misschien dat er maar zo'n 5 leden van jullie tegen ons kunnen aanvallen. De rest van jullie stam zit minstens 7 uur van ons dichtstbijzijnde lid af. Ondersteunen kan de rest van jullie stam natuurlijk wel maar volgens mij hebben jullie nog meer oorlogen op dit moment en ik denk dus niet dat al jullie dorpen bij ons in de buurt helemaal volgepompt kunnen worden. Wijzelf hebben geen oorlog en al onze dorpjes binnen onze clusters kunnen makkelijk de rest ondersteunen.

Jullie hebben dan wel 2x zoveel dorpen maar wij hebben een veel hechter cluster en als we de dorpen bekijken die binnen 7 uur van jullie of andersom liggen dan hebben wij veel meer dorpen.

De tijd zal het uit wijzen.

Wat ik nog wil toevoegen is: Beter 5 goede volcae leden dan 37 only leden. Wij 5 is juist genoeg om only uit te schakelen. ;) En dan hebben we nog54 leden die ons met veel plezier willen OS'en. En dan nog een paar spionnetjes in de stam bij jullie en de klus is geklaard.

Zullen we beginnen? :D ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11528

Guest
De tijd zal het uit wijzen.

Wat ik nog wil toevoegen is: Beter 5 goede volcae leden dan 37 only leden. Wij 5 is juist genoeg om only uit te schakelen. ;) En dan hebben we nog54 leden die ons met veel plezier willen OS'en. En dan nog een paar spionnetjes in de stam bij jullie en de klus is geklaard.

Zullen we beginnen? :D ^^

Van mij mag je, begin maar met mij alhoewel een PB hebben, maar die mag je van mij best breken hoor. Ik heb wel zin om wat edeltjes te blokken ghehe :D. 1 lid van jullie en 1 lid van ons die bij de andere ligt zijn overigens geblockt dus die kunnen niks en ook niet worden aangevallen :rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Kijk, InS en Volcae zijn de enige topstammen in deze wereld. Dat is gewoon duidelijk. Ik bedoel, Only word geleid door een impulsieve baby met het IQ van een bevroren vistick. Denkt leuk en bovenal stoer te zijn door hier te praten alsof de wereld aan zijn voeten ligt en hij in staat is iedereen een loer te draaien.

Daarbij wat hebben spelers in Only nu bewezen behalve dat ze een vlotte babbel hebben?

Zie hier de OD ranglijst van TW stats:

Tribe Members Rank Score Attack rank Attack score Defense rank Defense score
Volcae 59 1 97,921,233 1 71,228,610 1 26,692,623
InS 37 2 68,361,797 2 44,621,153 2 23,740,644
HP 36 3 51,319,962 3 37,485,177 8 13,834,785
Order 58 4 50,576,209 5 32,628,361 3 17,947,848
Only 37 5 46,077,942 6 31,107,005 4 14,970,937

Dit is 1 voorbeeldje.

Nu moet ik ook zeggen dat ik diep en diep teleurgesteld ben in Nippel Mantsje. Ik dacht altijd dat het een aardige gozer was en bovenal sympathiek. Zo zie je maar weer, schijn bedriegd.

1576 Nippel Mantsje 266.753

Deze stats gelukkig niet, en veel mensen zijn het er over eens dat hij deze plek niet verdiend. Bovendien staan een hoop van z'n dorpen halfleeg aangezien hij alleen maar focust op de punten.

Triest Nippel. Go Quach!

Oja, Only, leuk dat jullie zo graag oorlog willen. Ik zal met groot plezier de vv gaan doen van Ormazd en een aantal dorpen van jullie innemen, dan horen ze tenminste bij een stam met normen en waarden.

Gild.
 

DeletedUser11528

Guest
Kijk, InS en Volcae zijn de enige topstammen in deze wereld. Dat is gewoon duidelijk. Ik bedoel, Only word geleid door een impulsieve baby met het IQ van een bevroren vistick. Denkt leuk en bovenal stoer te zijn door hier te praten alsof de wereld aan zijn voeten ligt en hij in staat is iedereen een loer te draaien.

Daarbij wat hebben spelers in Only nu bewezen behalve dat ze een vlotte babbel hebben?

Zie hier de OD ranglijst van TW stats:

Tribe Members Rank Score Attack rank Attack score Defense rank Defense score
Volcae 59 1 97,921,233 1 71,228,610 1 26,692,623
InS 37 2 68,361,797 2 44,621,153 2 23,740,644
HP 36 3 51,319,962 3 37,485,177 8 13,834,785
Order 58 4 50,576,209 5 32,628,361 3 17,947,848
Only 37 5 46,077,942 6 31,107,005 4 14,970,937

Dit is 1 voorbeeldje.

Nu moet ik ook zeggen dat ik diep en diep teleurgesteld ben in Nippel Mantsje. Ik dacht altijd dat het een aardige gozer was en bovenal sympathiek. Zo zie je maar weer, schijn bedriegd.

1576 Nippel Mantsje 266.753

Deze stats gelukkig niet, en veel mensen zijn het er over eens dat hij deze plek niet verdiend. Bovendien staan een hoop van z'n dorpen halfleeg aangezien hij alleen maar focust op de punten.

Triest Nippel. Go Quach!

Oja, Only, leuk dat jullie zo graag oorlog willen. Ik zal met groot plezier de vv gaan doen van Ormazd en een aantal dorpen van jullie innemen, dan horen ze tenminste bij een stam met normen en waarden.

Gild.

Nou, ik zou zeggen: doe je best! We gaan de uitdaging gerust aan ;).
 

DeletedUser

Guest
Kijk, InS en Volcae zijn de enige topstammen in deze wereld. Dat is gewoon duidelijk. Ik bedoel, Only word geleid door een impulsieve baby met het IQ van een bevroren vistick. Denkt leuk en bovenal stoer te zijn door hier te praten alsof de wereld aan zijn voeten ligt en hij in staat is iedereen een loer te draaien.

Daarbij wat hebben spelers in Only nu bewezen behalve dat ze een vlotte babbel hebben?

Zie hier de OD ranglijst van TW stats:

Tribe Members Rank Score Attack rank Attack score Defense rank Defense score
Volcae 59 1 97,921,233 1 71,228,610 1 26,692,623
InS 37 2 68,361,797 2 44,621,153 2 23,740,644
HP 36 3 51,319,962 3 37,485,177 8 13,834,785
Order 58 4 50,576,209 5 32,628,361 3 17,947,848
Only 37 5 46,077,942 6 31,107,005 4 14,970,937



Oja, Only, leuk dat jullie zo graag oorlog willen. Ik zal met groot plezier de vv gaan doen van Ormazd en een aantal dorpen van jullie innemen, dan horen ze tenminste bij een stam met normen en waarden.

Gild.


tja zoals ik al zij leden... en zoals volgens mij amun al zei 13 mensen ofzo uit de top 20...


Oja, Only, leuk dat jullie zo graag oorlog willen. Ik zal met groot plezier de vv gaan doen van Ormazd en een aantal dorpen van jullie innemen, dan horen ze tenminste bij een stam met normen en waarden.

kan ormadz zelf niks ofzo? hij staat toch echt op rang 3.... en denk je nou echt dat als ormadz ons begint aan te vallen dat wij ons dorpjes laten afpakken >?

hoogmoed komt voor de val...

InS en Volcae zijn de enige topstammen in deze wereld. Dat is gewoon duidelijk. Ik bedoel, Only word geleid door een impulsieve baby met het IQ van een bevroren vistick. Denkt leuk en bovenal stoer te zijn door hier te praten alsof de wereld aan zijn voeten ligt en hij in staat is iedereen een loer te draaien.
 

DeletedUser

Guest
OMG, dit is echt zo typisch he, enkele mensen komen terug niet goed overeen en dan moeten de rest de brokken maar delen,
en nog zoiets, waarom verliest de topstam toch telkens zijn verstand door te denken dat ze alles zijn omdat ze op nr 1 staan.
dit is toch maar een spel, jullie praten hier alsof het jullie leven is, jullie maken jullie druk over dit, een oorlogje is altijd leuk omdat je dan TW kuntspelen, maar de oorlog moet toch altijd op zon stomme manier gestart worden.

en vooral die Gildor moet haar kop eens leren houden jij gaat echt te ver hoor met je stomme stoere talk, jij denkt echt dat je zo respect zal afdwingen van je volcae vriendjes omdat je dennemen en nippel gaat uitschelden, houdt dat toch gewoon voor jezelf.

Wij denken het onze ervan en jij het jouwe.
 

DeletedUser

Guest
tja zoals ik al zij leden... en zoals volgens mij amun al zei 13 mensen ofzo uit de top 20...


Oja, Only, leuk dat jullie zo graag oorlog willen. Ik zal met groot plezier de vv gaan doen van Ormazd en een aantal dorpen van jullie innemen, dan horen ze tenminste bij een stam met normen en waarden.

kan ormadz zelf niks ofzo? hij staat toch echt op rang 3.... en denk je nou echt dat als ormadz ons begint aan te vallen dat wij ons dorpjes laten afpakken >?

hoogmoed komt voor de val...

InS en Volcae zijn de enige topstammen in deze wereld. Dat is gewoon duidelijk. Ik bedoel, Only word geleid door een impulsieve baby met het IQ van een bevroren vistick. Denkt leuk en bovenal stoer te zijn door hier te praten alsof de wereld aan zijn voeten ligt en hij in staat is iedereen een loer te draaien.

Ormazd kan dat zelf ook wel. Ik denk dat gildor gewoon doelde hij jullie wil overnemen maar niet kan omdat hij zo ver ligt. Dus moet hij het doen via een vv.

Denk eens wat langer na voor je reageerd ;)

"hoogmoed komt voor de val" Euhm wie zit zijn stam hier op te blazen :rolleyes: En wie denk dat ze alles kunnen terwijl ze eigelijk een stam vormen met het afval van CORPS/volcae.

Al jullie leden waren oftewel niet goed genoeg of zijn gekicked geweest. + een koppigaard die een eigenstam wou om ''leidertje'' te gaan spelen.

Kortom only sucks:cool:
 

DeletedUser11528

Guest
Ik bedoel, Only word geleid door een impulsieve baby met het IQ van een bevroren vistick. Denkt leuk en bovenal stoer te zijn door hier te praten alsof de wereld aan zijn voeten ligt en hij in staat is iedereen een loer te draaien.

Overigens ben ik veel liever een impulsieve baby die plezier in het spelletje heeft dan een 40 jarige vent die dit spel iets te serieus neemt en die zo zielig is dat hij zo'n spelletje zelfs tijdens het werk speelt en 's nachts op gaat blijven om perse dat ene dorpje over wil nemen. En ja die zitten er zat in Volcae :rolleyes:

En wij zijn ook niet zo zielig om volledig op ervaring te recruten en activiteit (graag 14/7 online). Wij hebben veel liever leden waarmee je een lolletje kan maken en je het over alledaagse dingen kan hebben.
 

DeletedUser

Guest
Overigens ben ik veel liever een impulsieve baby die plezier in het spelletje heeft dan een 40 jarige vent die dit spel iets te serieus neemt en die zo zielig is dat hij zo'n spelletje zelfs tijdens het werk speelt en 's nachts op gaat blijven om perse dat ene dorpje over wil nemen. En ja die zitten er zat in Volcae :rolleyes:

Dit heeft weinig betrekking op het spel is het niet? Wat maak het uit wie achter het account zit en alsof jij dat kan weten. Laten we het op tribalwars houden want straks gaan we nog onze moeders er bij halen van je moeder is een ####. :eek:
 

DeletedUser11528

Guest
Dit heeft weinig betrekking op het spel is het niet? Wat maak het uit wie achter het account zit laten we het op tribalwars houden want straks gaan we nog onze moeders er bij halen. :eek:

Gildor begon er mee dat ik een impulsieve baby was met een iq van niks :p. Wel grappig dat ik toevallig de hoogste opleiding doe die je kan doen en ik dacht dat je daar wel een hoog IQ voor nodig had.
 

DeletedUser

Guest
Gildor begon er mee dat ik een impulsieve baby was met een iq van niks :p. Wel grappig dat ik toevallig de hoogste opleiding doe die je kan doen en ik dacht dat je daar wel een hoog IQ voor nodig had.

Niet waar jij begon ermee :( En ik ben veel slimmer doen jou want ik zit al in het 3de kleuter klasje!
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij/zei zelf wat moeite heeft met haar verstand, ik denk dat een lesje "hoe gedraag ik mij op een forum" wel eens van pas zou kunnen komen
 

DeletedUser

Guest
Ik heb op dit moment 3 infractions en 1 ban uitgedeeld. Als jullie je manieren niet kunnen houden wil ik er met plezier nog wat gaan uitdelen.
 
Bovenaan