Top- en Flopstammen

DeletedUser

Guest
Wilde je het ontkennen? ;).
koen ontkent het altijd!

op handvat zijn nog nooit Imacros gebruikt hoor :p
Mijn opmerking over Sangu was niet tegen jou gericht hoor, gewoon iets algemeens. En W20 het best als je kijkt naar de nummer 1? I lol'd. :eek:

Als je kijkt naar de top 2-300 dan zullen nieuwe werelden er met kop een schouders bovenuit steken qua niveau, alleen al omdat er meer activiteit is.



Wat zijn imacros? :$
rofl.gif

illegale scriptjes die repetitieve handelingen automatiseren. Als je die slim gebruikt zijn ze niet detecteerbaar, omdat innogames noob is. Word met name op w20 enorm veel gebruikt. Denk dat stuurboord, joshualoos en armmaarfijn de enigen zijn die daar eerlijk spelen in de top 10 :p.
facepalm.gif

wou jij zeggen dat jon niet eerlijk speelt?
Lawl, dat is best wel sad. :p
trollerd

Ik wed dat je op dit moment aan het zoeken bent naar die scripten :D.

Maar het is idd zielig. Ben daar maar gestopt, vond er niet zo veel meer aan :p.

ik durf te wedden van niet .
 

DeletedUser62711

Guest
koen ontkent het altijd!

op handvat zijn nog nooit Imacros gebruikt hoor :p

rofl.gif


facepalm.gif

wou jij zeggen dat jon niet eerlijk speelt?

trollerd



ik durf te wedden van niet .

Ik had het niet tegen jou over of je ze opzocht ;). Ik weet dat handvat ze niet gebruikt heeft. Handvat is domweg misbruikt door een noob die het wachtwoord had :D. Jon van Jonnie77? Die speelt idd niet eerlijk, dat weet ik 100% zeker ;). Koen ontkent wel meer, dat maakt hem niet geloofwaardiger hoor :D.
 

DeletedUser58940

Guest
Ik had het niet tegen jou over of je ze opzocht ;). Ik weet dat handvat ze niet gebruikt heeft. Handvat is domweg misbruikt door een noob die het wachtwoord had :D. Jon van Jonnie77? Die speelt idd niet eerlijk, dat weet ik 100% zeker ;). Koen ontkent wel meer, dat maakt hem niet geloofwaardiger hoor :D.

is dit nu een discussie die hier op het w26 fora moet besproken worden hop ga maar naar forum van W20
 

DeletedUser62711

Guest
Hij vroeg nu eenmaal iets :D.

Dit topic is op het moment nog niet serieus te nemen, daar je nu nog niet kan zien dat Fake gewoon gaat winnen ;). Dat komt nog wel :p.
 
Reactiescore
38
Even voor de grap gekeken via statistieken wat het tot nu toe van w26 geworden is. En zoals altijd staat weer een massa stam eerste en dit is dan ook nog eens eentje van het kaliber waar je u tegen zegt:p

Goed gedaan in elk geval en hopelijk houd jullie stam het vol en krijgen er geen spelers zoiets van het gaat nu zo lekker met mijn rang we gaan lekker echt spelen op deze wereld.. vervelen hoef je, je denk ik in elk geval niet met een forum van die stam:p

Ik zeg het je, voor een stam van 3500 valt ons forum écht goed mee. :cool:
Sowieso speel ik nooit meer mee in het begin van een nieuwe wereld, maar speciaal door deze k*t premium instellingen doe ik het toch.
En ik blijf Stack. trouw totdat er een betere Anti-Pa stam is. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik had het niet tegen jou over of je ze opzocht ;). Ik weet dat handvat ze niet gebruikt heeft. Handvat is domweg misbruikt door een noob die het wachtwoord had :D. Jon van Jonnie77? Die speelt idd niet eerlijk, dat weet ik 100% zeker ;). Koen ontkent wel meer, dat maakt hem niet geloofwaardiger hoor :D.
je weet iets van w20 maar niet alles :p
handvat got backstabbed by koen :eek:

jon van jonnie speelt niet vals, hij is mijn beste maat wat zou hij valsspelen :p
en nu gaan we viribus zijn wens in vervulling doen gaan
is dit nu een discussie die hier op het w26 fora moet besproken worden hop ga maar naar forum van W20

ja meester :D
 

DeletedUser58940

Guest
je weet iets van w20 maar niet alles :p
handvat got backstabbed by koen :eek:

jon van jonnie speelt niet vals, hij is mijn beste maat wat zou hij valsspelen :p
en nu gaan we viribus zijn wens in vervulling doen gaan


ja meester :D

goed zo mijn leerling :p
 

DeletedUser62711

Guest
je weet iets van w20 maar niet alles :p
handvat got backstabbed by koen :eek:

jon van jonnie speelt niet vals, hij is mijn beste maat wat zou hij valsspelen :p
en nu gaan we viribus zijn wens in vervulling doen gaan


ja meester :D

Jon gebruikt imacros. Daarbij zei een co van hem ( die me zelf via teamviewer heeft laten zien wat die allemaal van Jon had, en dan weet jij wel wie ik bedoel) dat Jon weer gestopt is op w20, al laat die zijn bot doorlopen voor zn vriendjes.

Ik weet denk ik meer van w20 dan jij. Ik zit ook in al die grappige skype gesprekjes, pik heel wat op, en log nog steeds in ;).
Het was niet koen die die ondersteuning terug trok middels het ww dat voor het oprapen lag (n).

Dit is dan voor mij ook het laatste dat ik er over zeg :D.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg het je, voor een stam van 3500 valt ons forum écht goed mee. :cool:
Sowieso speel ik nooit meer mee in het begin van een nieuwe wereld, maar speciaal door deze k*t premium instellingen doe ik het toch.
En ik blijf Stack. trouw totdat er een betere Anti-Pa stam is. ;)

Je kan ook gewoon zeggen dat je weg bent als het goed gaat met je account wanneer je account goed toekomstperspectief heeft. Vinden op de ledenlijst vinden ze je toch niet:)
 
Reactiescore
38
Een stam die écht gerichte acties doet op bepaalde spelers. ;)
Zo'n stam zoek ik.
Ik zal nooit een 2de dorp edelen op deze wereld, dat staat vast.
Ik heb er ook de tijd niet voor.
 

DeletedUser53985

Guest
Ik wed dat je op dit moment aan het zoeken bent naar die scripten :D.

Maar het is idd zielig. Ben daar maar gestopt, vond er niet zo veel meer aan :p.

Ik weet niks van scripts af, laat staan dat ik ze gebruik. En waarom zou je ze ook nodig hebben als er FA is?

Tjah, als je denkt dat de noobs al weg zijn uit de eerste werelden... :D
Uit ervaring weet ik dat zelf daar nog de grootste noobs rondlopen die eigenlijk niets kunnen qua deffen en goede aanvallen coördineren.

Jij zal daar ongetwijfeld meer weet van hebben dan ik. Raar dat ze nog niet gerimmed zijn though. :p

Sangu is gewoon geniaal qua taktiek op klassieke werelden. :D
Ik denk niet dat er veel op aan te merken is op de algemene taktiek die Sangu bespeelt op w10.
Zeker met de scripts van de Goede Fee en dan vooral het Sangu Package kunnen we in een minimum van tijd (en legaal) de meeste dingen goed afhandelen.
De samenwerking in de stam is ook op en top en de acties die ik al van de stam gehoord heb/meegemaakt heb, waren telkens een groot succes.
Vergeet ook niet dat wij tegen de hele wereld vechten.

Maar uiteraard moet elke stam zich aanpassen aan de wereldinstellingen, situaties,...
Ik zit dan wel in Sangu, een stam die veel bekendheid heeft, maar dit wil niet zeggen dat ik goed kan omgaan met andere wereldinstellingen.
Vraag mij nooit om op een kerkwereld plots een top 20 account te beheren, in het begin zal het waarschijnlijk een ramp zijn. :D
Ik denk dus dat je nooit kan vergelijken welke stam nu echt de beste is van héél tribalwars.nl.
Zeker omdat de personen heel verschillend zijn en dat niet iedereen met elke instelling goed kan omgaan.

Er komt natuurlijk zo belachelijk veel tactiek kijken bij late-game. :eek: Daarbij, activiteit => tactiek => skills. Je kan nog zo tactisch geweldig zijn, zonder activiteit ben je nergens. De beste stam van Tribalwars.nl is inderdaad lastig te benoemen, dat niet iedereen met alle instellingen om kan gaan is ronduit onzin. Verder heb ik sowieso niet zo een geweldig hoge pet op van late-game stammen en late-game in zijn algemeenheid. :eek:

Sowieso...
Wie elke dag nog farmt zoals Zone X dat doet is ofwel helemaal gek en moet in psychiatrie ofwel gebruikt hij valse scripts... :D

(Sorry als ik het fout heb, maar die farm-aantallen liggen verschrikkelijk hoog als ik naar zijn awards kijk!)

Wat is er raar aan elke dag farmen? Dat is gewoon toewijding.

Klopt :p. Je moet echter ff naar Insane kijken daar XD. die is 8 januari oid geblockt voor een week, en gehalveerd. Nu staat die alweer top drie.

En dan vragen mensen of er gecheat zou worden in de top :D.

Want 1 week gebanned worden is natuurlijk rampzalig voor een account? :rolleyes:


Ik weet nou eenmaal niet zoveel van scripts en bots e.d. af. En ik vind het echt sad als men dat gebruikt hoor.
 
Reactiescore
38
Er komt natuurlijk zo belachelijk veel tactiek kijken bij late-game. :eek: Daarbij, activiteit => tactiek => skills. Je kan nog zo tactisch geweldig zijn, zonder activiteit ben je nergens. De beste stam van Tribalwars.nl is inderdaad lastig te benoemen, dat niet iedereen met alle instellingen om kan gaan is ronduit onzin. Verder heb ik sowieso niet zo een geweldig hoge pet op van late-game stammen en late-game in zijn algemeenheid. :eek:

1) Zoveel taktiek komt er niet bij kijken, maar het is een goede vervanger voor activiteit. ;)
Ik speel steeds zo en qua activiteit ben ik zeker niet de meest actieve speler...
Ik zeg dus niet dat je inactief kan zijn voor het geval dit verkeerd geïnterpreteerd wordt. :D

2) Heb ik ooit gezegd dat niet iedereen met alle instellingen om kan gaan?
Ik zei enkel dat het voor sommige spelers moeilijker is.
Je zal alleen op de ene wereld minder snel gemotiveerd raken als de instellingen je niet liggen. Dus je zal logischerwijs ook wat minder presteren.
Ook al is dat niet altijd te merken.

3) Tjah, late-game kan mij ook niet zoveel schelen.
Buiten Sangu speel ik het liefst de starts op een wereld. :cool:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
w10 vroeger ook :)
SANGU :'D

Maar dan is het niveau enkel binnen 1 stam en zit er in de rest van de wereld te weinig ..

En ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom men Sangu zo speciaal vind, laat ze een nieuwe wereld starten en ik ben ervan overtuigd dat ze drie keer niks zijn.

Dat is ook niet direct het beste argument he. Hetzelfde als zeggen dat Usain Bolt niet zo goed is; laat hem een marathon rennen en ik ben ervan overtuigd dat hij drie keer niks is.

Even voor de grap gekeken via statistieken wat het tot nu toe van w26 geworden is. En zoals altijd staat weer een massa stam eerste en dit is dan ook nog eens eentje van het kaliber waar je u tegen zegt:p

Goed gedaan in elk geval en hopelijk houd jullie stam het vol en krijgen er geen spelers zoiets van het gaat nu zo lekker met mijn rang we gaan lekker echt spelen op deze wereld.. vervelen hoef je, je denk ik in elk geval niet met een forum van die stam:p

Bij ons ook niet :speer::speer::speer:
 

DeletedUser

Guest
Sowieso...
Wie elke dag nog farmt zoals Zone X dat doet is ofwel helemaal gek en moet in psychiatrie ofwel gebruikt hij valse scripts... :D

(Sorry als ik het fout heb, maar die farm-aantallen liggen verschrikkelijk hoog als ik naar zijn awards kijk!)

Niet zoveel blabla als je van niks weet aub, je maakt een beetje een idiote indruk zo.

Op zich kan je een hoop bewerkstelligen met bookmarks + tab mix plus + sangu package wat farmen betreft. Het is dan simpelweg bookmarks maken, ze openen, door je tabbladen scrollen terwijl je enter inhoud, en klaar is kees.

Zelfs dat duurt echter lang als je duizenden bb's langs moet gaan. Vandaar dat die aan imacros is gegaan :p.

Insinueer je nu dat ik imacros gebruik? :p

Ik had het niet tegen jou over of je ze opzocht ;). Ik weet dat handvat ze niet gebruikt heeft. Handvat is domweg misbruikt door een noob die het wachtwoord had :D. Jon van Jonnie77? Die speelt idd niet eerlijk, dat weet ik 100% zeker ;). Koen ontkent wel meer, dat maakt hem niet geloofwaardiger hoor :D.

Wie ben jij eigenlijk dat je me naam kent? :D
 

DeletedUser58940

Guest
Wat een nietszeggende kutpost.
Sorry, heb me even verlaagd tot jou niveau.

was ook niet bedoeld om iets te zeggen ga gewoon beide naar je W20 fora om dit te bespreken dit gaat echt totaal over niets je zit hier nog steeds op het W26 fora
 
Bovenaan