Top/Flopstammen

DeletedUser3435

Guest
Ja, natuurlijk ben ik blij als met 6 verschillende mods in gesprek ben geweest en duckje dat uiteindelijk een straf van 2 acounts 30% eraf wordt weggehaald.
Maar jij vindt het natuurlijk jammer, nu kan je niet cluster fucken he
Ik vind het goed zo hoor. :D :D Barbaren edelen vind ik maar saai.
Hahaha, nog hilarischer, jij zegt 'ga niet zomaar mensen beschuldigen', wie heeft ons aangegeven? Iemand van Phalanx of Divine, en juist dié persoon heeft iemand beschuldigd (3 mensen zelfs beschuldigd) die niets misdaan hebben.

Bende faal-aapjes die support nodig hebben om er voordeel uit te halen :cool:
Wanneer gaat jou mamie jou eindelijk eens een AF verbod geven? Pfff gefrustreerde puber.
Als iemand het spel niet eerlijk speelt moet dat bestraft worden, zo simpel is het.

Heeft helemaal niks te maken het voordeel dat daaruit gehaald zou worden.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer gaat jou mamie jou eindelijk eens een AF verbod geven? Pfff gefrustreerde puber.
Als iemand het spel niet eerlijk speelt moet dat bestraft worden, zo simpel is het.

Heeft helemaal niks te maken het voordeel dat daaruit gehaald zou worden.

Het spel IS eerlijk gespeeld door EQUI, dus ga maar beschaamd in je grot kruipen, daar waar je thuishoort, waar de zon niet schijnt.
 

DeletedUser

Guest
Whaha krepox ook met zijn krokodillen tranen.

Wat is er knulletje had je zo gehoopt dat je Rocko-o zou kunnen Cf'en ?
en nu kun je totaal niks whaha
 

DeletedUser

Guest
Achja vind het nog wel leuk dat die ontblocked is, kan Divine verder gaan met slopen :D
 

DeletedUser3435

Guest
Haha manman, ik begin me meer en meer in een dierentuin te voelen sinds jullie hier zoveel posten. :D
Nog eens.. het interesseert mij niet wat er gebeurt met dat account, ik vind het fijner zo.

En bovendien ben je wel heel kansloos als je in EQUI zit en dan tegen anderen begint over 'clusterfucken'.
 

DeletedUser

Guest
Hàhà
Op wolfy valt het inderdaad goed mee maar op zjon zijn vandaag veel boerderijen gesloopt en vinnie, naja veel plezier vv'er :D
Haha wat? :eek:
Je mag boerderijen slopen zoveel je wilt, dorpjes worden niet gepakt.
'Slopen maar' !!
 

DeletedUser

Guest
Haha wat? :eek:
Je mag boerderijen slopen zoveel je wilt, dorpjes worden niet gepakt.
'Slopen maar' !!

Klopt dorpjes worden niet gepakt, maar kijk nu eens hoeveel dorpjes Break van eiland heeft gepakt en hoelang dat geduurt heeft?
Wij kozen voor een ander aanpak en je zal vanzelf wel zien hoe die afloopt, de oorlog is nog geen week bezig ;)
 

DeletedUser

Guest
Klopt dorpjes worden niet gepakt, maar kijk nu eens hoeveel dorpjes Break van eiland heeft gepakt en hoelang dat geduurt heeft?
Wij kozen voor een ander aanpak en je zal vanzelf wel zien hoe die afloopt, de oorlog is nog geen week bezig ;)
Over dat vv stukje reageer je wijselijk niet hé. :eek:
Toch wel 2000 dorpjes. En dan tel je de kicks en degradatie naar Burger van sommige leden niet bij. En de deletes.
Ik wacht met smart op de eerste resultaten. Maar ik ben toch niet zo zeker zoals jij zeker bent.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad ja, ik denk dat mijn zogezegde co's( co dus :D ) de laatste 3 maanden zeker bijna 10 keer heeft gelogd.

Je bent een hilarisch ventje kleine koning.

@ Wolfy: Nee daarom dat alleen ik edels van jou gemold heb en heel wat clears en dan ook nog een dorpje heb gepakt. Gewoon voor de fun. :D

Bij jou zijn alle co's wel altijd failures he om je eigen ego op te krikken? Je account blijft anders wel gewoon constant doorgroeien dus dat zal wel reuze meevallen..
 

DeletedUser

Guest
Haha manman, ik begin me meer en meer in een dierentuin te voelen sinds jullie hier zoveel posten. :D
Nog eens.. het interesseert mij niet wat er gebeurt met dat account, ik vind het fijner zo.

En bovendien ben je wel heel kansloos als je in EQUI zit en dan tegen anderen begint over 'clusterfucken'.

nee hoor. De enige die je altijd beticht van cluster fucken ben ik maar als ik aanval en ik pak dorpjes van een vijand of van een random speler is het gewoon volgens mij zoals iedereen het doet. Dat bepaalde spelers niet hun cluster leegruimen van noobs of dat ik daar gewoon midden in het cluster kan edelen is echt hun eigen fout.

maar dat overkomt jou natuurlijk nooit stacken ftw 5 uur van de grens 8 def dorpies er in. Grote bek op het af maar wanneer je stamgenoten vv nodig hebt laat je ze stikken op jou kunnen ze bouwen ;)

maar jij hebt in je eentje al meer schade aangericht dan alle stammen om |P| jij hebt in je eentje Funkytwinkel laten verdwijnen en het ozu me niks verbazen als jij ook de oorzaak bent dat Erpa weg is ;)

Achja vind het nog wel leuk dat die ontblocked is, kan Divine verder gaan met slopen :D

Tja de helft van jullie taktiek heeft gewerkt tijdens de blokkade is hij vast wel wat puntjes verloren maar dat word wel weer gecompeseert hoor knul ;)
 

DeletedUser

Guest
Over dat vv stukje reageer je wijselijk niet hé. :eek:
Toch wel 2000 dorpjes. En dan tel je de kicks en degradatie naar Burger van sommige leden niet bij. En de deletes.
Ik wacht met smart op de eerste resultaten. Maar ik ben toch niet zo zeker zoals jij zeker bent.

Dat vetgedrukte snap ik toch nét niet hoor.
En je bevestigt nu enkel wat ik gezegd hebt namenlijk dat Break veel dorpen heeft geëdeld van eiland+burger maar er meer dan een half jaar om deden om een stam te laten vallen dat altijd onstabiel stond.

Vervolgens heb je al het recht dat je niet zeker bent, je weet namenlijk niet wat er hier aan de gang is. Je ziet af en toe een paar rapportjes van vergeten te dodgen ofzo maar dat kom je aaltijd wel tegen. Zo denk jij en dat is je volste recht. ;)

@King: Achja, je zal vast wel aan Duckje een vriendendienst vragen om ons te blocken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat vetgedrukte snap ik toch nét niet hoor.
En je bevestigt nu enkel wat ik gezegd hebt namenlijk dat Break veel dorpen heeft geëdeld van eiland+burger maar er meer dan een half jaar om deden om een stam te laten vallen dat altijd onstabiel stond.

Vervolgens heb je al het recht dat je niet zeker bent, je weet namenlijk niet wat er hier aan de gang is. Je ziet af en toe een paar rapportjes van vergeten te dodgen ofzo maar dat kom je aaltijd wel tegen. Zo denk jij en dat is je volste recht. ;)
Je zegt tegen mij 'veel plezier vv'er'. Tsja :eek:.
Break heeft nooit moeite gehad met Eiland of Burger. Vanaf de eerste moment dat ze aangevallen werden, was het bingo. Dus neen, die vlieger gaan niet op. Boeit me ook bitter weinig hoe Divine het doet tegen Equi of omgekeerd. Maar wees niet trots op het 'slopen' als je zelf geen dorp binnen hebt.
 

DeletedUser

Guest
nee hoor. De enige die je altijd beticht van cluster fucken ben ik maar als ik aanval en ik pak dorpjes van een vijand of van een random speler is het gewoon volgens mij zoals iedereen het doet. Dat bepaalde spelers niet hun cluster leegruimen van noobs of dat ik daar gewoon midden in het cluster kan edelen is echt hun eigen fout.

maar dat overkomt jou natuurlijk nooit stacken ftw 5 uur van de grens 8 def dorpies er in. Grote bek op het af maar wanneer je stamgenoten vv nodig hebt laat je ze stikken op jou kunnen ze bouwen ;)

maar jij hebt in je eentje al meer schade aangericht dan alle stammen om |P| jij hebt in je eentje Funkytwinkel laten verdwijnen en het ozu me niks verbazen als jij ook de oorzaak bent dat Erpa weg is ;)



Tja de helft van jullie taktiek heeft gewerkt tijdens de blokkade is hij vast wel wat puntjes verloren maar dat word wel weer gecompeseert hoor knul ;)
Dat Funky op delete is, is toch echt de schuld van een psychopaat genaamd Moon. Wat je nu doet is als een moord rechtvaardigen omdat de moordenaar gepest werd door degene die vermoord werd. En nee, Krepox' is niet de reden van Erpa's vertrek.
 

DeletedUser3435

Guest
nee hoor. De enige die je altijd beticht van cluster fucken ben ik maar als ik aanval en ik pak dorpjes van een vijand of van een random speler is het gewoon volgens mij zoals iedereen het doet. Dat bepaalde spelers niet hun cluster leegruimen van noobs of dat ik daar gewoon midden in het cluster kan edelen is echt hun eigen fout.

maar dat overkomt jou natuurlijk nooit stacken ftw 5 uur van de grens 8 def dorpies er in. Grote bek op het af maar wanneer je stamgenoten vv nodig hebt laat je ze stikken op jou kunnen ze bouwen ;)

maar jij hebt in je eentje al meer schade aangericht dan alle stammen om |P| jij hebt in je eentje Funkytwinkel laten verdwijnen en het ozu me niks verbazen als jij ook de oorzaak bent dat Erpa weg is ;)
Haha gevoelige snaar hé? :D Had ik wel verwacht.. pubers zijn ook heel makkelijk uit hun tentje te lokken hoor.
En nee, niet alleen jij, heel EQUI doet graag mee met dat spelletje hoor, omdat ze alleen daar goed in zijn.

Haha ja inderdaad, op 5 uur heb ik 8 def dorpjes per dorp in steken. Blijf je die belachelijke opmerkingen nu echt maken?
Ik stack mijn account slim, tegen van die zielige gevallen zoals jij.. anders krijg je zo een rattenplaag zoals BS.

Lijkt me sterk, dan own ik wel heel hard hé. :rolleyes: Maar ach, niemand mist Funky lijkt me, karma heeft haar al een lesje geleerd.
Verder weet ik zelf nog niet eens deftig waarom Erpa weg is, maar ik heb er allesinds niks met te maken, en interesseert me ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Je zegt tegen mij 'veel plezier vv'er'. Tsja :eek:.
Break heeft nooit moeite gehad met Eiland of Burger. Vanaf de eerste moment dat ze aangevallen werden, was het bingo. Dus neen, die vlieger gaan niet op. Boeit me ook bitter weinig hoe Divine het doet tegen Equi of omgekeerd. Maar wees niet trots op het 'slopen' als je zelf geen dorp binnen hebt.

Voor de duizendste maal, als we geen edels sturen hoe kunnen we dan dorpen edelen? Ik dacht dat -Naamloos- je toch net had geleerd hoe dat moest?

En als eiland nooit een 'gevaar' was, waarom dan pas nadat eiland verslagen was de NAP met Phalanx verbeken omdat jullie het anders niet zouden redden? Of zijn dat onze zaken niet?
 

DeletedUser

Guest
Voor de duizendste maal, als we geen edels sturen hoe kunnen we dan dorpen edelen? Ik dacht dat -Naamloos- je toch net had geleerd hoe dat moest?

En als eiland nooit een 'gevaar' was, waarom dan pas nadat eiland verslagen was de NAP met Phalanx verbeken omdat jullie het anders niet zouden redden? Of zijn dat onze zaken niet?
Als ik het goed begrijp, worden er 3 accounts gewoon keihard gesloopt? Maar je kunt ze niet edelen. Sterk.
En ga nou niet stoer tegen me gaan praten, dat staat je echt niet. Je hoeft je geen imago aan te meten hier. Leuke poging tot flame. :eek:

Ohja, we hielden sowieso rekening met Eiland. Zoveel preventieve OS dat er aan de fronten staat met Orcfighter, Brigitte, SymSym, Drachonder, mExtreme. Allemaal gevaarlijke spelers, die zeker in staat zijn om een massa af te vuren. Want Eiland was dan ook zéér gevaarlijk de laatste tijd. Toch wel zeker 1 account dat incomings had. Ja hoor, daarom hadden we schrik om de NAP te verbreken. 2 gevaarlijke fronten. Stel je voor.
Eiland is dood, en dat is al maanden zo. Een paar stuiptrekkingen zijn er geweest. That's it. Als je denkt dat Eiland maar een percentje te maken heeft met de NAP, dan mag je jezelf voor het hoofd slaan.
 

DeletedUser11094

Guest
Hàhà
Op wolfy valt het inderdaad goed mee maar op zjon zijn vandaag veel boerderijen gesloopt en vinnie, naja veel plezier vv'er :D

Ik vindt het ander behoorlijk tegen vallen al die clears die dood zijn :mad:
Enige positieve is dat de ban werdt opgeheven en niet vandaag anders waren mijn clear stack dorpjes gecleared

Eenheden 117742 Bijlstrijders
2536 Verkenners
57229 Lichte cavalerie
8766 Bereden boogschutters
6235 Rammen
1913 Katapulten
18 Edelmannen

Zulke :D
 

DeletedUser

Guest
Als ik het goed begrijp, worden er 3 accounts gewoon keihard gesloopt? Maar je kunt ze niet edelen. Sterk.
En ga nou niet stoer tegen me gaan praten, dat staat je echt niet. Je hoeft je geen imago aan te meten hier. Leuke poging tot flame. :eek:

Ohja, we hielden sowieso rekening met Eiland. Zoveel preventieve OS dat er aan de fronten staat met Orcfighter, Brigitte, SymSym, Drachonder, mExtreme. Allemaal gevaarlijke spelers, die zeker in staat zijn om een massa af te vuren. Want Eiland was dan ook zéér gevaarlijk de laatste tijd. Toch wel zeker 1 account dat incomings had. Ja hoor, daarom hadden we schrik om de NAP te verbreken. 2 gevaarlijke fronten. Stel je voor.
Eiland is dood, en dat is al maanden zo. Een paar stuiptrekkingen zijn er geweest. That's it. Als je denkt dat Eiland maar een percentje te maken heeft met de NAP, dan mag je jezelf voor het hoofd slaan.

Je doet het echt express he? We kunnen ze niet edelen omdat er tot gister avond geen edels verstuurd werden, ben je nou zo dom? Je moet je edelmannen versturen voordat je een dorp binnen hebt.
Daarbij jij bent de laatste persoon die me dat moet zeggen.

Maar waarom dan wachten totdat eiland totaal geen dreiging meer was? En 2 gevaarlijke fronten zijn jullie toch ook net ontkomen door die NAP met Insane, omdat Break het niet aankan 2 fronten te hebben. (Of dat denken jullie zelf toch anders zou je die NAP niet aangaan.)
 
Bovenaan